Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
assie schreef:Ojee Peelie
Ierpier wat leuk! Veel plezier.
Baileymix, sterkte met de chagrijnigheid. Gaat de date later nog wel door?
Ik had niet één kaartje
Maar misschien is de tinderpost gewoon heel vertraagd.
germie schreef:Ik heb gisteren Tinder eens geactiveerd. En ja hoor, de eerste die niet snapt dat je ook wel eens niet online bent heeft zich al weer gemeld.
Dus ik denk dat het er snel weer af is. Nee, ik ga niet na 3 zinnen op date en nee, ik ben ook wel eens offline. Zucht.
Jester_ schreef:En zelfs jij bent niet perfect germie
Captain schreef:Nou ik snap het wel hoor.Stel dat je van actieve vakanties houdt, graag samen grote afstanden wandelt, dan kan ik me voorstellen dat het je niet aanspreekt. En dat is ook prima toch? Ze zegt nergens dat ze zelf wel perfect is, maar dat het niet past binnen haar wensen.
En zolang je een voorkeur mag hebben voor hoogte, haarkleur en opleidingsniveau lijkt me dit minder vreemd.
Captain schreef:BaileyMix schreef:De manier waarop je er hier over schrijft voelt wel een beetje banketstaafAlsof hij je er probeert in te luizen o.i.d.
Huh, waar lees jij dat dan? Want dat haal ik er totaal niet uit.
BaileyMix schreef:Dat was puur een gevoel hoor, hoe het op mij overkwam. Alsof je hem hier een beetje te kakken kwam zetten met "kijk nou wat een sukkels er allemaal op Tinder zitten". Maar dat zal je dan zo niet bedoeld hebben, gelukkig![]()
Maar nogmaals, ik vind het totaal niet onterecht hoor. Je mag een date - vind ik - letterlijk overal om afwijzen.