Ineke2 schreef:Dat ik hoofdpijn heb en ik nog de hele middag doormoet en vanavond ook nog eens les heb.
Insgelijks. Ik moet alleen de les vanavond geven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:wyoming schreef:Aan het wachten op de uitslag van mijn eigen Corona test, bij zoon duurde het meer dan 48 uur, (en was negatief) bij mij nu ruim 26 uur. Maar het zou fijn zijn als hij morgen weer naar school kan.
Maar zolang jij de uitslag nog niet hebt, mag hij toch gewoon naar school?
iirrssjjee schreef:wyoming schreef:Aan het wachten op de uitslag van mijn eigen Corona test, bij zoon duurde het meer dan 48 uur, (en was negatief) bij mij nu ruim 26 uur. Maar het zou fijn zijn als hij morgen weer naar school kan.
Maar zolang jij de uitslag nog niet hebt, mag hij toch gewoon naar school?
Citaat:Laat u testen als u 1 of meerdere van deze klachten heeft. Blijf thuis tot de uitslag van de test bekend is. En ontvang geen bezoek. Als u ook koorts heeft of benauwd bent, dan blijven ook uw huisgenoten thuis tot de uitslag van de test bekend is. Hebben uw huisgenoten ook klachten? Dan laten zij zich ook testen.
__Sannne schreef:Dit meen je toch niet serieus?
TheNovelist schreef:Lestrange01 schreef:Dat ik eindelijk een date heb, maar door corona kunnen we nergens onze eerste date hebben. Ik heb wel een aantal ideeën, maar het is nogal beperkt
Lijkt me vervelend idd! Wat heb je nu qua ideeën?
Benthhh schreef:Hmm ik vind de eerste wel een beetje.. cru haha. Kun je niet een (strand?)wandeling gaan maken en een koffie/warme/chocolademelk/thee to go nemen ofzo?
Lestrange01 schreef:Benthhh schreef:Hmm ik vind de eerste wel een beetje.. cru haha. Kun je niet een (strand?)wandeling gaan maken en een koffie/warme/chocolademelk/thee to go nemen ofzo?
Ik kan echt heel slecht tegen kou, anders zouden we dat inderdaad gedaan hebben, een boswandeling ofzo. Helaas is het winter, dus ik wil graag binnen blijven