wel maar 1x per dag en niet eerder dan een bepaalde tijd (alles is in te stellen haha
) ohja en we hebben eigenlijk gewoon nooit wat slingeren op de grond. We zetten alleen onze eetkamerstoelen iets anders zodat hij er goed door kan. Dus praktisch geen werk 
Voor boven hebben we onze oude dirt devil. Onze “domme” stofzuiger
die rijdt gewoon zo lang overal tegen aan tot ie leeg is. Maar geen klagen, uiteindelijk doet ie wel alles. Laatst rolde hij wel ineens de trap af. M’n vriend had z’n drempel gevoeligheid veranderd.. oeps
Deze zet ik om de dag zelf aan. Heeft geen programma’s en oplaadsysteem waar hij zelf naar toe rijdt.
Ben met beiden erg blij. Ondanks de dagelijkse hulp stofzuig ik ook nog 1x per week zelf (en soms 2 keer)

Edit: wij hebben trouwens via dat Philips hue systeem ook een bewegingsmelder op sommige plekken in huis, waaronder dus de hal. Als er beweging in huis is als wij er niet zijn, krijgen we bericht op onze telefoon. Alleen daar is mijn vriend nog mee aan het klussen. Zodra wij weg zijn en onze puck (de Roomba) start zijn werk, krijgen wij appjes: “er is beweging in de hal!”
Maar daar wordt aan gewerkt zullen we zeggen.

helden. Al zou ik m persoonlijk Daniël noemen. Die gozer is zo geweldig
Thanks