Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Ik erger mij dat The Big Bang Theory en Friends van Netflix af zijn...
Wat moet ik nou met mijn leven?
Ik keek dat letterlijk elke dag, maakte mij altijd vrolijk...
Ik zit al sinds donderdag in een gat, elke keer klap ik netflix open en dan niks...
Want er is niks![]()
![]()
Ik ga nu zoveel tijd over houden voor nuttige dingen
M_D_H schreef:Ik erger mij dat The Big Bang Theory en Friends van Netflix af zijn...
Ik zit al sinds donderdag in een gat, elke keer klap ik netflix open en dan niks...
Want er is niks![]()
![]()
__Sannne schreef:M_D_H schreef:Ik erger mij dat The Big Bang Theory en Friends van Netflix af zijn...
Want er is niks![]()
![]()
Brooklyn 99!
_San87_ schreef:34 hier, en ondanks boven modaal inkomen geen zicht op een woning zonder gevaar financieel geruïneerd te worden.
Ik zie weinig/geen toekomst meer in Nederland.
Nayomie schreef:Okay tijd voor weer gewone lekkere dagelijkse ergernissen.
Ik erger me aan het feit dat ik fotografie inspiratie zoek voor mijn hond maar ik even niks weet.
Want er is niks![]()
![]()
Rytir schreef:_San87_ schreef:34 hier, en ondanks boven modaal inkomen geen zicht op een woning zonder gevaar financieel geruïneerd te worden.
Ik zie weinig/geen toekomst meer in Nederland.
Ik deel je ergernis... 38, ook boven modaal dus overal de volle mep voor betalen en alleen dus sparen gaat ook niet zo hard dat ik ff een halve ton kan overbieden. Het is echt waardeloos!
nicole_floor schreef:Dat wij 1 februari gaan verhuizen en wij nog zoveel meubels, verf en behang moeten kopen. Maar alle winkels zijn dicht... Winkelen op afspraak zou ons al zo veel helpen.![]()
Ik heb net geprobeerd om behang online uit te zoeken. Maar zoveel keus en zo onoverzichtelijk.
MyWishMax schreef:Nayomie schreef:Okay tijd voor weer gewone lekkere dagelijkse ergernissen.
Ik erger me aan het feit dat ik fotografie inspiratie zoek voor mijn hond maar ik even niks weet.
Je woont in Verweggistan voor mij volgens mij... want ik heb enorm veel ideeën maar geen hulp voor eigen hond en geen bekende met goede ras
fotolijstje schreef:Loon binnen en nog geld terug van de belastingdienst. Ik ga waarschijnlijk alles uitgeven aan kleding
_San87_ schreef:Ik had een paar maand terug een mooi printje vinyl opgeslagen die me mooi lijkt in de kajuit van onze boot.
Kan m niet meer vinden. Het was een lichte Portugese tegelprint.
Want er is niks![]()
![]()