Trouwen in 2023

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:07

Je mag inderdaad 2 getuige hebben. Echter mijn vriend heeft maar 1 persoon welke hij zou willen vragen. En ik vind beide eenzelfde aantal getuige wel mooi.

Wel lastig Menino dat de getuige/ vriend van jou vriend niet goed met jou overweg kan. Dat lijkt mij op de dag zelf ook wel lastig!

De beste vriend van mijn vriend is ook een beetje lastig. Opzich kan ik wel goed overweg met hem maar hij zag Niels huis altijd als zijn 2de huis, hij woont zelf nog bij zijn ouders. En nu nog steeds denkt hij de boel over te kunnen nemen. Daarbij wilt hij graag flinke discussies voeren die echt nergens over gaan. Maar verder een prima gast.

Bellex

Berichten: 9307
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:26

Captain och die arme man haha, dat wordt interessant met de ceremonie dus

Tucktuck goed bezig! Verstandig van je peettante om even na te denken, is toch een hele taak die je op je neemt en je wilt het wel goed doen. Mooi om haar te vragen! Wel vervelend van de ambtenaar, voor een kennismaking moet je toch wel even tijd kunnen maken.

Jenara wat fijn dat je paard het zo goed deed! Lijkt me heel gaaf om zo te paard erheen te kunnen gaan!

Menino even gespiekt, dat is een hele duidelijke stijl van de trouwringen, gaaf als dat zo past bij je wensen! Hier zal je niet dagelijks een ander mee tegen komen, mooi uniek! Wat je zegt over familie, herkenbaar hoor, hij heeft nog een opa en oma, broer met gezin, ik ben enig kind en al mijn grootouders zijn overleden. Dus ik heb 2 sets ooms en tantes uitgenodigd nu

Betreft getuigen, hier moet je alles digitaal regelen, dus om de datum en tijd vast te kunnen leggen log je in bij de gemeente en moet je ook direct alle identiteitsbewijzen van de getuigen uploaden. Daardoor ging het iets anders dan bedacht haha. Maar ik heb mijn 2 beste vriendinnen, de ene woont in Amerika en heb ik dus via FaceTime gevraagd, de ander heb ik een kaart en reep chocolade gestuurd met de vraag. Haar partner is de beste vriend van mijn verloofde en is zijn 2e getuige, zijn 1e getuige is zijn broer.

Mijn beste vriendin uit Amerika is eveneens trouwfotograaf, haar hebben we dan ook gevraagd voor de foto's. Ik hou helemaal niet van op de foto staan en vind mijzelf er ook nooit leuk uit zien, op een stel foto's die zij heeft gemaakt na, dus dat was simpel. We nemen zijn broer mee als we foto's gaan maken, hebben we mooi 2 mensen die ons makkelijk op ons gemak stellen, maar zijn broer zal zich verder ook nergens gaan opdringen of mee gaan bemoeien dat scheelt

Wij hebben zaterdag de trouwringen besteld, hadden verwacht daar een heel aantal keren voor nodig te hebben omdat we best moeilijk kunnen zijn, dus eerst naar Siebel, en het was al vrij snel raak. Echt heel tof!
En onze datum is dus ook vastgelegd, halverwege juli. Uitnodigingen zijn dit weekeind op de bus gegaan, we zullen zo'n 22 mensen erbij hebben waarvan 4 kinderen
Zijn bij jullie de kinderen van genodigden eigenlijk ook welkom? En voorzien jullie hen van iets te doen? Kwam op Pinterest een idee tegen van een survivalkit voor kinderen bij de bruiloft met kleurboek, spelletje etc, leek me wel leuk

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 10:33

Bellex wat leuk zo met de getuige en de ringen ook vlotjes!

Hier willen we enkel de kinderen van onze zussen erbij hebben, verder geen.
Ik weet nog niet goed wat als we al iets gaan regelen voor de neefjes en nichtjes.
Maar ik heb wel even heel duidelijk al gemaakt dat ik geen neefjes of nichtjes in het wit wens te zien, naar mijn zussen althans. Ik wil echt het monopoly op wit hebben die dag.
Mijn schoonzusje moet ik het ook maar even melden, maar daarbij moet ik het iets tacktischer doen dan bij mijn zussen :')

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:35

Tucktuck schreef:
Bellex wat leuk zo met de getuige en de ringen ook vlotjes!

Hier willen we enkel de kinderen van onze zussen erbij hebben, verder geen.
Ik weet nog niet goed wat als we al iets gaan regelen voor de neefjes en nichtjes.
Maar ik heb wel even heel duidelijk al gemaakt dat ik geen neefjes of nichtjes in het wit wens te zien, naar mijn zussen althans. Ik wil echt het monopoly op wit hebben die dag.
Mijn schoonzusje moet ik het ook maar even melden, maar daarbij moet ik het iets tacktischer doen dan bij mijn zussen :')



Is toch ook wel redelijk de norm? Ja misschien m.u.v. een bloemenmeisje misschien
Hebben jullie een leuk idee wat je de neefjes en nichtjes kan laten doen? We hebben er dan 5, (misschien 6 als er nog een baby komt) in de leeftijd tussen 1,5 en 10,5.

We hebben wel een leuk setje van een meisje van rond de 3 aan mijn kant en een jongen rond de 3 aan haar kant, misschien dat zij samen onze bloemenkinderen willen zijn en dan dat de oudste samen met de hond de ringen komt brengen. Maar dan hebben we de jongste nog van 1,5 en de middelste van 6 nog.

Dus misschien is iets wat ze alle 5 kunnen doen makkelijker? Iets symbolisch zoals bloemetjes tegelijkertijd opgooien of een kaarsje aansteken of zo iets. Dus wel iets wat echt onderdeel is van de ceremonie.

Kelly_Taco

Berichten: 6727
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:49

@flooooo
Wij hebben ook totale uitsluiting hoor!
Mijn partner heeft ook een bedrijf en had al een woonhuis (met aflossingsvrije hypotheek).
Dus ik vind ook dat ik daar helemaal niet in mee doe bij een evt scheiding.
Bij overlijden is er een finaal verreken beding dus is het alsof je in gemeenschap van goederen bent gehuwd.

Qua kinderen hebben wij alleen de kindjes van onze broer/zus, dat zijn er 3.
Ik heb een pakketje voor ze gemaakt met wat (niet kraakbare) snoepjes en kleurplaatjes met potloden.
Ze zijn goed opgevoed dus ik ga er vanuit dat ze zich gedragen haha..
We willen ook geen stijve bruiloft dus als ze bijvoorbeeld bij ons willen zitten is het ook prima!
Wij hebben ze er expres niet bij betrokken omdat we ze nog te jong vinden voor een vaste taak, dat geeft alleen maar zenuwen haha.

@Bellex, je bent goed bezig haha!
Wij willen geen ringen maar zijn er nog niet over uit wat het dan moet worden.

@Menino, heeft je vriend zijn getuige al gevraagd? Een pact is ook een beetje kinderachtig haha.. zeker als je er nu niet veel contact meer mee hebt.
Ik begrijp je pijnlijke kant van het trouwen maar dan op een andere manier.
Mijn moeder is overleden toen ik 16 was en nu met alles regelen merk je toch dat je je eigen moeder wel echt mist. Ik heb echt de allerliefste schoonmoeder en zij gaat ook met mij mee met de dingetjes die je normaal met je eigen moeder doet.

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 12:49

@ tucktuck, ik hou van dingen die vlot beslist zijn en ja als je bij 2 winkels dezelfde ring mooi vindt, is het wel duidelijk!
Bij ons is het relatief vlot gegaan, winkel moesten we niet over nadenken, tante van mijn vriend is juwelier, krijgen we ook standaard 10% korting + ik heb 3 diamantjes nog cadeau gekregen ook! Lucky me :p

Wat betreft fotograaf was het ook makkelijk voor ons, hele goede vriendin van ons beide heeft nog voor een trouwfotograaf gewerkt, dus die meteen gevraagd. We kennen blijkbaar nogal veel mensen via via

En oh damn, wat vervelend van die vriend .. wat zegt je partner er nu van? Wil die hem nog steeds als getuige? Ik had altijd gezegd” ik vraag mijn beste vriendin”, maar we zijn de laatste jaren erg uit elkaar gegroeid en met mijn zus net closer geworden ..

Valt me trouwens op dat er veel hier met redelijk beperkt gezelschap vieren … bij ons zitten we nu op 116 gasten. En er komen er mogelijks nog 10 bij.

@Menino, oh dat snap ik wel! Op zich zowieso de beste keuze om te snoeien in “toxische” vrienden! Maar nu natuurlijk wel wat vervelend. Ach, dan weet je dat je echt de belangrijkste mensen in je leven erbij hebt.

@Bellex, ook goed bezig zeg
Hier gaan er maar 2 kinderen bij zijn.. daar voorzie ik niets speciaals voor. Ze wonen ook vlakbij, dus als ze het beu zijn, kunnen de kinderen gewoon naar huis.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 12:58

116!! :oo Zoveel mensen ken ik niet eens. _O-

Wij zijn 's avonds in totaal met bijna 30 mensen. Meer dan genoeg. :')
Wij hebben geen kinderen op de bruiloft. Alleen de neefjes van mijn vriend zullen online aansluiten bij het gemeentehuis omdat die bij zijn broer/zus wonen nog. Zijn moeder en broer wonen in Pakistan, zijn zus in Australië.

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 13:05

Sidra, ik dacht ook dat het redelijk de norm was. Maar kennelijk zag mijn ene zusje haar dochter al in een mini trouwjurke de dag rondparaderen. Ennn dat wil ik gewoon niet. Ze mogen echt super leuke jurkes of iets aan hebben maar dat is het.

Wat en of we ze iets willen laten doen zijn we nog niet overtuigd. Tegen die tijd hebben we een 6,3,2, anderhalf en een van een paar maanden oud. Dus best verspreid.

Wel een leuk idee om ze iets te laten doen.

Lastig Kelly_Taco zo zonder moeder. Lijkt mij erg pittig. Gelukkig heb je wel een lieve schoonmoeder.

Jenara Ja ik ben ook echt van als het goed voelt is het top. Was tot nu toe met alles zo. Maar ideaal dat je de connexties hebt zo! Ik wilde maar 1 diamant in mijn ring. Dus dat was ook een meevaller in prijs.

Mijn partner geeft nu telkens aan als er weer een BBQ wordt geopperd dat hij het bespreekt met mij en kijkt of het uitkomt. En dat wij alles regelen. Dus die probeert wel op een zachte manier aan te geven dat er een grens is. Maar als die vriend er is dan vind hij het wel lastig om grensen aan te geven. Dus dat is iets wat een beetje moet groeien. Mijn vriend is ook echt een schat voor anderen.

Wij hebben momenteel iets van 100 gasten staan. Maar zijn nog niet helemaal uit over de gastenlijst.
Ik heb bepaalde neven en nichten (als in kinderen van ooms en tantes) er afgehaald voor de ceremonie maar wel bij het feest. Wellicht veranderd dit nog, geen idee.

Captain gezellig een klein gezeldschap. Hier twee grote families en vooral mijn vriend heeft een grote vriendenkring. Dus dat schiet echt op.

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:31

@kelly, Ai dat zijn inderdaad de lastigere momenten kan ik me voorstellen.

En wij gaan wrs zo’n 150 man uitnodigen (maar wel met een klein budget) dus ook niet klein en intiem. Hoewel me dat op z’n eigen manier heel leuk lijkt vind ik een groot feest ervan maken ook leuk en uniek

Noeps
Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:04

Leuk om te lezen hoe alle plannen vorderen!

Kinderen: bij ons zijn de kinderen van de broers van mijn man bij de borrel&diner aanwezig, ook omdat we dan nog groepsfoto’s maken. En ons eigen dochtertje natuurlijk. Na het eten gaat mijn zwager of schoonzus naar huis met hun zoontjes en neemt dan onze dochter ook mee, zodat wij ongestoord kunnen feesten. Ze kwamen zelf met dit voorstel, anders had ik de moeder van een vriendin gevraagd of zij onze dochter na het eten wilde ophalen en bij hun logeren.
Verder hebben we de kinderen van vrienden niet uitgenodigd. Ik vind zelf andermans bruiloft/feest ook een stuk leuker als mn eigen kind bij de oppas is :D

Onlangs waren we op de bruiloft van vrienden en zij hadden voor de oudste neefjes en nichtjes (rond de 4jr) een mini digitale camera, met een aantal foto-opdrachten. Ze hebben zich er volgens mij heel goed mee vermaakt. Dus dat is wellicht nog een suggestie voor de aanwezige kinderen :)!

Als getuigen hadden we onze broers (vier in totaal), en het jongere zusje van mijn man bracht de ringen.

Afbeelding
Inmiddels proefsessie MUAH gehad en zo wordt m’n haar. Vorige keer had ik het half opgestoken, nu leek het me wel leuk om helemaal opgestoken te hebben, beetje variatie in het geheel. En wel lekker om het haar uit m’n nek te hebben, wat minder warm.

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:07

Je haar ziet er leuk uit Noeps!

Ik ga in het najaar voor het eerst wat proberen met de kapper. Is mijn eigen kapper en die wilt het wel doen. Dus ik ben benieuwd.


Erg leuk idee ook voor de kinderen om ze zo een opdracht te geven. Hoewel ik denk dat er een paar te jong zullen zijn. Maar ik hoorde al geruchten dat mijn zussen de kinderen laten ophalen voor het feest dus wie weet...

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:00

Heel mooi je haar zo Noeps! :)

Bellex

Berichten: 9307
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:08

Kelly dat lijkt me verdrietig als je moeder er niet meer bij is. Hoe fijn je schoonmoeder ook is, dat is toch iets heel anders

Noeps wat een goed idee om kids een camera mee te geven, die ga ik hier even in de groep gooien voor de 2 die geen taak hebben. Fijn dat jullie dochter met je schoonfamilie mee kan, zeker met een feest kan ik me goed voorstellen dat het fijner is als die onderdak heeft. Maar inderdaad, ik denk dat ik als ik kinderen had ze ook liever elders zou onder brengen. Je wilt niet die persoon zijn wiens kinderen de hele ceremonie op stelten zet :') Mooi je haar zeg!

Laten jullie allemaal iemand anders je haar en make-up doen? Ik ben echt een kneus ermee en zal wel moeten, anders ziet het er niet uit haha. Maar moest wel even flink slikken van de prijzen in deze regio. 400 euro voor haar en make-up, touch up zou nog 100 extra zijn. Wel incl proefsessie van beide gelukkig dus als je het kwa tijd bekijkt valt het allemaal heel erg mee.
Had vlak voor hij me ten huwelijk vroeg net mijn lange haar afgeknipt tot op de schouder, maar daar baal ik nu wel even van, had graag een mooi lang bruidskapsel gehad, dus nu maar opsteken.

Hebben jullie allemaal al bedacht waar jullie foto's willen gaan maken?

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:20

Bellex ik heb al rustig even rond gekeken voor make-up, want ik kan dat zelf ook echt niet goed genoeg. Hier leek het rond de 200 euro te liggen. Wat ik nog wel ok vind.

En snap dat je baalt van je korte haar nu. Mijn haar is net eindelijk weer lang na echt jaren kort gehad te hebben. Dus snap dat je baalt dat het jouwe nu kort is.

Wij trouwen in een kasteel. Dus ik denk dat we daar rondom de foto's maken. En wat ik heel graag wil is in de ceremonie zaal ook onze eerste dans doen/ oefenen enkel met zijn twee en de fotograaf voor extra mooie plaatsjes (hopelijk)

Jenara

Berichten: 1588
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 10:39

Ik vond de prijzen voor muah's ook echt vreselijk hoog ... ik heb het aan mijn toekomstige schoonzus gevraagd, die is veel met make-up en haar etc. bezig. Zal natuurlijk niet professioneel zijn, maar we testen nu af en toe eens wat (ze is ook onze huisgenoot, dus handig :p)

Wij gaan meteen na de ceremonie foto's maken in Gent en zouden daarna nog ergens op een meer natuur-locatie ook nog een paar foto's willen maken, die laatste plek moeten we nog even uitzoeken.

_Hedi

Berichten: 1710
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 12:33

Heb het topic een hele tijd niet open gehad!
Lekker veel bij te lezen nu :D en zoveel mogelijk reageren hihi

Stal_Fiore: dat klinkt als een zeer geslaagd vrijgezellen feestje!

Jenara: leuk dat je de datum al weet! Ik weet helemaal niks, alleen dat er wat gepland word haha. En mooie tafel aangkleding! Zo leuk om te zien dat iedereen zo'n verschillende stijl heeft. En ga je op de grote dag te paard naar het stadhuis? Wat super gaaf! Dat zal een hoop bekijks geven :D
Wij zitten trouwens ook op een vergelijkbaar aantal gasten als jullie, voor de avond dan. Overdag hebben we 25 gasten.

Esmee_RS: wat leuk! Gefeliciteerd <3

Bellex: jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Zo leuk! Jullie hebben er lekker de vaart in, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden :D

Captain: wij zijn ook pas geleden in ondertrouw gegaan, ik schrok me dood van de prijs. Waar halen ze dat in godsnaam vandaan!? Er is nu ineens een behoorlijk gat gevallen in ons 'calamiteiten' potje haha. Haha wel echt geweldig dat die man alles maar even in het engels gedaan heeft! Onze ambtenaar is de beste vriendin van mijn bonusmoeder, zij is toevallig beëdigd babs :D

Tucktuck: jullie gaan lekker! Mocht je er niet uitkomen kan ik onze babs echt aanraden :) Mijn bonusmoeder is onze ceremoniemeester, maar ze hoeft gelukkig niet veel te doen, behalve aanspreekpunt zijn. Onze locatie regelt bijna alles, ook het draaiboek, ideaal! Ik heb mijn beste vriend als getuige gevraagd dmv een glazen buisje met een houten tekst erin 'wil je mijn getuige zijn?' besteld bij Bol :D
Goede fotografen kosten veel geld, helaas haha. Ik vond het toen heel moeilijk, zag echt door de bomen het bos niet meer. Ik ben een hoop fotografen gaan googlen, en heb in eerste instantie gekeken naar hun stijl, die moest natuurlijk matchen met de onze. Daarna ben ik gaan kijken naar zowel de prijzen als het 'gevoel' dat ik kreeg bij de website en social media. De fotografe die we uiteindelijk gekozen hebben had geen prijzen op haar website dus dat was een beetje spannend. We hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten en het klikte echt geweldig, vlak daarna kwamen we erachter dat ze binnen ons budget viel!

Kelly_Taco: Wat moeilijk.. ik weet precies hoe je je voelt. Mijn moeder is overleden toen ik 25 was, dat is nu bijna 8 jaar geleden. Ik heb gelukkig ook de liefste schoonmoeder, en inmiddels zelfs de allerliefste bonsumoeder die ik me kan wensen. Maar je mist altijd je eigen moeder, wat zou ze blij en trots geweest zijn! Net zoals de jouwe <3

Noeps: wat een super mooi kapsel!


Bij ons is het inmiddels weer een beetje op gang aan het komen! Afgelopen zomer het meeste al geregeld, toen hebben we een wat rust gehad en nu gaan we weer langzaam verder! Ik kreeg mail dat mijn jurk binnen is, ik ben echt zo benieuwd hoe hij me in mijn eigen maat gaat passen (k heb hem in de winkel aangehad in maat 36, ik heb zelf maat 42 haha). Eind juni heb ik een afspraak staan om hem te passen voor het vermaken! Ik wacht daar nog even mee zodat ik zo min mogelijk tijd heb om in gewicht te schommelen tussen de eerste pas afspraak en de bruiloft :D

Inmiddels ook een afspraak gemaakt voor mijn proef make up en haar en ook voor een boudoir shoot als cadeau voor mijn aanstaande :D beide in juli. Rond die periode ga ik ook mijn verlovingsring afgeven bij de goudsmid (die gaat hem verwerken in mijn trouwring). Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die mijn nagels kan doen die dag, die zoektocht is stiekem ook moeilijker dan ik dacht haha.

Ik ben echt zo benieuwd hoe de grote eruit gaan zien van degenen met een hele kleine bruiloft :D Volgens mij gaat dat zo gezellig en knus worden. Ik kijk uit naar de foto's :wow: <3

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 12:57

Lekker bezig Hedi!

Ik heb nu een kennismakingsgesprek staan met 2 fotograven. Waarvan er eentje met 2 komt.
Dus ben benieuwd hoe het gevoel dan gaat zijn.
Inmiddels heeft de ambtenaar gereageerd, ze had een hectische tijd maar wilt binnenkort een afspraak maken. Dus we gaan het meemaken. Ik heb wat datums doorgegeven.

Het lijkt mij ook best spannend om een trouwjurk later nog te passen in je eigen maat. Omdat mijn jurk in de outlet hing was hij al de goede maat. Moet wel echt nog wat aan gebeuren maar qua maat was hij goed.
Ik ben alleen bang voor de gewicht schommeling met december tussen het passen en de trouwdag :+

Wel leuk, en spannend een boudoir shoot! Denk dat hij het wel erg leuk zal vinden.

_Hedi

Berichten: 1710
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:07

Tucktuck: je merkt snel genoeg of het klikt met een fotograaf, lekker relaxed de afspraak ingaan :)
Mijn jurk stond al goed in maat 36, dus ik ben er van overtuigd dat hij in 42 nog veel mooier staat! De achterkant stond natuurlijk open bij die pasjurk haha. Ik snap heel goed dat je bang bent voor schommelingen! Ik schommel ook veel, daarom heb ik gekozen om pas eind juni te gaan passen O:) dan heb ik nog 2,5 maand die ik stabiel moet blijven haha.


Wij gaan trouwens geen fotoshoot doen op onze trouwdag zelf (wel op de locatie natuurlijk). Wij willen onze trouwfoto's graag laten maken in Italie. Het liefst nemen we onze fotograaf mee, dus nog even kijken of dat nog in ons budget zit _O-

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-23 13:38

Wat moest jij betalen dan Hedi? Wij €315 euro, vond dat wel meevallen! :j

_Hedi

Berichten: 1710
Geregistreerd: 11-12-13
Woonplaats: Sterksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 13:58

Captain: 828,00 euro.. Omdat wij een eigen babs hebben en voor de wet willen trouwen op een zelf gekozen locatie. Afzetters.

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 16:19

Muah... is dat make-up and hair? :P weer iets nieuws geleerd...

@Captain en dat is voor ondertrouw? Dat is toch gratis meestal? Of betaal je dan al voor de je trouwambtenaar?

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 18:19

Ik ben vanmiddag geslaagd voor de jurk! <3 Echt helemaal blij mee. Wat was dat ook gaaf om te doen!

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 19:54

Wat leuk! <3 <3 Wie had je mee?
Wij mogen morgen de ringen ophalen.
Nog 12 dagen.. :oo

Leo

Berichten: 50249
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Trouwen in 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 20:58

Dat gaat hard!! *\o/*

Ik had mijn moeder, zusje en vriendin (tevens getuige) mee! Super waardevol om hun meningen ook te horen!

Mo_86

Berichten: 1263
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 07:48

Captain schreef:
Wat leuk! <3 <3 Wie had je mee?
Wij mogen morgen de ringen ophalen.
Nog 12 dagen.. :oo


Zo leuk! Ik duim voor goed weer! Wij nog 16 dagen <3