Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 08:39

Hmpf, mailtje van vinted dat 1 van de zadeldoeken is verwijderd. Dat valt niet onder de hoofdcategorieën en kan/mag dus niet verkocht worden via hun platform. Ik had 'm onder sportaccessoires staan denk ik.
Heb er in elk geval wel al 1 verkocht en de 3e staat gewoon nog online dus we laten dat nog maar even zo O:) Wordt die er ook af gemieterd, jammer dan. De portemonnee is aardig gevuld intussen. Lonkt wel naar meer haha, dat verkopen werkt motiverend in ieder geval.

corinep

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:10

Misschien kunnen de mensen die moeite hebben met verkopen de link naar hun kast hier delen? Dan kunnen andere Vintie(wat een super leuke benaming voor een vinted verkoopster lees het steeds in Franse revieuws) misschien tips geven?

En misschien sowieso leuk om bij elkaars kast te neuzen?

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:33

Balen varekaj! Misschien saddle-up eens proberen, dat is toch een soort van Vinted voor paardenspullen?

Het verkopen schiet hier best wel op, gisteren 2 pakketjes en vandaag ook alweer 2. Wel 1 persoon die betaald had, ik het pakketje ingepakt, annuleerde ze daarna de order omdat ze niet goed naar de maat had gekeken :\

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:47

Jeetje, kan dat ook nog, annuleren na betaling?? Lekker dan als je het snel wegbrengt....

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:54

Afbeelding
Ja blijkbaar kan dat, verbaasde mij ook!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:18

Dat kan zolang je het label nog niet aangemaakt hebt. Eens dit gedaan is, moet hij als verkoper toestemming geven of het nog geannuleerd kan worden. Hier laat ik het label altijd asap doormailen eens het betaald is.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 10:36

Ik had het label al aangemaakt, pakketje ligt hier naast me met stickers en al haha. Maar wist niet dat ik een keuze had, het kwam op mij meer over alsof het een mededeling was ipv een vraag.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:04

Jij moet het dan toch goedkeuren? Want stel je had het al binnengebracht, maar het was nog niet geregistreerd?
Zo is het hier toch altijd gegaan.
En als ik het ingepakt heb, zeg ik dat het binnengebracht is. Vind het anders zo met iemand zijn voeten spelen! Dan kijk je maar voor je het koopt toch.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:20

Ik had het laatst ook idd dat iemand het wilde annuleren maar had het pakketje al klaarliggen dus heb het gewoon opgestuurd en net mn geld gehad... Als ik het nog niet ingepakt had prima om nog te annuleren.

Vraag me wel dan af als iemand het niet afhaalt of je het dan alsnog terugkrijgt en niet uitbetaald wordt. Gelukkig werd het wel gewoon afgehaald.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:26

Hier al 2x eentje gehad die teruggekeerd is en dan krijg je natuurlijk je geld niet.

Zelf ook al 1 keer eentje geannuleerd(dan krijg je dus wel een neg beoordeling. Kocht iets van merk x, betaal, toon het aan mijn man en zie dan pas dat het Ali spul is en niet het beschreven merk.... vlug geannuleerd, maar dus wel een neg ervaring, terwijl dat naar mijn idee niet ik is die die neg beoordeling moest hebben, maar de verkoper die nep spul aanbiedt.... maar bon....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:43

Mijn kast staat in mijn onderschrift. soms zie ik mensen ook weleens kledingstukken aanbieden in verhalen op FB en Instagram, maar zou dat veel opleveren? Of mensen die hun kledingkast via andere media delen?

Heb een hoop rokjes erop staan. Twijfel nu om de totale lengtes op te meten en erbij te zetten ipv enkel "kort" of "tot op de knie".

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 12:06

Ik heb er nu nog vooral kinderkleding op staan en kies er voor om er een meetlint op de foto bij te leggen. Omdat de maatvoering zo ontzettend uiteen loopt... van het ene shirt of truitje is dezelfde labelmaat makkelijk 1 of 2 maten groter dan van de ander. En ook binnen merken verschilt het enorm per collectie.

Zelf al een paar keer gehad dat ik iets voor op de groei kocht, bvb. een maat 6 jaar voor kind van net 4. En als het dan arriveerde bleek het zo klein te zijn dat hij het nog maar net een maand of 2 kon dragen.... balen is dat altijd.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:45

Verzending met DPD nu 1.99 tm 29 april!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:47

Hier nu net een jas voor mezelf binnen. Is een xl, maar valt echt meer als L. Dus eigenlijk te klein. Misschien dat deze van de zomer , toch weer opnieuw op Vinted gaat.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:17

Ah, jammer is dat.... als dan bvb. je bovenarmen een beetje te strak zitten is het toch balen....

Trouwens ligt het nu aan mij, of is dat Vinted postvak zo waardeloos onoverzichtelijk....? :o

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:48

pmarena schreef:
Ah, jammer is dat.... als dan bvb. je bovenarmen een beetje te strak zitten is het toch balen....

Trouwens ligt het nu aan mij, of is dat Vinted postvak zo waardeloos onoverzichtelijk....? :o

Nee ligt niet aan jou. Als je naar profiel -> mijn bestellingen gaat krijg je een overzichtelijkere lijst en kan je van daaruit gewoon doorklikken naar het gesprek.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:55

Idd, als ik iets specifieks zoek ga ik ook via ‘mijn bestellingen’

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:57

Zoiets hoopte ik, maar ik kijk zeker scheel ofzo want zie dat nergens staan :=

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 18:58

pmarena schreef:

Ik verwijderd alle gesprekken m.b.t. (ver)kopen die zijn afgerond of niet door zijn gegaan. Zo blijft het voor mij overzichtelijk want ik heb nooit super veel dingen tegelijk lopen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:01

Nou ik heb er nu zoveel lopen dat het echt warrig wordt := Vooral ook omdat dingen door elkaar lopen van artikelen die dan toch in een bundel moesten ofzo.

Zie nergens iets van "mijn bestellingen" en dat mis ik echt....

Zie trouwens überhaupt geen mogelijkheid om een chat te verwijderen. Zal morgen eens inloggen op mijn tablet, misschien ziet dat er anders uit :=
Laatst bijgewerkt door pmarena op 23-04-21 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:03

corinep schreef:
Misschien kunnen de mensen die moeite hebben met verkopen de link naar hun kast hier delen? Dan kunnen andere Vintie(wat een super leuke benaming voor een vinted verkoopster lees het steeds in Franse revieuws) misschien tips geven?

En misschien sowieso leuk om bij elkaars kast te neuzen?

Mag dat hier?
Niet dat er dan een Mod komt ingrijpen?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:11

pmarena schreef:
Nou ik heb er nu zoveel lopen dat het echt warrig wordt := Vooral ook omdat dingen door elkaar lopen van artikelen die dan toch in een bundel moesten ofzo.

Zie nergens iets van "mijn bestellingen" en dat mis ik echt....

Zie trouwens überhaupt geen mogelijkheid om een chat te verwijderen. Zal morgen eens inloggen op mijn tablet, misschien ziet dat er anders uit :=

Denk dat het een app-dingetje is dan.... er zijn idd dingen die ik op de vaste pc nergens vind en op de app er gewoon zijn. Hoe kopieer je eigenlijk een link als url van je kledingkast? Geen idee of het mag, als het niet mag, verwijdert iemand die wel lijkt me?

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:42

corinep schreef:
pmarena schreef:

Nee ligt niet aan jou. Als je naar profiel -> mijn bestellingen gaat krijg je een overzichtelijkere lijst en kan je van daaruit gewoon doorklikken naar het gesprek.

Dat gebruik ik ook vaak :j

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:45

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 19:57