xxCYNNxx schreef:de buurvrouw kwam de tuin in om de muur van dr garage te bekijken???? Toch zeker eerst even toestemming gevraagd?
Want zomaar bij je buren de tuin indenderen omdat de buitenkant van jouw garagemuur aan 1 kant alleen via de tuin van de buren is te bekijken, mag niet zomaar natuurlijk; dat is gewoon iemand z'n priveterrein zonder toestemming betreden.
Zo niet zou ik dr toch even een opfriscursus over 'mijn en dijn' geven om even heel snel korte metten te maken met dat soort asociaal gedrag.
En heel eerlijk? Het vragen over hoe en wat over die heg ( zoals ik al dacht; nog voor het ding ook daadwerkelijk er staat begint het gezeur al) en nu zomaar je tuin met een slap excuus betreden komt wel heel erg over als; aah ze heeft mij toezeggingen gedaan dus hahahaha ik heb gewonnen; nu gewoon de hele arm grijpen, want die vingeraanrijking voldoet mij niet.
Hoop dat dit een voorbarige conclusie is en dat ze zich nu gewoon koest houdt en andermans terrein respecteert, maar heel eerlijk; ik vrees dat ze nu denkt over je heen te kunnen lopen.
Jij zegt wat ik eerlijk gezegd ook al dacht.
Geef mensen een vinger, en ze pakken je hele arm.