1. drie rondes gewandeld 2. ik heb de vloer gedweild 3. gezellig samen gegeten vanavond
marleen_88
Geplaatst: 28-01-21 21:08
1. Redelijk goed geslapen. 2. Ondanks paniekaanval en blijkbaar claustrofobie, is de MRI toch gelukt. Ik mocht met mijn benen eerst en zo bleef mijn hoofd buitenboord. 3. Bijna weekend!
SplashIsLief
Geplaatst: 28-01-21 21:11
1. Het regende leuke complimentjes (op mn werk van een externe advocaat en van een collega en bij mijn vrijwilligerswerk van de leidinggevende). 2. Mooi format in elkaar gezet 3. Begonnen aan onze escape puzzel
VanHuisUit
Geplaatst: 28-01-21 21:41
1. leuk coachings gesprek met NT2 student die het zo ontzettend goed doet 2. gezellig gegeten met zoonlief en daarna aflevering van een serie gekeken 3. begonnen aan het boek over Kamala Harris, Kamala's pad, lijkt heerlijk boek!
- mijn collega’s kunnen helpen door even 4 uurtjes te werken -mijn zoon haalt alleen maar goede cijfers, ondanks het thuisonderwijs -mijn kat die een grote spin dood mepte, zodat mijn hartslag weer normaal werd
1. Ik heb heel wat werk verzet vandaag en het waren stuk voor stuk leuke projecten 2. Ik heb twee interessante webinars gevolgd (vlak na elkaar, nu ben ik wel helemaal gaar ) 3. Gezond eten gaat goed!
1. Heerlijke niks-doen-dag gehad bij vriendje 2. Lekker boerenkool gegeten (moest het wel zelf maken) 3. Nu lekker thuis, alleen, in alle rust genieten van mijn eigen plekje.
Saul
Geplaatst: 28-01-21 23:24
Fijne laatste werkdag gehad.
Heel lief cadeautje gekregen van een lieve collega.
Net nog even lekker meubels geschilderd in de loods
xPareltje
Geplaatst: 28-01-21 23:42
1. Gelachen met de clienten op het werk 2. Mijn rituals pakketje binnen gekregen 3. Lekker doorgewerkt afgelopen dagen waardoor ik morgen vrij heb en ik nu dus verlengd weekend heb.
1. Een goed boek 2. Plezier op het werk 3. ik was productief
Safiera
Geplaatst: 29-01-21 18:02
1. Vanochtend heb ik mijn aquarium schoongemaakt 2. Ik heb vandaag netjes gegeten 3. En nog gewandeld ondanks de regen
En nog extra: 4. Trots op mijn vriend die veel stress heeft met werk maar vriendelijk blijft 5. Het is mij vandaag gelukt de dag goed door te komen 6. Ik maak zometeen wat lekkers te eten klaar, al zin in
1) Op tijd kunnen stoppen met werken zodat ik bij daglicht naar de paarden kon; 2) Merrie ging fijn aan het werk aan de longe; 3) We eten pannenkoeken vanavond
1. Goede vooruitzichten naar openen basisscholen op 8 feb. Ik zie dat veel van mijn leerlingen en ouders ernaar smachten. 2. Morgen dagje naar mijn ouders. 3. Weekend