Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:03

2 :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:35

Suzanne F. schreef:
Bailey: Is geen film. Is een album van Guns ‘n Roses. Hun eerste en tevens meest succesvolle.

Ah :)* Ik ben geen fan, het spijt me

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 15:36

assie schreef:
Ojee Peelie :=

Ierpier wat leuk! Veel plezier.

Baileymix, sterkte met de chagrijnigheid. Gaat de date later nog wel door?

Ik had niet één kaartje ;(
Maar misschien is de tinderpost gewoon heel vertraagd.

Als het goed is wel :j Maar ik verlies mijn interesse nogal snel, merk dat ik nu alweer onrustig word. Dus hmm...

En klopt, PostNL is ze vast kwijtgeraakt *D

Bridleless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 00:21

Ik meld mij hier ook weer! Heb Tinder sinds een paar dagen weer op mijn telefoon staan, maar nog geen echt lopende gesprekken op het moment :')

Voorlopig zal de app er wel weer opblijven, want een poging om mijn collega (soon to be ex-collega) te vertellen dat ik hem eigenlijk wel zag zitten, is in het water gelopen. Meneer heeft tot op heden niks van zich laten horen. Prima, overigens. Ik kan tenminste achteraf geen spijt meer krijgen dat ik het hem niet ge'appt heb :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 20:04

Wat stoer Bridleless. Maar wel jammer dat er niks op volgt.

Ik had vandaag een wandeldate. Ik weet niet, het was een beetje bijzonder en ongemakkelijk op momenten. Dat het gesprek volledig stilvalt en je je afvraagt of je dit stilte nu moet opvullen of maar gewoon genieten van de enorme plensbui die valt :') . Hij had wel een hele leuke hond <3 . Maarja, ik hoef dan weer geen relatie met de hond :+ .

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:14

Ik heb gisteren Tinder eens geactiveerd. En ja hoor, de eerste die niet snapt dat je ook wel eens niet online bent heeft zich al weer gemeld.
Dus ik denk dat het er snel weer af is. Nee, ik ga niet na 3 zinnen op date en nee, ik ben ook wel eens offline. Zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:23

Accepteer gewoon dat dat gebeurt, dat die persoon dan niks voor jou is, ontmatch en dooorrr...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 23:07

Dat dus.
Je weet dat dat soort personen er zitten, wegklikken en weer door.
Voor elke leuke vent zitten er zeker 10 niet leuke.
Is niet anders

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 00:15

germie schreef:
Ik heb gisteren Tinder eens geactiveerd. En ja hoor, de eerste die niet snapt dat je ook wel eens niet online bent heeft zich al weer gemeld.
Dus ik denk dat het er snel weer af is. Nee, ik ga niet na 3 zinnen op date en nee, ik ben ook wel eens offline. Zucht.

Apart dat je iemand treft die je type niet is. Tis net echt dat Tinder. :D Maar dan kun je het inderdaad beter weer verwijderen als je te hoge verwachtingen hebt.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 00:45

Tja, ik zit ook al de hele avond te swipen. Van de 100 gaat er misschien 1 naar rechts. Is het ook nog niet eens een match :') (hoewel die meestal toch later komen, dat dan weer wel.)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 22:41

Ik had weer een match, wat gechat en net gebeld. Best een leuk gesprek, iemand met een eigen bedrijf. Maar de persoon kan geen lange afstanden lopen, is dan rolstoelgebonden. Tja, dat zoek ik dus niet. Dus het zal van mijn kant niet tot een werkelijke date komen. Perfect hoeft een man niet te zijn, maar ze moeten wel gewoon gezond zijn. Wat er in een relatie gebeurt vind ik wat anders, maar in iets stappen waarbij het meteen niet goed voelt, eh nee.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:24

Oordelen als je iemand niet kent is makkelijk.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:25

En zelfs jij bent niet perfect germie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:27

Jester_ schreef:
En zelfs jij bent niet perfect germie

Dat zeg ik ook niet. Maar iedereen heeft wat eisen immers. Ze zeggen wel liefde maakt blind, maar zo ver is het nog niet. :+
Als iets niet goed voelt, tja, wat moet je dan? Dan moet je niet doorgaan immers.
Laatst bijgewerkt door germie op 03-03-22 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:27

Nou ik snap het wel hoor. :) Stel dat je van actieve vakanties houdt, graag samen grote afstanden wandelt, dan kan ik me voorstellen dat het je niet aanspreekt. En dat is ook prima toch? Ze zegt nergens dat ze zelf wel perfect is, maar dat het niet past binnen haar wensen.
En zolang je een voorkeur mag hebben voor hoogte, haarkleur en opleidingsniveau lijkt me dit minder vreemd. :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:29

Captain schreef:
Nou ik snap het wel hoor. :) Stel dat je van actieve vakanties houdt, graag samen grote afstanden wandelt, dan kan ik me voorstellen dat het je niet aanspreekt. En dat is ook prima toch? Ze zegt nergens dat ze zelf wel perfect is, maar dat het niet past binnen haar wensen.
En zolang je een voorkeur mag hebben voor hoogte, haarkleur en opleidingsniveau lijkt me dit minder vreemd. :+

Preies. Hoogte of haarkleur vind ik niet belangrijk, maar bepaalde andere dingen wel. Ik ben in vakanties altijd actief en lig nog geen 5 minuten op het strand. Dus dan zou dat betekenen dat je nooit samen op vakantie kunt. Maar ook spontaan even een bokje om samen kan niet. Sporten samen kan niet. Dat is toch wel jammer. Net als ik ook absoluut geen roker wil. Ik kan daar echt niet tegen.
Laatst bijgewerkt door germie op 03-03-22 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:29

Ik ken mensen die rolstoel gebonden zijn die zelfstandiger en leuker zijn dan mensen die mobiel zijn. Ik vind t altijd erg kortzichtig en zou er zelf niet voor terug deinzen. Vooral als iemand zichzelf goed kan redden qua persoonlijke hygiëne. Net als iemand die blind of doof is.

Verder vind ik je erg oordelend over komen germie. Kan zijn dat t op tekst anders klinkt dan je het bedoelt maar als ik je berichten lees dan denk ik, die kan beter alleen blijven. Relaties zijn altijd werken en geven en nemen.. kan m’n vriend (7 jaar samen via tinder) ook nog wel eens niet uit staan _O- maar goed dat heb ik bij iedereen wel eens.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:32

Ze zeggen dat op elk potje een dekseltje past. Maar ik heb ook gewoon slechte ervaringen met relaties. En ook dichtbij bij anderen dingen meegemaakt waar ik niet in ga lopen.

En anderen kiezen ook op basis van een foto. Ik vind de foto's niet eens interessant, maar wel de rest. Voor mij maakt de lengte of haarkleur niet uit. Daar kiezen anderen al op.

Ik zal nog eens wat verder swipen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:38

Goed, in principe mag je iemand natuurlijk ook gewoon afwijzen om z'n jubeltenen. En totaal aan jezelf wat jij belangrijk vindt in een partner. Dat een ander ergens genoegen mee neemt betekent niet dat jij dat ook moet doen.

De manier waarop je er hier over schrijft voelt wel een beetje banketstaaf :o Alsof hij je er probeert in te luizen o.i.d.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:41

Ik vind dat wel meevallen. En ik zou ook niet zo snel kiezen voor iemand in een rolstoel. Ik hou van wandelen, fietsen, sporten en dat soort dingen kunnen niet. Laat staan als je net als Germie allemaal sporten doet waarvoor goed werkende benen handig zijn. :P

Ik wilde geen man zonder baardje dat was ook oppervlakkig, lekker boeiend. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:43

BaileyMix schreef:
De manier waarop je er hier over schrijft voelt wel een beetje banketstaaf :o Alsof hij je er probeert in te luizen o.i.d.

Huh, waar lees jij dat dan? Want dat haal ik er totaal niet uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:43

Ik ook niet en ik heb het zelfs nog teruggelezen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:47

Captain schreef:
BaileyMix schreef:

Huh, waar lees jij dat dan? Want dat haal ik er totaal niet uit.

Dat staat er totaal niet. HIj was best wel open. En ja, die scheve mond op de foto had ik wel gezien, maar dat vind ik niet belangrijk. Daar kun je nog steeds een ademautomaat mee in de mond vasthouden immers. En wandelen of skien gaat ook prima daar mee. Dus ik denk dat ik juist totaal niet op uiterlijk afga.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 11:52

Dat was puur een gevoel hoor, hoe het op mij overkwam. Alsof je hem hier een beetje te kakken kwam zetten met "kijk nou wat een sukkels er allemaal op Tinder zitten". Maar dat zal je dan zo niet bedoeld hebben, gelukkig :)

Maar nogmaals, ik vind het totaal niet onterecht hoor. Je mag een date - vind ik - letterlijk overal om afwijzen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 12:05

BaileyMix schreef:
Dat was puur een gevoel hoor, hoe het op mij overkwam. Alsof je hem hier een beetje te kakken kwam zetten met "kijk nou wat een sukkels er allemaal op Tinder zitten". Maar dat zal je dan zo niet bedoeld hebben, gelukkig :)

Maar nogmaals, ik vind het totaal niet onterecht hoor. Je mag een date - vind ik - letterlijk overal om afwijzen.

Ja precies.
Eigenlijk is tinder gewoon een vleeskeuring, als de foto je niet aanstaat skip je iemand al. En dan ga je chatten, en dan is het het gewoon niet.

Overigens zitten er best wel wat 'sukkels' op die andere bedoelingen hebben. Maar vrouwen zullen ongetwijfeld af en toe ook zo zijn.