WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:38

_San87_ schreef:
Huh, waarom kan zij dat niet weten :?. Misschien is ze zelf wel heel lang ongewenst kinderloos geweest en mocht het uiteindelijk toch lukken. Rare conclusies hoor.

Wie weet, maar dan zou je juist op een andere manier reageren naar mijn mening. Dan kun je beide kanten namelijk inzien.

Kinderspeelgoed met geluid is hilarisch om te geven. Al was het maar om de wanhopige blik van de ouders te zien :D

@Foaly, lastig zo’n familievete als mensen niet meer met elkaar praten. Eh optie zo nu kunnen zijn om met te doen met “ de familiereünie “. Dan maar hopen dat iedereen een poging wil doen.

Urbanus

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:41

Kinderspeelgoed met geluid gaat naar de kringloop. Maar sowieso gaat veel naar de kringloop hier. Vrees dat ik geen dankbaar mens ben als het gaat om kinderspullen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:44

Doet me er aan denken dat hier nog steeds een weggemoffelde Zoef Zoef dierenset staat ergens van 6 jaar geleden, super lief bedoeld hoor maar dat herrie-speelgoed, brrrrr..

Alhoewel een ouderwets zinken kruiwagentje of trommeltje nou ook niet echt een feestje is, wel leuk om te geven inderdaad }:)

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:46

Ineke2 schreef:
Wie weet, maar dan zou je juist op een andere manier reageren naar mijn mening. Dan kun je beide kanten namelijk inzien.

Dat kan ik, daarom ben ik het niet eens met LWD. Maar fijne sneer heb je gegeven +:)+
Verder eens met MD. Let's move on.

OT: Kinderspeelgoed met geluid vind ik juist gezellig, we zingen hier alle VTech onzin mee :') Zolang het maar op een enigszins normaal volume is.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:49

dakplaat schreef:
Ineke2 schreef:

Dat kan ik, daarom ben ik het niet eens met LWD. Maar fijne sneer heb je gegeven +:)+
Verder eens met MD. Let's move on.

OT: Kinderspeelgoed met geluid vind ik juist gezellig, we zingen hier alle VTech onzin mee :') Zolang het maar op een enigszins normaal volume is.

Zolang het geen Chuckie of Annabelle pop is... :')

Een vriendin van mij heeft een hondje, die kegelt alles waar een pieper in zit meteen buiten haha, dat moet je haar (of nou ja, haar hond) echt niet geven haha, wordt vriendin helemaal gek van.

MarcoBorsato we zijn het idd duidelijk niet eens met elkaar - en dat moet gewoon kunnen.
Jij denkt er het jouwe van, ik het mijne - allemaal goed.
Ik weet alleen dat ik mijn gevoelens kan loskoppelen van iets waar een ander heel blij van wordt, ook al zou ik het zelf niet zijn. Dat is wat voor mij empathie betekent. Idem als iemand iets krijgt wat ik zelf wil, maar niet kan krijgen. Wat dan ook.
Tenzij het om strafbare feiten oid gaat, dan ben ik niet blij voor een ander :j

Hier per ongeluk een fout cadeau gegeven: ik had automatten gekocht voor mijn vriend zijn verjaardag. Zwart met oranje, vind hij de beste kleurencombinatie ever. Ik had netjes opgezocht of die in zijn auto passen: ja hoor. Tot we die dingen er in leggen, en dan tot de conclusie komen dat het voor een automatic niét past, mat zit helemaal over de pedalen heen :') Dus heeft hij er 3 van de 4 kunnen leggen haha. Maar hij is er wel blij mee hoor, mijn mama gaat eens kijken of zij de bestuurdersmat kan aanpassen - is een kwestie van een stuk afsnijden, en dat terug mooi afboorden met oranje. Hopelijk lukt dat :j

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:55

Het is een WTF cadeautjes topic van wat je ooit hebt gekregen en niet voor andere discussies lijkt mij
Misschien kunnen jullie daar een ander topic voor open of via pb 'uitvechten' en hier weer ontopic gaan :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:55

Houd er maar gewoon over op. Klaar. In ieder geval tegen mij :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-21 15:59

Graag klaar deze discussie, is een ander topic voor gemaakt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:02

Niet zo WTF, maar een Hematrui van iemand die mijn aversie tegen Hema kleding kent. En dan erbij zeggen: "ik weet dat je niet van Hema houdt maar deze vind ik heel mooi".

Ik hoop dat het Afghaanse kindje wat hem draagt er blij mee is :)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:24

MarcoBorsato schreef:
Niet zo WTF, maar een Hematrui van iemand die mijn aversie tegen Hema kleding kent. En dan erbij zeggen: "ik weet dat je niet van Hema houdt maar deze vind ik heel mooi".

:') :') :')

Ik krijg eigenlijk nooit stomme cadeau’s gelukkig, meestal gewoon geld. :+
Maar misschien dat ik binnenkort hier iets kan plaatsen als de baby is geboren. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:25

MarcoBorsato schreef:

Wat is jouw aversie tegen hema kleding?

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:43

Nee niet zeggen, straks kan ik het niet meer 'ont'zien en de kinderen hebben nog een hele voorraad Hema-kleding die ik nu nog leuk vind >;)

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:43

Ik heb er ook nog wel één: drie jaar geleden een heel lüllerig / goedkoop doucheschuimpakket gekocht voor de verjaardag van een vriendin ivm tijdsnood en lag nog bij mij in de kast. Normaal doen we met vriendinnen niet zo ''uitbundig'', dus prima. Eén keer raden :)) Deze kreeg ik dit jaar dus weer terug voor mijn verjaardag! Ik weet het zeker en herken het pakket uit duizenden - ik weet alleen ook heel zeker dat zij het niet meer weet, want ze is niet zo van het terug plagen oid :')

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 16:56

Oh! Ik herinner me er nog een uit mijn jeugdjaren!!

Ik was jarig, ik werd zes jaar en ik was HEULEMAAL gek van Playmobil en knuffels. Mijn opa en oma waren op bezoek voor mijn verjaardag en zeiden dat mijn cadeau verstopt stond op zolder. Dus ik vlieg (nou ja, ren, ik kan niet echt vliegen) naar zolder, kijk daar zoekend rond naar iets wat lijkt op een cadeau naar mijn verwachtingen (knuffel of Playmobil), maar kan niks vinden. Dus nog niet teleurgesteld maar wel een stuk nieuwsgieriger weer terug naar beneden om te zeggen dat ik het niet kon vinden. Nee, ik had het toch echt moeten zien, want het stond meteen boven aan de trap. Bleek het een rotan zitstoel te zijn die, inderdaad, bovenaan de trap stond. Zo eentje waar je op terrassen mee werd doodgegooid.

Ik vond het onbeleefd om te laten zien dat ik het geen leuk cadeau vond, maar ik was toch wel erg teleurgesteld. Wat moet een zesjarige nou met zo'n stoel? -O-

Ik weet dat ze inmiddels een beetje een comeback maken in de interieur aankleding, maar ik vond hem toen echt Heel Heel Lelijk.
Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:06

Snadrem schreef:
Oh! Ik herinner me er nog een uit mijn jeugdjaren!!

Ik was jarig, ik werd zes jaar en ik was HEULEMAAL gek van Playmobil en knuffels. Mijn opa en oma waren op bezoek voor mijn verjaardag en zeiden dat mijn cadeau verstopt stond op zolder. Dus ik vlieg (nou ja, ren, ik kan niet echt vliegen) naar zolder, kijk daar zoekend rond naar iets wat lijkt op een cadeau naar mijn verwachtingen (knuffel of Playmobil), maar kan niks vinden. Dus nog niet teleurgesteld maar wel een stuk nieuwsgieriger weer terug naar beneden om te zeggen dat ik het niet kon vinden. Nee, ik had het toch echt moeten zien, want het stond meteen boven aan de trap. Bleek het een rotan zitstoel te zijn die, inderdaad, bovenaan de trap stond. Zo eentje waar je op terrassen mee werd doodgegooid.

Ik vond het onbeleefd om te laten zien dat ik het geen leuk cadeau vond, maar ik was toch wel erg teleurgesteld. Wat moet een zesjarige nou met zo'n stoel? -O-

Ik weet dat ze inmiddels een beetje een comeback maken in de interieur aankleding, maar ik vond hem toen echt Heel Heel Lelijk.
[ [url=m/VeGBo7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wie geeft een 6-jarige een stoel? :') En dan ook nog zo'n stoel waarvan je zo'n leuk patroontje in je benen krijgt als je een rokje aanhebt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:06

:Y) Ik ben gek op kinderspeelgoed met geluid geven, vooral op feestjes waar ik MOET komen :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:22

Selina schreef:
Wie geeft een 6-jarige een stoel? :') En dan ook nog zo'n stoel waarvan je zo'n leuk patroontje in je benen krijgt als je een rokje aanhebt.

Dat, en hij deed ook pijn aan je armen als je die op de leuningen legde.

Ik heb mijn ouders er ooit grappend op aangesproken een paar jaar geleden, dat ik toen niet zo blij was met dat cadeau. Kreeg toen te horen "dat het toevallig wel een hele dure stoel was!" Ja, nou en... Ik wilde helemaal geen stoel :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:26

Ik ken überhaupt niemand die ongevraagd een rotan stoel voor zijn/haar verjaardag wil :=.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 17:51

Ik vind alle cadeautjes die zo veel ruimte innemen in je huis, meubels, grote decoratie, niet echt heel geschikt om te geven zonder van te voren te overleggen met de ontvanger of hij/zij er wel echt blij mee is.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:37

Vjestagirl schreef:
Ik vind alle cadeautjes die zo veel ruimte innemen in je huis, meubels, grote decoratie, niet echt heel geschikt om te geven zonder van te voren te overleggen met de ontvanger of hij/zij er wel echt blij mee is.

Ik denk dat ik dit voortaan ga doen bij mensen die ik niet zo mag. Groot dressoir van de kringloopwinkel, of kamerbreed tapijt of zo :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 19:48

Mars schreef:
Haha Jis, en heb je wel een tuin of dat ook niet?

Ja dat wel. :D

@Mischa, :)) ja precies.

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:49

Mijn schoonmoeder neemt rond kerst altijd een cadeautje mee.
Nu heb ik de afgelopen jaren al enorm opgeruimd omdat ik veel te veel accessoires had dus was blij er eindelijk vanaf te zijn.
Huis waar ik nu woon leent zich ook niet voor veel decoratie, heb er gewoon geen plek voor, en de dingen die ik wel heb staan naai ik zelf van vilt.
Krijg ik het eerste jaar echt een. Mega grote lantaarn met twee ijsberen erin en met vreselijke verlichting.
Hij paste nergens en kon hem zelfs niet opbergen in een kast, die heb ik uiteindelijk maar weggeven nadat ik er 10 keer over gestruikeld was.
Vorig jaar kregen we een soort boekje met een kersttafereeltje erop, en hier zaten lichtjes in.
Als je die lichtjes aan deed werd je gewoon verblind door de hoeveelheid licht, die ligt inmiddels dus bij de kraak.
Ik vrees alweer voor dit jaar..

Mn man zn broer kan er ook wat van, die gaf mn man voor zn verjaardag een luchtje en een douchegel van de kruidvat.
Manlief ruikt niet eerst maar spuit m direct op, hij kreeg het direct benauwd, zo vies en sterk was het luchtje.
We zijn even met de honden gaan wandelen om het af te laten nemen, maar dat deed het niet en ik werd zelfs buiten benauwd vd walm..
Ik denk dat die inmiddels in de kliko beland is..

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:01

Citaat:
pmarena

Nou bij ons in de familie, zonder ruzie, was het een jaar of 25 geleden erg moeilijk om iedereen op hetzelfde moment op dezelfde plek te krijgen voor een familiefoto voor oma. Toen heeft een handige neef gewoon iets van 3 verschillende foto's gemaakt en later iedereen in 1 grote foto geplakt.

Had oma toch een familiefoto waar iedereen op stond :)

Ik ga er vanuit dat het tegenwoordig nog een stuk makkelijker is om op die manier een hele familie samen op de foto te krijgen. Maarja het is natuurlijk wel een beetje dubbel zo'n foto....iedereen bij elkaar terwijl ze dat helemaal niet willen / dat niet realistisch is :(:)

Ik denk dat het helemaal niet om de foto an sich te doen was, maar dat het een onhandige poging was om de familie bij elkaar te krijgen voor een project (de foto) en dat ze dan elkaar miraculeus in de armen zouden vallen.

Mijn oom heeft iets soortgelijks uitgehaald. Hij was in den Here en in Maasbach. Van mijn moeder wilde hij een bepaald boekje dat alleen in een religieuze boekhandel te krijgen was. Toen mijn moeder hem zijn kado gaf, vroeg ze waarom hij dat eigenlijk wilde hebben, want hij had al een kast vol. Bleek dat het niet om het boekje ging. Het was een truc om mijn moeder die boekhandel in te krijgen waar ze, naar hij hoopte, door de sfeer of zo opeens in den Here zou geraken. Is niet gelukt.
Dit was dus eigenlijk een (mislukt) omgekeerd verjaardagskado van mijn oom.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:04

Dat zou natuurlijk kunnen :j
Maar er zijn natuurlijk ook best wat mensen die zo'n foto met al hun kinders en aanhang toch ook wel gewoon heel leuk vinden :)

Ach het was vast lief bedoeld van die oom....om haar ziel te redden ofzo :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:49

Ik denk dat mijn moeder het ook wel leuk zou vinden hoor, de hele familie samen. Maar ik ben zo bang dat je het dan ook een beetje jinxt ofzo.

We hebben voor mijn oma wel eens zo'n foto laten maken paar jaar later alle stellen behalve mijn ouders uit elkaar. Leuk.