Alja schreef:Ahhhh wat leuk!
Jammer dat je profiel niet meer up to date is want had natuurlijk wel even erin gespiekt …
Dat is een goede hahaha, ben inderdaad inmiddels geen 17 meer
Bedankt iedereen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kionasuppie schreef:Beste bokkers,
Omdat er veel vraag naar is zal ik ook eens mijn eerste berichtje in het topic zetten.
Ik ben de gelukkige meid die met R. Op date is geweest en mag hem nu vol trots mijn vriend noemen.![]()
Lione heeft geen woord gelogen in haar beschrijving over hem en ik ben onwijs blij dat ze dit topic heeft geopend en ons in contact heeft gebracht. Ondanks dat we hemelsbreed nog geen 20km bij elkaar vandaan wonen denk ik niet dat we elkaar ooit hadden ontmoet zonder haar.. lieve Lione, dankjewel!
Verder moet ik jullie een beetje teleur stellen want samen hebben wij besloten niet ons datingsproces op internet te gaan zetten..![]()
Voor de mensen die nog twijfelen over een van de nieuwe mannen een berichtje doen zeg ik: niet geschoten is sowieso finaal mis!
troi schreef:Hilarisch dit!
Maar nogal onoverzichtelijk als er in 1 topic meerdere slachtoffers aangeboden worden.
Zou het een idee zijn om hier een apart hoekje voor te maken en dan 1 persoon per topic?
Zat vrijgezellen hier!
troi schreef:lovelyfiefy schreef:Of een gequote bericht, met 'vrijgezellen' ?
En dan daar aan toevoegen. en eventueel verwijderen bij daten/relatie ?
Ja zoiets! Zou best duidelijk zijn denk ik
Femke_Tweety schreef:Bielsje schreef:Verdorie, ik zie dit echt net te laat... Vanochtend stond de hoefsmid op stal te klagen dat ie geen leuke meid kon vinden en, ik ken hem natuurlijk niet privé, qua uiterlijk is die toch wel enorm goed gelukt![]()
Ik mocht hem aanmelden voor First Dates maar schijnbaar had ik Bokt moeten voorstellen
Stuur hem een appje of bokt ook mag...![]()
(Hij weet niet wat hem overkomt, ben ik bang...)
Bielsje schreef:Regio...
Utrecht![]()
Ik ben trouwens gewoon omkoopbaar, ik kan altijd een "vriendin" meenemen naar stal bij de volgende afspraak natuurlijk![]()
troi schreef:Hilarisch dit!
Maar nogal onoverzichtelijk als er in 1 topic meerdere slachtoffers aangeboden worden.
Zou het een idee zijn om hier een apart hoekje voor te maken en dan 1 persoon per topic?
Zat vrijgezellen hier!
kionasuppie schreef:Beste bokkers,
Omdat er veel vraag naar is zal ik ook eens mijn eerste berichtje in het topic zetten.
Ik ben de gelukkige meid die met R. Op date is geweest en mag hem nu vol trots mijn vriend noemen.![]()
Lione heeft geen woord gelogen in haar beschrijving over hem en ik ben onwijs blij dat ze dit topic heeft geopend en ons in contact heeft gebracht. Ondanks dat we hemelsbreed nog geen 20km bij elkaar vandaan wonen denk ik niet dat we elkaar ooit hadden ontmoet zonder haar.. lieve Lione, dankjewel!
Verder moet ik jullie een beetje teleur stellen want samen hebben wij besloten niet ons datingsproces op internet te gaan zetten..![]()
Voor de mensen die nog twijfelen over een van de nieuwe mannen een berichtje doen zeg ik: niet geschoten is sowieso finaal mis!
lovelyfiefy schreef:Bielsje schreef:Regio...
Utrecht![]()
Ik ben trouwens gewoon omkoopbaar, ik kan altijd een "vriendin" meenemen naar stal bij de volgende afspraak natuurlijk![]()
haha o geweldig.
volgende keer in ene 10 vriendinnen mee naar stal![]()
een hoefsmid die een beetje gewend is aan reizen?
of blijft hij vrij in dezelfde regio?
Bielsje schreef:lovelyfiefy schreef:
haha o geweldig.
volgende keer in ene 10 vriendinnen mee naar stal![]()
een hoefsmid die een beetje gewend is aan reizen?
of blijft hij vrij in dezelfde regio?
Hij werkt door heel NL en zelfs erbuiten!
De nieuwe vriendin zit wel minimaal 1 avond per week aan hem vast terwijl hij enorm druk is.