Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:25

Ineke2 schreef:
Dat ik hoofdpijn heb en ik nog de hele middag doormoet en vanavond ook nog eens les heb.

Insgelijks. Ik moet alleen de les vanavond geven.

Myfairytale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 13:48

De eeuwig durende regen. :(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:35

Myfairytale schreef:
De eeuwig durende regen. :(

+1

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:40

Aan het wachten op de uitslag van mijn eigen Corona test, bij zoon duurde het meer dan 48 uur, (en was negatief) bij mij nu ruim 26 uur. Maar het zou fijn zijn als hij morgen weer naar school kan.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:41

wyoming schreef:
Aan het wachten op de uitslag van mijn eigen Corona test, bij zoon duurde het meer dan 48 uur, (en was negatief) bij mij nu ruim 26 uur. Maar het zou fijn zijn als hij morgen weer naar school kan.

Maar zolang jij de uitslag nog niet hebt, mag hij toch gewoon naar school?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 14:45

iirrssjjee schreef:
wyoming schreef:

Dit meen je toch niet serieus?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:01

iirrssjjee schreef:
wyoming schreef:

Euh wat? Nee je moet echt wachten tot ieder getest persoon de uitslag heeft. Tot dan zit je gewoon thuis

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:12

Of iedereen in een gezin thuis moet blijven hangt af van de klachten

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... asisregels
Citaat:
Laat u testen als u 1 of meerdere van deze klachten heeft. Blijf thuis tot de uitslag van de test bekend is. En ontvang geen bezoek. Als u ook koorts heeft of benauwd bent, dan blijven ook uw huisgenoten thuis tot de uitslag van de test bekend is. Hebben uw huisgenoten ook klachten? Dan laten zij zich ook testen.

-

Het is 2 uur geweest en ik heb nog steeds niks zinnigs gedaan vandaag, hoe werkte die vrijwillige bokt ban ook alweer? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:28

Dat ik net niet kon fileparkeren en daar een beetje woest van werd. Nu sta ik ook op een onhandige plek en of ik daar weer weg kom is de tweede vraag :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:36

__Sannne schreef:
Dit meen je toch niet serieus?

Eeh jawel.. Zolang je huisgenoten geen klachten hebben, mag die gewoon zijn ding doen volgens het RIVM.... Of het verstandig is, is een 2e...

Toen ik ben getest en nog moest wachten op mijn uitslag, mocht mijn man gewoon gaan werken zolang hij geen klachten had...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 15:41

Volgens de regels van het rivm zou hij idd naar school mogen, want ik ben niet benauwd en heb geen koorts. Alleen zijn er ook nog aanvullende regels vanuit school. Ze hebben een uitzondering gemaakt waarom zoon zijn klas (OZA) wel naar school toe mag terwijl de rest van de school gesloten is en alleen nood opvang verzorgd.

Ik hoop dat de uitslag nog komt vandaag en anders hebben we nog een dagje thuisonderwijs.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:16

Ik erger me even aan de hond, die uit mijn haaketui een armpje heeft gejat van de knuffel die ik nog in elkaar moet zetten. Met teddy garen gehaakt, dus best wel gedoe. Armpje afgeschreven (is een cadeautje), dus kan weer overnieuw. :x

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:31

Aan het feit dat het de laatste jaren praktisch niet meer vriest maar wel regent.
Elk jaar zeg ik dat de weides nog nooit zo nat geweest zijn en het wordt jaar na jaar erger.
Zo veel modder dat ik mijn weides die gehooid moeten worden moet opofferen om te voorkomen dat de pony's tot boven de kogels in de blubber staan.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:40

Dat ik een online, live bijeenkomst volg voor m’n werk waarbij de 2 mensen veel te dicht bij elkaar staan. Goed voorbeeld weer.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:44

TheNovelist schreef:
Lestrange01 schreef:
Dat ik eindelijk een date heb, maar door corona kunnen we nergens onze eerste date hebben. Ik heb wel een aantal ideeën, maar het is nogal beperkt

Lijkt me vervelend idd! Wat heb je nu qua ideeën?

De eerste is een beetje hufterig :+, maar naar het erasmus mc gaan en daar "uiteten" gaan omdat daar de restaurants nog open zijn. Maar dat voelt toch niet helemaal correct ofzo.. stel je voor dat je net corona hebt en al die zieke mensen in het restaurant aansteekt

Het andere idee is naar een hotel voor een dag en dan eten laten bezorgen. Alleen is dat weer wat awkward want je boekt een hotel voor een hele dag en dan ga je toch de "issue" krijgen van "gaan we blijven slapen?" En het voelt ook wat intiem voor een eerste date zeg maar.

Andere opties heb ik nog niet echt kunnen bedenken. Ben sinds de eerste lockdown maar twee keer met vrienden geweest, in de zomer toen alles wat relaxter en gewoon open was, dus heb er ook nooit over na hoeven denken

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:47

Hmm ik vind de eerste wel een beetje.. cru haha. Kun je niet een (strand?)wandeling gaan maken en een koffie/warme/chocolademelk/thee to go nemen ofzo?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:50

Benthhh schreef:
Hmm ik vind de eerste wel een beetje.. cru haha. Kun je niet een (strand?)wandeling gaan maken en een koffie/warme/chocolademelk/thee to go nemen ofzo?

Ik kan echt heel slecht tegen kou, anders zouden we dat inderdaad gedaan hebben, een boswandeling ofzo. Helaas is het winter, dus ik wil graag binnen blijven

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 17:04

Rouwproces van mijn vriend :(:)
Niet een ergenis, maar zit me soms heel hoog dat ik niks voor hem kan doen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:07

Accu van de auto bleek net zo oud als de auto zelf te zijn. Accu's gaan niet zo graag 10 jaar mee :Y). Auto was net weer gerepareerd vanwege die gigantische deuk die er ingereden was door een ander.

En ik weet niet wat ik komende week moet eten en morgenochtend doe ik altijd de weekboodschappen. Gewoon 0 inspiratie.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:34

Ik heb me vandaag geërgerd tijdens een online kick off van een opleidingsdingetje op t werk. 2 uur bezig geweest met voorstellen en andere ongein. Ging echt nergens over. Zonde van de middag.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 18:34

Lestrange01 schreef:
Benthhh schreef:

Ik kan echt heel slecht tegen kou, anders zouden we dat inderdaad gedaan hebben, een boswandeling ofzo. Helaas is het winter, dus ik wil graag binnen blijven

Ook misschien wat gek en misschien ook wat eng maar misschien een roadtrip? Dus 2 uurtjes auto rijden en dan picknicken in de auto.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:20

De vreselijke muziek die hier gedraaid word waar je eigenlijk alleen naar kan luisteren als je ladderzat bent...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 20:52

Wyoming heb je de uitslag al van je test?

Ergernis, de apotheek.
Medicatie kwijt. Ik laat het uitdrukken en de capsules in een potje doen.
Uiteindelijk vond apothekersassistente ze. Vast met elastiek aan medicatie van iemand anders.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:00

Midden in de les gaat mijn laptop opeens updates uitvoeren :+
Ik kon het niet tegenhouden... ineens zonder aankondiging begint hij ermee. Hoop dat het snel klaar is.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:06

Aan mijzelf. Paniekaanval in de MRI tunnel, blijk claustrofobie te hebben volgens de radioloog.... Schaamde mij enorm.