. Dit kan echt niet
! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Dit kan echt niet
!
? De schuur boven de maxicosi kan instorten, het boompje kan op je kind vallen of je verliest de controle over je paard en die rent zo over je kindje heen
. En dan hebben we het nog niet gehad over de wolf die je kindje zo met maxicosi en wandelwagen wegrijdt
of de orkaan die kindje en al meeneemt
Mazida schreef:Lau, zie je de gevaren echt niet? De schuur boven de maxicosi kan instorten, het boompje kan op je kind vallen of je verliest de controle over je paard en die rent zo over je kindje heen
. En dan hebben we het nog niet gehad over de wolf die je kindje zo met maxicosi en wandelwagen wegrijdt
of de orkaan die kindje en al meeneemt
laten we die discussie hier ook bijhalen
) en niemand leek er een trauma aan overgehouden te hebben.
Jodi93 schreef:Oke ik zit me dood te ergeren sinds het topic niet meer over de inhoud van ts gaat.
Wat doen mensen hier die GEEN kinderen hebben. Een mening spuien en zeggen dat ze er verstand van hebben. Sorry hoe hard ook maar je hebt er GEEN verstand van je hebt immers geen kinderen en baseerd een mening op wat je denkt en vind.
Dat is wat anders dan ervaring hebben.
Dus sorry maar die mensen hebben hier dus NIKS te zoeken.
Ik heb geen kinderen, maar ben wel bekend met het fenomeen buiten slapen en ken ook KDV's waar ze als er sneeuw ligt op blote voeten buiten gaan lopen. Ik vind zulke dingen interessant, dus ik lees er dan graag meer over, maar dan zou ik hier volgens jou niet mogen reageren
. Lekker dan. Alsof iedereen zonder kinderen gelijk een of andere anjali is.Maartje1990 schreef:Jolien87 schreef:Ik moet zeggen dat ik het serieus het overwegen waard vind voor onze toekomstige kinderen. Wat ik me wel afvraag: is dit iets waar een baby aan gewend moet zijn of kan dit ook sporadisch?
Ja dit had ik dus ookof zelfs een lutjepotje naast de bak ofzo

MarcoBorsato schreef:Als je met je baby gaat wandelen is dat niet anders. Denk ik. Dus echt wennen hoeft niet.
En wandelen zul je want daar slapen die monsters verdomd goed op en dat is goud
Nu vindt ze het hartstikke leuk hoor, maar als baby zijn mijn kinderen geen fan van autorijden... En slapen? Dat doe je écht NIET in de auto. Hoe lang je ook moet rijden, hoe moe je ook bent, hoe logisch het ook is: hou vol! niet slapen!
5,5 maand oud.

)