Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivendell schreef:Had je wel al de vergunning gekregen voor de container?
Muronia schreef:De container staat op gemeentegrond (met toestemming), dus daar mag ik sowieso niet filmen. Aangifte van vandalisme dacht ik ook aan, maar ik kan niet bewijzen dat zij het waren.
Suzanne ze hebben er absoluut geen last van. Hij staat op meer dan 100 meter van het huis en vanuit hun tuin kun je er ook absoluut geen last van hebben. Zij hebben een tuin met daarachter een stuk verwilderd bos en daar staat hij nog achter (maar dan achter mijn perceel en niet de hunne natuurlijk).
Muronia schreef:Ik heb contact gehad met degene die over deze zaak gaat bij de Gemeente. Zij hebben overleg gehad en er is door hun de fout destijds gemaakt dat ze mij mondeling toestemming hebben gegeven om de container daar te plaatsen, maar er had een omgevingsvergunning voor afgegeven moeten worden. Die aanvraag heb ik nu alsnog moeten doen omdat het dan officieel vast staat en de buren dan helemaal geen poot om op te staan hebben. Mijn contactpersoon heeft alle screenshots van de meldingen die de buren hebben gedaan in het afgelopen half jaar (ongeveer 20) van mij gekregen voor dossieropbouw. In september waren er 3 meldingen, maar de laatste week is het rustig, dus er zal wel snel weer een nieuwe komen. Het is nu dus even wachten tot de vergunning er is (is me al wel toegezegd dat deze er komt, gezien ik de toestemming al had mondeling).
Tja en dan is het afwachten tot ze iets nieuws hebben bedacht om meldingen over te kunnen doen..
Muronia schreef:Gevonden. Is op 28 oktober geplaatst. Er staat wel bij dat er geen bezwaar kan worden gemaakt en dat het om een wettelijk verplichte kennisgeving gaat. Wat kan ik daarmee?