CoonArt schreef:Dioxide schreef:Lekker gespot, CoonArt!
Ja alleen wel ontzettend veel Transavia's. Come on, Rotterdam Airport! Give us KLM (of een andere vliegtuigmaatschappij!)
Je hebt ook corendon, british airways, tui
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) landt er ineens een belachelijk grote grijze machine op de Kaagbaan.
) 


Dioxide schreef:Jaaaa! Gaaf!! De Globemaster is echt een droom om eens op mee te gaan

( Voor Dioxide natuurlijk gesneden koek
)

), het fijne is dat het ten opzichte van "mijn" bejaarde B747's gewoon een nieuw systeem is wat meestal nog in goede staat is. Probeer zo veel mogelijk te zien wat de PDU's doen en zeker als je met het 20ft systeem enabled gaat werken. Als ik me niet vergis kun je ook op de T7 de pallets niet naar de tailposities bewegen met de joystick, dan moet je de local drives pakken. Simpel voorbeeldje, maar dat zijn dingetjes die mensen vaak over het hoofd zien 
En je kunt dat bypassen door het 20ft systeem niet te gebruiken en te gaan pongelen met 19 IN/OUT en 17L+R lateraal maar als je een Q7 (of in jouw geval Q5 op de T7) met OHG hebt dan is dat heel ff puzzelen
Mag weer lekker in m'n maanmannetjes pakje een horde onwillende Chinezen gaan dirigeren. 
Van tropische storm, tot geen mankracht, tot onwillende mensen, geen Engels sprekende teamleader etc. Ik had op dat moment 2 onervaren collega's mee, dus ook dat was wel een extra uitdaging. Nadien heb ik via mijn chef wel een compliment ontvangen van de captain die dag, maar het heeft me wel een mental breakdown gekost toen uiteindelijk alles klaar was
























haffiefreak schreef:https://www.tubantia.nl/twenterand/unie ... ~ae342e35/
Misschien voor de liefhebbers hier.
In het artikel staat ook een link waar en hoe laat hij vliegt.