_San87_ schreef:germie schreef:Denk je dat ik zoiets er om doe? Ik kan er toch ook niets aan doen dat het gaat stormen? Ik kan echter ook niet thuisblijven. Natuurlijk zal ik wat eerder weggaan en wat langzamer rijden. Dat ik dan misschien helemaal geen slaap krijg de komende 36 uur neem ik wel voor lief dan.
Maar als iemand mij 3 weken geleden gezegd had dat het 18 februari zou gaan stormen, dan kon ik besluiten om niet te gaan, maar nu niet meer.
Er vertrekken nog wel degelijk vluchten vanaf Schiphol. Ik hou dat goed in de gaten. Ik zou theoretisch net na de storm gaan.
Ik doel meer op het 'ik wil dat mijn vlucht doorgaat zonder vertraging'. Doe even normaal, laat de experts die moeten vliegen besluiten of dat veilig kan.
Dat er nog steeds vliegtuigen landen zegt mij niet zo veel, wat in de lucht zit, moet naar de grond. Kijk ook even hoe er geland wordt.
Dat jij zelf besluit te gaan rijden, prima. Maar laat het besluit vluchten door te laten gaan aan de mensen die er verstand van hebben.
Denk je niet dat al die mensen die vandaag zouden vliegen niet gewoon willen dat er gevlogen wordt? Ik schrijf nergens dat ik er invloed op heb. En als het kan zullen ze wel vliegen. Maar niemand zit te wachten op vertraging of annuleren lijkt mij. Je plant iets en dan hoop je natuurlijk ook dat je weg kunt. En zo is het ook bedoeld.
Niet meer en niet minder. Dus ik hoop gewoon dat mijn vlucht wel gaat. Zo moet je het zien. Ik heb er erg veel zin in en zit eigenlijk wel op hete kolen ja. Logisch ook natuurlijk.
Als ik een glazen bol had en van die storm wist voor boeken had ik natuurlijk niet geboekt.
Ze gebruiken niet alle banen en alle gates. Gisteren ook al niet.
En vooral veel naar Engeland is gecancelled. Daar schijnt het erger te zijn dan hier.
Het hier is boven in Groningen en daar valt het op dit moment nog erg mee overigens. En dat mag van mij ook wel zo blijven. Ja, het waait wel, maar nog niet extreem.