Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:29

Mkango schreef:
Roosch schreef:
Ja gut iets kleins voor een kind erin prima maar als iemand een pakket gericht op de baby/het kind verwacht dan zijn er vast ook Santa's voor moederkloeken. Excuseer mijn niet-genuanceerde mening, die is op dit gebied altijd kapoet. :+

_O- _O-

Tot welke kinderleeftijd is een Juliustuigje een geschikt cadeau voor mensen met kinderen? :D Asking for a friend. :))

Overigens leid ik een zoveel mogelijk Ali- en Wishvrij leven. :o

Tot een jaar of 18? :))

Hier ook geen Ali en wish etc. in huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:46

Hier ook niet.. het zal vast niet allemaal troep zijn. Maar ik ben blij met onze regels omtrent (voedsel)veiligheid en duurzaam is het ook niet bepaald. En ja ik koop gerust wat bij de action, maar dat komt toch al in bulk deze kant op, niet enkel voor mij alleen. En dan probeer ik enkel nuttige dingen te kopen.. plantenpotjes, kussenhoesjes enzo :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:49

Saul schreef:
3 poezels, 2 ponies, paar grassprieten en kippen.

Wel handig dat je grassprieten hebt met dieren, kunnen ze toch nog ergens op knagen :')

Onze opstelling is niet veranderd,2paarden,een hond wel een aanloopkat maar of die het einde van het jaar haalt is nog maar de vraag.

Verder sta ik nog steeds op op een onmogelijk vroeg tijdstip,hou ik niet van piepende of lawaai makende wekkers :+
Word ik nog steeds smerig en stoffig op m'n werk.

Ali,wish is welkom,ben daar niet zo moeilijk in. Ik recycle al een heleboel dat ik best een beetje mag smokkelen en mijn SS ook.

Roodvos, lekker vakantie!
Geniet ze.

Vandaag bij IKEA geweest,ik heb het daar meer dan een uur volgehouden,dat is echt een unicum voor mij.
Laatste keer was 12 jaar geleden...

Heb een mooie gave kast gekocht voor de zadelkamer *\o/* ik heb 12 gekleurde mandjes die er in kunnen,rest van de vakjes zijn nog optioneel qua vulling.
Wel allemaal paardespul vulling :P

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:51

Ik ben niet anti Ali, al koop ik er tegenwoordig nooit meer. Probeer wel wat duurzamer te kopen. Dus op dat vlak kan ik nog veel leren en zijn dingen altijd welkom.

Ik ben niet zo van de warme dranken, zoals thee en koffie en kokos vind ik ook niet zo lekker. Verder vooral een zoutekauw en verslaafd aan chips (helaas :'))

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 18:55

Ik koop ook niet zo veel meer bij Ali, maar ik heb er geen problemen mee om er iets van te krijgen :)

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 19:20

Ik vind het echt super leuk om al die voorstel berichtjes te lezen. Raak er helemaal geïnspireerd door :')

Plantjes en stekjes vind ik overigens helemaal gaaf.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:16

Ik heb ook geen problemen met spul van alieexpres of wish etc.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:20

Ik heb zelf nog nooit iets bij Ali besteld, maar ik heb er niets tegen.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:32

Roosch schreef:
Als ik iemand krijg met kinderen: sorry jongens. De ballen verstand van kinderen en heb zelf ook een ontbrekende kinderwens dus als er niet-kindproof dingen in het pakket zitten: JOE.

Wat mij betreft is het dus helemaal niet erg als mijn pakket niet kids-proof is/ geen spulletjes voor mijn toekomstige kleine bevat. :D Sterker nog: graag zelfs!

Anti-Ali ben ik ook niet, trouwens.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:49

Hmmm volgens mij heb ik me nog niet voorgesteld :')

Ik ben Jody, 30 jaar. Ik heb een zoontje van 10 maanden oud, en een fantastisch Tinkertje. Ook hebben we een kat, helaas met voedselallergie. Zoontje overigens ook..

Helaas door dit alles weinig vrije tijd :+ dus als we eventjes hebben dan is het tijd voor Netflix!
Ik laat me graag verrassen, dat vind ik superleuk! Toch hier wat wensen, als m’n sss dat fijn vind;

T is natuurlijk wel superleuk als er iets voor m’n zoontje bij in zit.
Ik hou van losse thee, haribo snoepjes en kinder bueno, de rest van het eten is een flop :+

Ik ben dol op kaarsjes! Laatste tijd in de goud/ zwart modus ook qua decoratie.
Ook hou ik van sokken! (Maatje 36).
Tweedehands vind ik helemaal prima.
Laatst bijgewerkt door Jodym op 04-09-21 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-21 20:53

Nou dan zal ik ook even een rondje voorstellen doen.

Ik ben Lieke 35 jaar en ik doe ook al aardig wat jaartjes mee met SSS. Ik ben alweer 10 jaar samen met mijn grote liefde Rob en we hebben 2 kinderen. Morgan onze zoon is 7 en Phoenix onze dochter is 4. Die vinden het elk jaar ontzettend leuk om te helpen uitpakken. Meestal krijg ik zelf amper de kans om nog wat uit te pakken. Maar goed maakt niet uit.
Verder hebben we een ietwat, uit de kluiten gewassen, Roemeense hond en Rooij is onze, zeer speciale, Roemeense kat. In de tuin hebben we ook nog 2 konijnen lopen, Gunther een Vlaamse reuzin en Maximus een Duitse reus meneer.
We wonen in Brabant en ik ben deze week begonnen met de Pabo. Dus van die A4 schriften met leuke kaftjes vind ik geweldig.
Verder gebruik ik niet veel make up, we hebben een bad, ik drink geen thee of koffie, chocolade vind ik wel lekker, vooral wit of melk en Kinder is ook echt veel te lekker. We hebben niet zoveel met van die prulletjes om in huis neer te zetten, want onze kat is gewoon een klootzak die alles overal af tikt. Kaarsjes doen we ook niet echt aan, maar ik vind geurkaarsen wel lekker, behalve lavendel, want lavendel vind ik echt met alles echt vies ruiken. Ik hou wel van vanille of kaneel of kokos geuren, maar kokos qua smaak is echt blegh.
Ik hou van Diamond painten, maar ik heb altijd vrij grote paints. Lezen hou ik ook van, al heb ik er tegenwoordig niet meer zoveel tijd voor.
Verder ben ik gek op Schotland en Engeland. Ik hou van series, vooral Outlander, La Casa de Papel, A Handmaids Tale, Supernatural, Charmed en nog veel meer.

Nou hier kan mijn SS wel ff mee vooruit en in het topic zal ik ook wel eens dingen die in me op komen neerzetten.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:24

Nou ik heb me aangemeld maar ik gok dat ik te laat ben :(
Vorig jaar ging het een stuk minder snel toch? Hopelijk is er nog een plekje!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:56

Even voorstellen: :wave:

Ik ben Angelique, een Noord Hollandse vrouw van 38 en getrouwd met een Brabantse man. We wonen in Haarlem Bewust geen kinderen om heleboel redenen maar wel twee katten. Die laatste laten alle speeltjes links liggen, alleen een prop papier is goed genoeg voor ze. :+ Snoepjes vinden ze beide wel helemaal geweldig, daar zijn ze absoluut niet kieskeurig op, ze lusten alles.

Ik zelf ben dol op zoet. Drop, snoepjes, chocola, jammie! Alleen witte chocola noem ik geen chocola en de hype van caramel met zeezout snap ik niet en vind ik dan ook niet lekker. Ik ben dol op (lokaal)speciaalbier vooral de bieren met een hoger alcohol percentage. Niet voor niets vroeg ik tijdens mijn huwelijk om een flesje bier uit de eigen regio ipv een cadeaulijst. Dat leverde een mooie verzameling op.

Helaas doe ik op dit moment niets meer met paarden. Ik wandel veel, lees graag tijdschriften en volg sinds 1997 de Formule 1. Ook voetbal volg ik graag, Feyenoord is mijn club. Ik ben fan van Metallica (vooral het oude werk van voor 1991) en ga graag naar concerten en festivals.

Make up gebruik ik niet, zelfs niet op mijn bruiloft.plaids/ kleedjes heb ik genoeg in huis en ook de bordjes met live, laugh ect zijn niet aan mij besteed. Het kan mij niet gek genoeg zijn, glitters,confetti, noem maar op. Vind ik alleen maar leuk. Ook eenhoorns,alpacas,troetelbeertjes en my littl pony houden het kind in mij levend. :+ Ik wordt graag verrast.

Ik werkte oorspronkelijk in de (bedrijfs en school)catering maar door corona mijn baan verloren en nu werk ik sinds een jaar in een bakkerswinkeltje. Een heel stuk minder gestress en ook een stuk minder chagerijn onder de collega,s. Hoewel mijn baas de lekkerste kersttulbanden, stollen en kransjes maakt, doet hij niets aan kerst voor zijn personeel. Aangezien ik op mijn vorige werk altijd een kerstpakket kreeg, miste ik die vorig jaar bestwel, dus dat is een van de redenen om aan Secret santa mee te doen. Toch een pakket uitpakken in december! En daarnaast verras ik graag mensen en geef ik graag cadeautjes.

Ik was de laatste tijd door omstandigheden niet veel op Bokt te vinden, heb er zelfs over nagedacht om helemaal met Bokt te stoppen, maar dan zou ik Secret santa missen en dat zou toch wel jammer zijn. Dus vanaf vorige week post ik weer at meer en zeker in dit topic zal ik actief zijn.Alleen huiskamertopics zijn niet echt aan mij besteed.

FIJNE SECRET SANTA ALLEMAAL!!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 11:27

CastaMickey, laat je verrassen,soms zijn er best nog wel wat uitvallers.

Plantjes leven niet lang bij mij :7

Heb wel een setje vetplanten van meer dan 11 jaar oud,daar ben ik best wel trots op _O-

Vleesetende planten lijkt mij wel keileuk.

Verder heb ik wat neppers in de vensterbank staan....en wat ander spul...

Stuur vandaag m'n man naar de supermarkt (hij heeft toch al vakantie)
Ik laat hem gelijk al kijken voor een doos,ben ik daar alvast op tijd mee :P

Chiren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 12:27

Mijn katten zijn net als die van Rockwitch klootzakken en slopen ook beeldjes en dat soort dingen. Kaarsjes vind ik wel fijn, ook geurkaarsen.

Wat misschien nog handig is om te weten, ik kan niet schrijven op wit papier omdat ik zwart op wit zeer slecht zie. Dat hoeft niet uit te maken voor een hint, ik heb mijn manieren om er omheen te werken. Maar een normaal notitieboekje is daardoor voor mij wel onbruikbaar omdat ik niet kan lezen wat ik op dat moment aan het schrijven ben. Boekjes met zwarte papieren bladen zijn helemaal top, ik heb witte pennen en metallic pennen die ik daarvoor gebruik (en die zijn ook altijd welkom). Vaak heeft de action daar wel dingen voor bij scrapbooks enzo. Die gebruik ik nu dus voor mijn studie maar dan om in te noteren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 14:44

Ali en wish is prima. Geen moeite mee.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 15:06

Daan13 schreef:
Saul schreef:
3 poezels, 2 ponies, paar grassprieten en kippen.

Wel handig dat je grassprieten hebt met dieren, kunnen ze toch nog ergens op knagen :')

Ahum :') :') :')

Ik bedoelde grasparkieten _O-

Hier ook geen problemen met Ali wish. Heb er echter zelf nog nooit besteld.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 15:10

CastaMickey schreef:

Ik wacht ook nog even op de bevestiging dat ik nog op tijd was, daarna zal ik me nog even goed voorstellen :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 15:11

Wij zijn overigens enorm F1 fan. Natuurlijk van Max, maar ook Norris, Vettel, Ricciardo zijn favoriet hier.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 15:22

CastaMickey schreef:

Klopt, ik had het voordat dit topic open ging nog even nagekeken, maar toen duurde het iets van elf dagen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 16:00

Ik heb na de laatst geposte lijst nu 10 pbs binnen gehad

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:06

ynskek schreef:
Ik heb na de laatst geposte lijst nu 10 pbs binnen gehad

Ooh top! Dan ga ik straks, zodra het Formule 1 geweld weer een beetje bedaard is, eens een mooi voorstelbericht typen :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:09

Zal ik me dan ook nog even voorstellen? :))

Roos, 31 jaar, geen koters, wel twee katten, waarover genoeg te vinden is in mijn profiel of onderschrifttopic. :))

Ik woon samen met mijn vent en de twee katten in het noorden des lands en naast mijn werk doe ik heel hard mijn best ooit een keer slank te worden. Zoals je ziet: ik geloof in sprookjes. :Y) Maar niet geschoten altijd mis en ik sport (fitness, zwemmen, crosstrainer) zo een 6 keer per week. Niet dat ik het leuk vind maar hey, noodzakelijk kwaad.

Ik hou veel van lezen, ik koop altijd hele kringlopen en marktplaats leeg. Daarnaast heb ik ook een liefde voor lekkere dingen als speciaalbier, kaasjes, droge worst, wijntjes.. gek he, die utopie van slank worden?

Ik houd van kneuterige dingen maar live love laugh is ook niet mijn ding. :') Wat vind ik kneuterig? Van die leuke mokken die je kunt personaliseren met personen en dieren (laatst besteld op Uniheart), of leuke borrelplanken met een eigen ontwerp. Nu heb ik daar al een hoop van, en nu ik dit tik bedenk ik dat ik er straks best even een kan vullen. :')

Hebben we ook al een kletstopic trouwens?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 16:24

Roosch schreef:
Zal ik me dan ook nog even voorstellen? :))

Roos, 31 jaar, geen koters, wel twee katten, waarover genoeg te vinden is in mijn profiel of onderschrifttopic. :))

Ik woon samen met mijn vent en de twee katten in het noorden des lands en naast mijn werk doe ik heel hard mijn best ooit een keer slank te worden. Zoals je ziet: ik geloof in sprookjes. :Y) Maar niet geschoten altijd mis en ik sport (fitness, zwemmen, crosstrainer) zo een 6 keer per week. Niet dat ik het leuk vind maar hey, noodzakelijk kwaad.

Ik hou veel van lezen, ik koop altijd hele kringlopen en marktplaats leeg. Daarnaast heb ik ook een liefde voor lekkere dingen als speciaalbier, kaasjes, droge worst, wijntjes.. gek he, die utopie van slank worden?

Ik houd van kneuterige dingen maar live love laugh is ook niet mijn ding. :') Wat vind ik kneuterig? Van die leuke mokken die je kunt personaliseren met personen en dieren (laatst besteld op Uniheart), of leuke borrelplanken met een eigen ontwerp. Nu heb ik daar al een hoop van, en nu ik dit tik bedenk ik dat ik er straks best even een kan vullen. :')

Hebben we ook al een kletstopic trouwens?

[HK] Secret Santa kippen 2019 #2

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:26

Oh die had ik niet geraden, werd op het verkeerde been gezet door het jaartal. :D