[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:12

axel_1997 schreef:
Ik krijg nu zin om naar de dierentuin te gaan en stomme-kindernamen-bingo te gaan spelen!

Ik speelde met mijn ex bij de efteling altijd 'spot het lelijkste kind' :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:12

Vjestagirl schreef:
axel_1997 schreef:
Ik krijg nu zin om naar de dierentuin te gaan en stomme-kindernamen-bingo te gaan spelen!

Ik speelde met mijn ex bij de efteling altijd 'spot het lelijkste kind' :=

:))!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:14

__Sannne schreef:
daffie1986 schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?

Het is überhaupt niet gezegd dat je je oude dag haalt, of dat je kinderen dan voor je willen zorgen. Bijzonder argument wel. :')

Toch heb ik hem regelmatig gehoord..
Mijn standaard antwoord was dan: ik ben liever eenzaam omdat ik geen kinderen heb, dan dat ik eenzaam ben omdat m’n kinderen nooit komen..

Moest bij Catteleya wel direct aan de orchideeënsoort denken, maar ik vind de bloem mooi, de naam niks.
G’lion, is er echt iemand geweest die die naam heeft geaccepteerd? Echt heel sneu voor het kind..

Vjestagirl _O-

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:21

Ik heb altijd een hekel aan kinderen gehad en altijd geroepen nooit geen kinderen te willen.
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik er toch 3.
En ja soms is het mooi maar meestal niet.
Ik had bij mijn standpunt moeten blijven om niet aan kinderen te beginnen :o
Inmiddels zijn het al pubers, vandaag in de winkel zo'n klein mormel dat tegen de caissière zat te zeuren om een snoepje, ik zei tegen de jongste van mij dat als zij vroeger zo zeurde ze een pets kreeg.
Bah wat zijn kinderen toch irritant.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:26

Nooit geen.... duidelijk waarom je er dus 3 hebt :P

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:40

3 flinke vlagen van verstand verbijstering dus :D

Ik kan me voorstellen dat het als zestiger wel leuk kan zijn een dertiger in je leven te hebben. Dat is de fase waar je dochter tot elkaar komt in een andere verhouding dan ouder-kind.

Zoals de participatiemaatschappij van ons allen verwacht zullen we een beetje een plan de campagne moeten opstellen voor de oude dag. En er komt vast iemand in het leven om een erfenis op door te geven.

[***] schreef:
Vroegah, toen zat ik o.a. samen met Forum_ster in een soortgelijk topic; "Waarom moet elke vrouw een kind krijgen?". Toen hadden we een soort van besloten met elkaar een kasteeltje op een berg met bijbehorend landgoed te kopen en gezamelijk allerlei luxe zorg in te kopen (met uiteraard zeer goed uitziend verplegend personeel :o ).

De berg is wel belangrijk zodat we eventuele kinderen goed kunnen zien aankomen en dan van onze berg af kunnen schieten....... :j

Oh jaaaa!
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 01-02-22 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:41

justdiesel schreef:
Ik heb altijd een hekel aan kinderen gehad en altijd geroepen nooit geen kinderen te willen.
Inmiddels zijn het al pubers, vandaag in de winkel zo'n klein mormel dat tegen de caissière zat te zeuren om een snoepje, ik zei tegen de jongste van mij dat als zij vroeger zo zeurde ze een pets kreeg.

Dat noem ik geen vlaag van verstandsverbijstering meer, maar hele bewuste keuzes :)).

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:43

3 vlagen van corrie

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 19:51

Mag ik ook meekletsen, al een paar dagen terug op volg geklikt en de sfeer hier is echt fantastisch, al div keren hardop staan lachen om jullie opmerkingen :)) heerlijk wat gelijkgestemden.

Sowieso om zoveel mensen te zien die het ook niet normaal vinden dat van iedereen kinderen krijgen wordt verwacht, ik ben nu 32 en hoor het ook nog steeds regelmatig, gelukkig is mijn vriend ook helemaal mee in de keuze anders zou het wel vervelend zijn.
Naast het gedoe van een zwangerschap moet je dan de eerste tijd met een baby rond sjouwen wat nog niet eens z'n eigen nek rechtop kan houden en zich niet vast kan houden. Apen houden zich tenminste vast aan hun moeder..
toch ook wel eens last van FOMO idd maar dat vind ik dan wel weer lastig om met iemand te bespreken want dan denk ik dat je direct alle voordelen te horen krijgt, terwijl ik echt wel achter mn keuze sta maar het is denk ik net zoiets als moeders die zeggen dat ze er spijt van hebben ook wel een soort taboe?
En hier kan dat dus gewoon besproken worden *\o/* _/-\o_

Voor mij is de FOMO meer dat ik af en toe me afvraag of mensen met kinderen zich soms net zo druk kunnen maken om pietluttigheden en zichzelf, ik denk dat ze daar gewoon de tijd niet voor hebben? Ik zit mezelf soms echt in de weg en dan denk ik dus wel eens zou dat met kinderen niet weg zijn? Of juist nog veel erger en meer gedoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 20:37

justdiesel schreef:

Ik vind je in ieder geval een stoer wijf :j +:)+ !

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:07

DuoPenotti schreef:

:')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:13

justdiesel schreef:

Kwam je daar pas na die 3e achter? :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:15

Nou idd, dat was een flinke vlaag van verstandsverbijstering! _O-
Maar ik vind het wel stoer dat je het durft toe te geven! _/-\o_

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:18

justdiesel schreef:

Mooi om je mening te horen, rust ook best vaak een taboe op.
Als je zegt dat je het eigenlijk anders zou doen als je het opnieuw mocht doen betekend niet dat je niet van je kinderen houdt oid.
Maar het lijkt echt vaak not done om zoiets te zeggen :')
In ieder geval welkom :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:23

Mijn ouders zeiden altijd: "Begin niet aan kinderen! Je krijgt er spijt van!"
En nu zijn we er dus idd niet aan begonnen en vindt mijn moeder het jammer dat ze geen kleinkinderen heeft.
Het is ook nooit goed _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:26

Hahahaha :')
Tsja, ik riep als kind al dat ik geen kinderen wilde, wilde ook geen babypoppen, dus mijn moeder is er altijd al aan gewend geweest. Maakt haar ook echt helemaal niks uit, ze is de "reserve" oma van de kinderen van mijn neefjes en nichtjes en dat vindt ze meer dan zat.

Voor mijn vader was het eigenlijk best fijn...
Mijn vader is vrij jong overleden en zei ergens in de laatste weken:
"Hoef me in ieder geval niet druk te maken om de klein kinderen die ik nooit kan zien of zien opgroeien" :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:26

Cayenne schreef:
Mijn ouders zeiden altijd: "Begin niet aan kinderen! Je krijgt er spijt van!"
En nu zijn we er dus idd niet aan begonnen en vindt mijn moeder het jammer dat ze geen kleinkinderen heeft.
Het is ook nooit goed _O-

Ja jezus, doe je een keer wat je ouders zeggen. Heb je dat weer :').

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:29

DuoPenotti schreef:

Scherp :D :D

Ja ik geef het gerust toe dat als ik terug de tijd in kon ik me meteen had laten steriliseren.
Kan niet iedereen waarderen :Y)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:32

Urbanus schreef:
Please doe mee aan Lang Leve de Liefde. Please.

Hahahahhaha Omg nee

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:33

daffie1986 schreef:
Ik kom even binnenvallen met een vraag die mij heel erg bezig houd de laatste tijd. Hoe kijken/denken jullie dan aan jullie oude dag? Als je partner weg valt, zijn jullie dan niet 'bang' om alleen achter te blijven? Even los van alle ouderen waar dus niet naar omgekeken wordt. Wie regelt eigenlijk alles na het overlijden waneer er niemand meer overblijft?

Als je een partner heb ..
En je overlijden kan je zelf al helemaal geregeld hebben, daarvoor hebben we verzekeringen tegenwoordig + je kan dingen op papier zetten.
Alleen niet iedereen is daar jong al mee bezig.
En als er niemand overblijft, hoef je weinig te doen er aan :+

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:00

Ooeeeh vreselijke kindernamen bingo!!! Ik had in de buurt van mijn vorige huis een Shaniqua en Shenaynay. En van de week hoorde ik een Dish.... Dishesdenay?? Iets wat daar op leek.

Doet me denken aan de Find Cletorious memes.
Afbeelding
Kennelijk hebben ze wel een vaag vermoeden van waar ze kan zitten, maar ze zoeken haar nog steeds :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:10

Zijn natuurlijk mannen die aan het zoeken zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 23:48

Dit topic bijlezen met een slok drinken in je smoel is echt geen goed plan :') Ik heb een paar keer bijna een fontein geïmiteerd.

Ik wil mee naar dat verzorghuis *\o/* en dan als daguitstap naar de zoo beestjes kijken en kindjes knikkeren! Omver knallen met de scootmobiel (oeps die ging plots snel, doet is anders nooit zeg) en je tackel oefenen met de wandelstok (goh toevallig viel die net voor je voeten, wat jammer nou).

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 00:23

Snadrem schreef:
Ooeeeh vreselijke kindernamen bingo!!! Ik had in de buurt van mijn vorige huis een Shaniqua en Shenaynay. En van de week hoorde ik een Dish.... Dishesdenay?? Iets wat daar op leek.

Dit is meer kindernamen-scrabble. Drie keer woordwaarde! :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 00:29

Mijn man en ik fantaseren weleens over een kindvrije kinderboerderij na ons pensioen :') Beestjes aaien, koe melken, kipjes voeren etc maar alleen voor rustige aardige volwassenen. Vrees dat ons parkje snel failliet zou gaan. :=
Of beklad door woeste moekes want ‘mE kInD wIl OoK dIeRtJeS KiJke’