Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Badeendje schreef:Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig
Badeendje schreef:Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig
Arethe schreef:Badeendje schreef:Dat ik vanochtend de sleutels in mijn scooter heb laten zitten waardoor hij is gestolen :’(. Ik ben zo verdrietig
Aah dat is echt balen. Als het wat helpt, ooit precies hetzelfde gedaan. Alle papieren zaten er ook bij plus een dure leren jas.. Kon ook nog eens alle sloten in huis vervangen want huissleutels zaten er ook aan en op de papieren stond het adres.. voelde me zoo ruk toen.
Loeky01 schreef:LukieBradley schreef:Mijn huishouden, is een ramp![]()
Blijf proberen om er doorheen te komen
Plannen en structureren was de truc bij mij. Wij zijn maar met zijn 2e thuis, dus ik was standaard in mijn weekenden en niet door de weeks. Dat geeft rust waardoor ik meer overzicht heb om de rest op de andere dagen te doen en uit te spreiden. En soms heb ik een halve weekenddag een schoonmaakdag, heerlijk. Kan ik de rest van de week van genieten zonder me te hoeven ergeren aan mezelf.
Danielleeee_ schreef:Ik erger me echt aan al die achterlijke Vinted reclamesOp Youtube is het zo'n beetje de enige reclame die ik steeds hoor en op tv komt hij ook steeds voorbij. Ik wil niks met Vinted te maken hebben, maar ik word er mee doodgegooid joh
Vreselijk.
Fireheart schreef:Danielleeee_ schreef:Ik erger me echt aan al die achterlijke Vinted reclamesOp Youtube is het zo'n beetje de enige reclame die ik steeds hoor en op tv komt hij ook steeds voorbij. Ik wil niks met Vinted te maken hebben, maar ik word er mee doodgegooid joh
Vreselijk.
Dit + die van Zalando op Youtube, word er gestoord van