Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Leukertje schreef:Ik zit met een vraag waar iemand van jullie misschien een antwoord op heeft. Ik heb een werkgeversverklaring omdat ik avonddiensten heb. Op mijn eigen verklaring staat mijn adres. Mag ik alleen tussen mijn werk en adres rijden na negen uur? Ik heb namelijk zelf een koophuis waar ik nog niet woon maar wel aan het klussen ben en af en toe slaap.
Dorine92 schreef:safina schreef:Ben net terug. Het was even de vraag of er gereld zou worden. Maar gelukkig was het rustig en kon ik veilig van werk naar huis.
Ik vond het stiekem best jammer dat ik niet werd aangehouden en gecontroleerd.
Waarom wil je graag gecontroleerd worden dan?
Barbet schreef:Leukertje schreef:Ik zit met een vraag waar iemand van jullie misschien een antwoord op heeft. Ik heb een werkgeversverklaring omdat ik avonddiensten heb. Op mijn eigen verklaring staat mijn adres. Mag ik alleen tussen mijn werk en adres rijden na negen uur? Ik heb namelijk zelf een koophuis waar ik nog niet woon maar wel aan het klussen ben en af en toe slaap.
Ik denk niet dat het mag, het is alleen voor werk bedoeld.![]()
Maar ik denk wel dat het zal lukken.
Ze kijken alleen of je verklaringen kloppen, maar ze kunnen niet zien of je er ook echt heengaat of dat je gaat klussen.
Zelf gebruik ik het ook alleen maar om te werken, niet om andere dingen te gaan doen.
Barbet schreef:Oh ja, nu denk ik ook dat ze dat bedoelt.
Maar dat moet volgens mij wel kunnen hoor, als je na je werk in je nieuwe huis gaat slapen.
Dorine92 schreef:safina schreef:Ben net terug. Het was even de vraag of er gereld zou worden. Maar gelukkig was het rustig en kon ik veilig van werk naar huis.
Ik vond het stiekem best jammer dat ik niet werd aangehouden en gecontroleerd.
Waarom wil je graag gecontroleerd worden dan?
safina schreef:Dorine92 schreef:Waarom wil je graag gecontroleerd worden dan?
Leek me wel leuk om eens mee te maken.
gek! Nou wie weet, volgende keer weer een kans. Liever jij dan ik
zonnebloem18 schreef:Op het moment dat je vanuit je klushuis naar je ouders zou gaan na 21.00 terwijl je niet hebt gewerkt is het niet toegestaan.
Als je vanuit werk naar huis gaat maakt het de politie niet uit waar dat huis precies is
Mijn werkgever zit ook in Heerhugowaard terwijl ik werk in Assen daar zullen ze denk ik niet zo veel mee doen.
Electra63 schreef:Misbruik van de werkgeversverklaring wordt door mijn werkgever echt niet gewaardeerd.
Electra63 schreef:Misbruik van de werkgeversverklaring wordt door mijn werkgever echt niet gewaardeerd.
FrNo schreef:Electra63 schreef:Misbruik van de werkgeversverklaring wordt door mijn werkgever echt niet gewaardeerd.
Het lijkt me dat een werkgever daar niet vrolijk van wordt.
Maar op ons werk heeft ook iemand een verklaring gekregen die altijd in dagdienst werkt, van 07.00 tot 16.00
Van andere mensen in dagdienst heb ik niet gehoord of ze er wel of niet één hebben gekregen.
Ik denk dat iedereen bij ons een verklaring heeft gekregen en dat ze niet hebben gekeken wie er wel of niet één nodig heeft.
Groot bedrijf, veel mensen in ploegen, maar ook in dagdienst.
Barbet schreef:Op mijn verklaring staat dan natuurlijk wel dat mijn werk in Nunspeet is en ik in Elburg woon.
Dus als ze me 's avonds in een heel andere plaats zouden aanhouden zien ze al meteen dat er iets niet klopt.
Barbet schreef:Op mijn verklaring staat dan natuurlijk wel dat mijn werk in Nunspeet is en ik in Elburg woon.
Dus als ze me 's avonds in een heel andere plaats zouden aanhouden zien ze al meteen dat er iets niet klopt.