Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_kimm schreef:Heeft iemand ervaring met de website van cowboysbag? Die hebben nu 20% korting op de huidige collectie maar vind het lastig om in te schatten of er nog meer korting komt
moonsparkle schreef:_kimm schreef:Heeft iemand ervaring met de website van cowboysbag? Die hebben nu 20% korting op de huidige collectie maar vind het lastig om in te schatten of er nog meer korting komt
Ik ben al gezwichttas voor 53 euro gekocht. Na 3 kringloop tassen die heel snel stuk waren toch maar eens investeren
Cardy schreef:En weet iemand websites die korting geven op Samsung koelkasten tijdens black friday? Weet dat Samsung zelf ook mee doet, maar wie weet heeft iemand nog het perfecte adresje.
En vanaf wanneer kunnen we ons denk je aanmelden voor de Black Friday van Hypostore?
Firegirl schreef:Cardy schreef:En weet iemand websites die korting geven op Samsung koelkasten tijdens black friday? Weet dat Samsung zelf ook mee doet, maar wie weet heeft iemand nog het perfecte adresje.
En vanaf wanneer kunnen we ons denk je aanmelden voor de Black Friday van Hypostore?
BCC heeft nu allerlei Samsung acties
purny schreef:Anders de zakken apart bestellen en de verzendkosten delen?
Schuur_ schreef:_kimm schreef:Heeft iemand ervaring met de website van cowboysbag? Die hebben nu 20% korting op de huidige collectie maar vind het lastig om in te schatten of er nog meer korting komt
Dat heb ik ook met Paula choice. Ik heb besloten om echt Black friday af te wachten voor mijn skincare