Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:28

Dat ik heel goed begin te snappen dat mensen fokken zonder papieren bij hun kat. Wat een drama gebeuren om dat te regelen is totaal niet motiverend. |o Morgen maar even het een en ander achteraan bellen. :roll:

maylotje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:46

Dat alles zo duur is tegenwoordig. Dat ik dacht een SLB einde jaars gesprek te hebben en blijkt dat morgen ochtend. Moeders die in de vakantie elke dag om 7 uur op wilt staan. Mijn eigen niet grappige grappig bedoelde opmerking.

En jee wat klote vn je scooter! Ookal zit er een sleutel in blijf dr eens vanaf mensen.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:57

Wat erg van je scooter! Wat verschrikkelijk toch dat mensen niet van andermans zuurverdiende spullen af kunnen blijven. _-:(

Ergernis hier: vuurwerk. :roll:
En enorm gebrek aan energie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 00:06

Aan het feit dat mijn been bijna verkrampt. Soms zit je nét tegen het randje aan. Dan weet je dat 1 klein ding hoeft te veranderen of je hebt kramp. En dat is geen fijn vooruitzicht, want iedereen weet hoe vreemd kramp voelt en hoe pijnlijk het is.

Badeendje schreef:
Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig

-O- -O- -O- Dat is zo ontzettend zuur...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 00:30

Badeendje schreef:
Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig

Super naar zeg! Heb je een reservesleutel? Zo ja, houd die altijd op zak! Zo heeft een oud klasgenootje ooit haar scooter terug gekregen. Ze zag m staan, stak sleutel erin en was ermee naar huis gereden!! En inddd houd marktplaats in de gaten!

Ivana78

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 06:39

Ik wil eigenlijk nog slapen -O-

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 07:25

Arethe schreef:
Badeendje schreef:

Aah dat is echt balen. Als het wat helpt, ooit precies hetzelfde gedaan. Alle papieren zaten er ook bij plus een dure leren jas.. Kon ook nog eens alle sloten in huis vervangen want huissleutels zaten er ook aan en op de papieren stond het adres.. voelde me zoo ruk toen.

Pfff, wat rot, ook voor jou :(

Goed idee iris, ja heb ik, neem ik mee!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 07:29

Loeky01 schreef:
LukieBradley schreef:
Mijn huishouden, is een ramp :+
Blijf proberen om er doorheen te komen _O-

Plannen en structureren was de truc bij mij. Wij zijn maar met zijn 2e thuis, dus ik was standaard in mijn weekenden en niet door de weeks. Dat geeft rust waardoor ik meer overzicht heb om de rest op de andere dagen te doen en uit te spreiden. En soms heb ik een halve weekenddag een schoonmaakdag, heerlijk. Kan ik de rest van de week van genieten zonder me te hoeven ergeren aan mezelf.

Dat probeer ik steeds maar in werkelijkheid kom ik tijd tekort.
Helpt niet mee dat ik best veel huisdieren heb :+ maar over het algemeen is het vaak wel redelijk netjes. Mensen zeggen altijd dat ze dat niet verwachten bij iemand met zoveel dieren.
Terwijl ik dan denk: tis een bende. _O-

Badeendje wat zuur zeg! Dat mensen dat ook gelijk als uitnodiging zien om het maar mee te nemen is nog het ergste :(:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 08:04

Badeendje schreef:

Oh dat is echt erg!
Inderdaad je sleutel bij je dragen, zo heeft mijn dochter haar fiets teruggepakt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 08:17

Ik begin echt een hekel te krijgen aan witte herders en hun baasjes....

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 09:52

Dat het toch nog iets meer werk was als dat ik had gedacht en nu eigenlijk liever zou procrastineren :x

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:09

Aan een muggenbult op mijn linker ooglid. Goed begin van de dag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:46

Dat ik gelijk ongerust wordt als goede vrienden van mij lang niet online zijn. 9 van de 10 keer is het niks maar ik kan zo lekker doemdenken gelijk. Ik moet maar proberen zo te denken als er wat is dan hoor je het vanzelf wel... Maar helaas werkt mijn hoofd niet zo.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 11:23

ben ook ontzettend aan het procrastineren..... ergerlijk, want ik wil alles afronden en lekker echt met m'n vakantie beginnen.... pffffft.... moet ook eigenlijk de vervelendste dingen ook niet het laatst doen, maar daar juist mee beginnen...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 13:13

Moeder die met 3 kinderen in de supermarkt was. Met natuurlijk allemaal een karretje want dat moet en vervolgens in een rijtje midden in het pad gaan staan.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 13:48

Mijn buren. Echt, wat ze steeds weer bedenken. Kan inmiddels twee boeken schrijven denk ik zo.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 13:56

Misselijk van de zenuwen. Waarom maak ik mezelf altijd zo druk. |o

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 14:36

Ik erger me echt aan al die achterlijke Vinted reclames :roll: Op Youtube is het zo'n beetje de enige reclame die ik steeds hoor en op tv komt hij ook steeds voorbij. Ik wil niks met Vinted te maken hebben, maar ik word er mee doodgegooid joh := Vreselijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:03

Danielleeee_ schreef:
Ik erger me echt aan al die achterlijke Vinted reclames :roll: Op Youtube is het zo'n beetje de enige reclame die ik steeds hoor en op tv komt hij ook steeds voorbij. Ik wil niks met Vinted te maken hebben, maar ik word er mee doodgegooid joh := Vreselijk.

Deze deel ik |o

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:07

Danielleeee_ schreef:

Dit + die van Zalando op Youtube, word er gestoord van :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:11

Urgh over reclames, op ID en Discovery enzo is telkens een reclame van MS Society waar mensen 1 voor 1 (kapotvals) een regeltje van Don't Stop (Thinking About Tomorrow) zingen.
De eerste 2 keer waren nog wel schattig, maar het komt echt elk reclameblok voorbij zowat. Gruwelijk irritant.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:17

Dat ik een paard op internet ben tegengekomen wat mij erg aanspreekt maar ik eigenlijk nu nog geen nieuw paardje wil. Vorige is pas 1 week geleden ingeslapen en ik wil eigenlijk pas Eind augustus een nieuw paardje

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 15:24

Fireheart schreef:
Danielleeee_ schreef:

Dit + die van Zalando op Youtube, word er gestoord van :')

En vooral de Zalando rado reclame, met dineren in de tuin. :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 16:58

Had een afspraak morgen, omdat ik last heb van mijn bovenburen. Mijn beste vriend heeft vrij gevraagd zodat hij erbij kan zijn omdat ik in gesprek vaak in de stress schiet. Krijg ik met een mailtje dat het verplaatst is naar een andere locatie en datum. Terwijl je die lui telefonisch tot 1600 kan bereiken. Ik vind hier heel veel van _-:(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 17:03

De achterlijke Gerda met d'r elektrische fiets die met 130 over het fietspad kwam aangesjeesd en mij bijna van de sokken reed toen ik op mijn fiets wilde stappen. En dan nog gillen dat ik niet uitkijk ook :roll: