Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nietsmar

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:43

Toen mn buurvrouw vanmiddag weer eens in de voortuin bezig was en zin had in een praatje deed ik net of ik aan het bellen was. Dat doe ik best vaak als ik geen zin heb in sociaal contact :')

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:45

maralyn schreef:
Mijn biecht?

Ik vind het heerlijk dat m'n man eerder uit bed moet als ik.
Kan ik als Patrick de zeester in bed liggen.

Ik hou van hem. Heel veel. Maar ook van mijn ruimte :')

Oh dat is net zoals dat ik mijn vent gewoon op de bank laat liggen als hij in slaap is gevallen. Heerlijk om het hele bed voor jezelf te hebben zo af en toe. _/-\o_
(En ja, ik zet dus ook gerust de radio zachtjes aan als ik zie dat hij ligt te sukkelen op de bank, want ik weet dat hij dan snel in coma ligt - en blijft)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:48

Captain schreef:
Ik heb een FB account waar ik mijn exen af en toe nog eens op zoek. :+

Ik heb met een 2e Instagram account een date zijn Instagram story bekeken. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik eerst al bekeken was, maar ik het gek vond terug te gaan kijken met mijn eigen account terwijl ik nog op onze date wacht. :')

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:51

Captain schreef:

Same, maar ook voor de ex vriendin van mijn man. Puur leedvermaak. Die chick heeft teveel Disney gekeken en is op zoek naar de perfecte kerel, terwijl ze zelf best wel een rugzakje heeft.

Ze heeft o.a. op een moment dat hij niet naar haar toe kon komen telefonisch gedreigd met zelfmoord. Hij heeft die hysterische chick aan de lijn gehouden, stond zelf helemaal te shaken van de stress. Vervolgens heeft hij met spoed hulpverlening kunnen regelen omdat een gezamenlijke vriend heeft gebeld. Stonden ze voor de deur, was zij helemaal pissig op hem en bleek er eigenlijk niet zoveel aan de hand te zijn. Psycho.

Ze zet haar volledige liefdesleven op FB en ongeveer 2x per jaar vindt ze 'nu echt' de liefde van haar leven en wanneer (niet als :') ) dat uit gaat wordt alle drama ook online gedeeld.

Zo had ze laatst een gast in Duitsland. Is ze daarheen gegaan, heeft ze de taal geleerd en toen kwam ze erachter dat hij een gokverslaving had en samen met een ex dikke schulden heeft veroorzaakt en haar in die sh*t heeft laten zitten. Maar nu heeft ze alweer een nieuwe prins gevonden gelukkig!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:56

Shae schreef:
Captain schreef:

Same, maar ook voor de ex vriendin van mijn man. Puur leedvermaak. Die chick heeft teveel Disney gekeken en is op zoek naar de perfecte kerel, terwijl ze zelf best wel een rugzakje heeft.

Ze heeft o.a. op een moment dat hij niet naar haar toe kon komen telefonisch gedreigd met zelfmoord. Hij heeft die hysterische chick aan de lijn gehouden, stond zelf helemaal te shaken van de stress. Vervolgens heeft hij met spoed hulpverlening kunnen regelen omdat een gezamenlijke vriend heeft gebeld. Stonden ze voor de deur, was zij helemaal pissig op hem en bleek er eigenlijk niet zoveel aan de hand te zijn. Psycho.

Ze zet haar volledige liefdesleven op FB en ongeveer 2x per jaar vindt ze 'nu echt' de liefde van haar leven en wanneer (niet als :') ) dat uit gaat wordt alle drama ook online gedeeld.

Zo had ze laatst een gast in Duitsland. Is ze daarheen gegaan, heeft ze de taal geleerd en toen kwam ze erachter dat hij een gokverslaving had en samen met een ex dikke schulden heeft veroorzaakt en haar in die sh*t heeft laten zitten. Maar nu heeft ze alweer een nieuwe prins gevonden gelukkig!

Ohh haar wil ik ook volgen :j

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:57

Heet ze soms "Barbie", Shae?

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:00

Haha, nee ze komt uit GB.

Mijn ex is ook leuk. Die heeft mij dus verlaten voor een vrouw die in scheiding lag. Met het geld van de verkoop van onze woning heeft hij voor hun twee een appartement gekocht waar ze gelijk in gingen samenwonen plus haar nageslacht erbij. Blijkbaar heeft dat dus geen jaar geduurd want toen lag zij alweer met iemand anders te krikken. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 20:10

:oo

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:11

Ben ik evil als ik zeg dat ik het leuk vind om karma aan het werk te zien? :o

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:16

Shae schreef:
Welnee, mijn ultieme job: Bestuurder v.d. karma bus.

Ding dong, uw bestelling!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:36

Shae schreef:

Misschien, maar ik houd er ook van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:37

Shae schreef:
Haha, nee ze komt uit GB.

Mijn ex is ook leuk. Die heeft mij dus verlaten voor een vrouw die in scheiding lag. Met het geld van de verkoop van onze woning heeft hij voor hun twee een appartement gekocht waar ze gelijk in gingen samenwonen plus haar nageslacht erbij. Blijkbaar heeft dat dus geen jaar geduurd want toen lag zij alweer met iemand anders te krikken. :')
Ik ben nergens zoveel psycho girlfriends tegengekomen als in de UK. _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:38

Oh ik heb nog een oud collega op feestboek, en die is niet helemaal 100% alsin licht verstandelijk beperkt, en ze heeft haar uiterlijk ook alles behalve mee zitten.

Maar zij zet ook elke scheet op Facebook _O- Ga er zo lekker op.
En dan heeft ze ook een kind, en ook daarvan kan je perfect zien dat hij uit z'n moeder komt :o

Echt zo erg, maar haar leven is echt een soap :')

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:41

Een goede vriendin vertelde laatst dat ze een nieuwe vriend heeft. Ze ging mij videobellen om hem aan mij te laten zien. Het enige dat ik kon zeggen toen ik hem zag was "ok". Ik vond hem echt een creep. Het gesprek heeft dan ook niet zo lang geduurd...

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:42

Haha nu je t zegt!

Ik had ooit een huisgenoot met een liefde in de bajes.
Kwam ook ook vaak genoeg skype belletjes etc voorbij. Echt genieten _O-

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:47

Omg heerlijk. Ik heb Love After Lockup gebinged omdat bajesliefde zo leuk is om te volgen (om de drama :') ).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 21:02

Ik mis die wilde tijden ook wel, al is dat niet echt een confession. Maar 10 mannelijke huisgenoten hebben, met 2 ervan scharrelen waarvan 1 stiekem en onbekende meiden tegenkomen op de overloop 's morgens :') :') was goed voor m'n drama.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:04

Ja t was echt erg.
En ze kon maar niet vertellen waarom ie vastzat.

(Uiteindelijk tussen neus en lippen door dat t iets met wapens was)

Urbanus, dan waren wij top huisgenoten :')
Ik had een wilde scharreltijd. Nu minder wild, omdat ik heel wijselijk van Tinder af probeer te blijven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 21:06

Maar je bent pas 23 :')

Nu ben ik getrouwd en op een paar flirts na ben ik heel braaf.

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:12

We hebben een melkveebedrijf thuis en smorgens sluip ik altijd heel stil uit bed zodat mijn vriend (vaste slaper) zich verslaapt. Heb ik de eerste punten van de dag al weer binnen en kan ik lekker klagen dat hij weer niet op tijd was :+

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:17

Ik heb echt 0% interesse het leven van mijn ex. Is ook overal op geblokkeerd. Maar hoor wel van vriendinnen die hem nog eens via via spreken dat hij mij wel in de gaten houd en dus hele rare ideeën heeft over mijn huidige relatie. _O-

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:21

Urbanus schreef:

Sshh :') leeftijd zegt niks :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:23

Plop1997 schreef:
Ik heb echt 0% interesse het leven van mijn ex. Is ook overal op geblokkeerd. Maar hoor wel van vriendinnen die hem nog eens via via spreken dat hij mij wel in de gaten houd en dus hele rare ideeën heeft over mijn huidige relatie. _O-

Een paar jaar geleden sprak mijn huidige partner een oude gezamenlijke vriend van ons. Die had het contact met mijn ex verbroken omdat hij het helemaal zat was dat mijn ex mij de schuld gaf van alle ellende in zijn leven :+ was ook wel een leuk verhaal.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:25

Sterre98 schreef:
Urbanus schreef:

Sshh :') leeftijd zegt niks :+

Absoluut niet, ik ben pas 25 en heb ook een heel wild uitgaansleven achter me.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ik bijna nooit meer drink en graag wil samenwonen op een plek zonder buren met alleen maar paarden om me heen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 21:26

Urbanus schreef:
Ik mis die wilde tijden ook wel, al is dat niet echt een confession. Maar 10 mannelijke huisgenoten hebben, met 2 ervan scharrelen waarvan 1 stiekem en onbekende meiden tegenkomen op de overloop 's morgens :') :') was goed voor m'n drama.

Haha, snap best dat je het mist, geniet er volop van. (Geen vreemdgangers overigens!)

Helaas geen echt confessions hierin dus. Alles open. Soms iets te open :')