Heb er in elk geval wel al 1 verkocht en de 3e staat gewoon nog online dus we laten dat nog maar even zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ah, jammer is dat.... als dan bvb. je bovenarmen een beetje te strak zitten is het toch balen....
Trouwens ligt het nu aan mij, of is dat Vinted postvak zo waardeloos onoverzichtelijk....?
pmarena schreef:Ah, jammer is dat.... als dan bvb. je bovenarmen een beetje te strak zitten is het toch balen....
Trouwens ligt het nu aan mij, of is dat Vinted postvak zo waardeloos onoverzichtelijk....?
corinep schreef:Misschien kunnen de mensen die moeite hebben met verkopen de link naar hun kast hier delen? Dan kunnen andere Vintie(wat een super leuke benaming voor een vinted verkoopster lees het steeds in Franse revieuws) misschien tips geven?
En misschien sowieso leuk om bij elkaars kast te neuzen?
pmarena schreef:Nou ik heb er nu zoveel lopen dat het echt warrig wordtVooral ook omdat dingen door elkaar lopen van artikelen die dan toch in een bundel moesten ofzo.
Zie nergens iets van "mijn bestellingen" en dat mis ik echt....
Zie trouwens überhaupt geen mogelijkheid om een chat te verwijderen. Zal morgen eens inloggen op mijn tablet, misschien ziet dat er anders uit
corinep schreef:pmarena schreef:Ah, jammer is dat.... als dan bvb. je bovenarmen een beetje te strak zitten is het toch balen....
Nee ligt niet aan jou. Als je naar profiel -> mijn bestellingen gaat krijg je een overzichtelijkere lijst en kan je van daaruit gewoon doorklikken naar het gesprek.