Citaat:
Iedere andere optie eindigt anders in een verpeste avond voor het bruidspaar en dat terwijl het hun dag is.
nee hoor, een alternatief waarbij TS ergens slaapt waar de kinderen kunnen blijven met oma is totaal geen verpeste avond voor het bruidspaar. Om maar een alternatief te noemen.
Ik zeg niet voor niets dat je zoekt naar een alternatief waar de bruidegom blij mee is, dus niet een verpeste avond.
Amber_anne schreef:Iedereen doet alsof babys van 6 weken niet 'alleen' gelaten kunnen worden. Zijn zat ouders die nog jongere babys een dagje weg brengen. Is niks mis mee hoor
Het zal ook niet voor iedereen zijn maar om nou te doen alsof het raar is is ook niet nodig
serieus? Je zit dan nog in je bevallingsverlof he?
Ik vind mezelf alles behalve een kleffe moeder, kijk uit naar dagen zonder de kinderen, maar toen ze 6 weken waren hoorden ze toch echt bij mij, medische redenen uitgesloten. Daarnaast vraagt broer ook of TS wil blijven slapen dus we hebben het over een dag en een nacht. Ik denk dat de ouders die daar oke mee zijn echt een uitzondering zijn.
Citaat:
Maar misschien snap ik het niet..die kan toch ook niet op blijven? Die slaapt toch veel meer dan de kids van 3 en 6?
een kind van 6 weken slaapt over het algemeen in een kinderwagen of draagdoek of arm van moeder en neemt dus weinig ruimte in.
Of broer wellicht een beetje onderschat dat ook een baby geluid maakt en aandacht vraagt... misschien wel, who knows. Maar ik denk dat hij wel beseft dat een kind van 6 weken een dag en nacht scheiden van moeder over het algemeen een no go is.