Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly
🏆 Paardenfluisteraar

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 19:08

Volgens mij heb je de mogelijkheid om een "style-abbo" te nemen en dan krijg je om de zoveel tijd een box. Maar voor zover ik nu heb gelezen en gekeken is het anders eenmalig.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 19:09

als je niet echt hebt aangegeven dat je een abonnement wil is het eenmalig

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 19:15

Wat is dit leuk! Ik heb er ook eentje besteld. Ben benieuwd :D

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 19:32

Door dit topic heb ik het afgelopen vrijdag weer een kans gegeven. :D Paar jaar geleden een keer gedaan, toen kreeg ik dingen die totaal niet bij me pasten en waarbij ik van te voren ook had aangegeven het niet te willen hebben.

Net de preview van deze nieuwe poging gezien (bewust andere stylist gekozen deze keer). Weer echt niks voor mij...... :7
Gewoon oubollig en saaie kleding (ben 23jaar) terwijl ik nu wel inspiratie van pinterest had geüpload over wat ik een leuke stijl vind. :)

Ik heb de box geannuleerd en ga nu nog een laatste poging doen bij een andere stylist haha. :P

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 19:49

Oeh dit klinkt interessant! Net ook een box besteld, ben heel benieuwd. De reacties hier zijn wisselend, dus hopen op een goede stylist blijkbaar :D

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:26

Jullie hebben mij geïnspireerd en ook ik heb net een box besteld. Ben heel erg benieuwd! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:26

Nou jeeeetje, heb de preview gezien en meteen geannuleerd. Grotendeels winterkleding en allemaal zwart/blauw. Terwijl ik kleur en zomer items wilde. Dus nee heb geen vertrouwen meer :n

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:28

Ik had anderhalf jaar geleden een box besteld, maar niks gehouden. Het was het allemaal net niet, of erg duur, of dingen die ik eigenlijk al had (zoals een basic witte trui).

Ik wilde het toch nog een keer proberen want ik vond het wel leuk om te doen, ook al viel de inhoud tegen. Helaas kon ik alleen kiezen voor dezelfde stylist als de vorige keer of iemand die qua leeftijd en stijl mijn moeder had kunnen zijn. Dus toch maar voor de eerste gegaan en gevraagd om kantoor outfits voor winter/zomer met veel kleur en print. Helaas na de preview geannuleerd. Er waren maar een paar dingen die me leuk leken en de meeste keuzes vond ik nogal duur.

Dit zat er in de preview:

Afbeelding
Ik vind met name de geruchte mouwen verschrikkelijk en vind deze zeker geen 60 euro waard.

Afbeelding
Deze vind ik wel mooi, maar met 72 euro ook bepaald geen koopje.

Afbeelding
Ik heb genoeg basic blousjes, dus geen behoefte aan nog een. Deze is 35 euro.

Afbeelding
Ik heb ook al een basic witte blazer. Vind deze snit ook wat oubollig en met 92 euro weer behoorlijk aan de prijs...

Afbeelding
Deze vind ik wel mooi en mijn witte sneakers zijn op zich wel aan vervanging toe. Ik zou ze alleen niet snel naar kantoor dragen op wellicht een casual friday na. Deze zijn 85 euro.

Afbeelding
Meh. 32 euro.

Afbeelding
Deze vind ik leuk! Er lijkt alleen glitter in te zitten, wat ik ietwat heftig vind voor kantoor. :') 51 euro

Afbeelding
Ik gaf aan niet van nauwsluitende tops te houden... Ik kreeg een nauwsluitende top. 35 euro voor een gewoon t-shirtje vind ik ook vrij veel.

Afbeelding
Vind deze wel leuk, helaas wel nepleer. 45 euro.

Afbeelding
En als stylist's choice deze. Heel mooi, maar 100 euro...

Ik had heel veel foto's toegevoegd, maar heb niet het idee dat ze daar goed naar gekeken heeft. Ook is ze helaas veel aan de bovenkant van het budget gaan zitten, dan moet het voor mij wel echt 100% perfect zijn. Ik ga het nog een keer proberen met de stylist van astridastrid denk ik, ben benieuwd wat zij er van maakt!

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:33

Ik durf het niet aan. Heb in alle previews niks gezien wat ik leuk vind. Ik kan denk ik beter zelf zoeken.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:40

Oh mijn handen jeuken om outfits samen te stellen voor iedereen die slechte previews had :') volgens mij moet ik maar eens gaan solliciteren daar.
Ik vind het dus ook veel te leuk om zelf te zoeken en samen te stellen, maar dit idee is wel heel leuk! Jammer dat de uitvoering niet altijd even goed is

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:47

Suzanne F. schreef:
Ik durf het niet aan. Heb in alle previews niks gezien wat ik leuk vind. Ik kan denk ik beter zelf zoeken.

Hoezo durf je het niet aan? Het kost je niets, dus gewoon proberen :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:48

brokjes schreef:
Nou jeeeetje, heb de preview gezien en meteen geannuleerd. Grotendeels winterkleding en allemaal zwart/blauw. Terwijl ik kleur en zomer items wilde. Dus nee heb geen vertrouwen meer :n

Kon je niet even met de stylist overleggen dan en uitleggen dat dit niet is waar je naar opzoek bent?

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:48

robbie88 schreef:
Ik heb geen goede ervaringen met de zalon box, heel ouwelijk wat ik kreeg. 2 x toe, 1 topje gehouden.. bestel nu de maison 365 box, daar steeds wel meerdere passende items kwa smaak

Leuke tip, ga ik ook eens naar kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 21:57

Jenkins schreef:
brokjes schreef:

Kon je niet even met de stylist overleggen dan en uitleggen dat dit niet is waar je naar opzoek bent?

Kan wel, maar had al heel duidelijk alles vernoemd inclusief foto's. Kreeg het gevoel dat ze nergens naar gekeken heeft :') ook niet dat ik 22 ben, de kleding was echt heel ouwelijk ook

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:04

Pfff.. ik heb super leuk contact gehad met mijn styliste, wat pinterest ideeën aangedragen en aangegeven dat ik en studentenbudget heb. Krijg ik alsnog allemaal super dure artikelen en oubollige meuk.. Jammer dit. Ga de hele box maar annuleren denk ik, zitten 2 dingen in die ik wel leuk vind, maar veel te duur.. Valt dat even tegen zeg.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 22:06

Ik heb ook net mijn preview gekregen en ben tevreden! Paar dingen omgeruild ivm niet mijn kleur, maar ze heeft goed naar m’n stijlprofiel en m’n extra toelichting gekeken naar wat ik graag wilde! Dus benieuwd naar de kledingstukken die er als vervanging in gaan en dan passen :D

Ik heb geen screenshots gemaakt, dus wat ik precies ontvang, houden jullie nog tegoed!

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:12

IK BEN SUUUUUPERENTHOUSIAST!

Ik heb mijn previews binnen en heb ze even op mijn site gezet: http://astridalida.com/

ECHT TE GEK! Wel heel anders dan wat hier gedeeld is, haha! WAT leuk, dit! Ik en mijn stylist volgen elkaar nu ook op Insta, haha!
[/quote]
Ik kreeg een aantal opmerkingen/ vragen van mensen dat ze mijn stylist niet konden vinden (en wel graag wilden). Goed nieuws! Heb dit even opgevraagd en via deze link kun je haar kiezen: https://www.zalon.nl/stylist-profile/0d ... 5722127fb6

Dus ook als je voor je tweede box een andere stylist wil: het kan. Doen![/quote]
Sorry, ik quote nog 1X mezelf haha! Maar ik heb net even met de stylist gesproken. En mochten jullie haar leuk vinden (zien mijn previews) en haar kiezen: ik heb een kortingscode van 10% dan :-). Je kunt me een berichtje sturen.[/quote]
Oh daar heb ik zeker interesse in!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 23:25

Mijn box word nu opgestuurd!vind bijna alles wel leuk!
Geel shirt vind ik niet zo, had ook gezegd geen geel. Over de jurkjes twijfel ik want draag normaal geen jurkjes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sandalen twijfel ik ook over
Afbeelding
Verder heel leuk!

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 00:43

Die roze jurk is lief <3 heb je daar een linkje van?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 03:17

Die roze is mooi <3

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 07:36

Duran123 schreef:
Oh daar heb ik zeker interesse in!

Ik heb je ook de 10% kortingscode gestuurd voor de styliste die ik had/ heb! Ben benieuwd.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:09

MarcoBorsato schreef:
[ [url=m/tE6lqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vjPupF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q31WaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FpbZDF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Godsamme zeg. Wat een verschrikking. Alsof ik 50 ben in plaats van 33, er zitten geen laarsjes bij zoals ik had gevraagd, het is een bij elkaar geraapt zooitje.

KIJK DIE JURK DAN. Jongens. Ik word hier gewoon verdrietig van.

Ik vind het wel meevallen!

Ik neem aan dat je een grotere maat hebt kleding hebt? Misschien is de pasvorm wel anders.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:33

Destination schreef:
Kan je hem annuleren na je preview zonder de €15 te hoeven betalen? Ik kon dat niet helemaal op de website vinden.

Ja, ik heb hem gratis geannuleerd na mijn preview.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 08:45

eenitraM schreef:
MarcoBorsato schreef:
[ [url=m/tE6lqk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vjPupF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q31WaB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FpbZDF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Godsamme zeg. Wat een verschrikking. Alsof ik 50 ben in plaats van 33, er zitten geen laarsjes bij zoals ik had gevraagd, het is een bij elkaar geraapt zooitje.

KIJK DIE JURK DAN. Jongens. Ik word hier gewoon verdrietig van.

Ik vind het wel meevallen!

Ik neem aan dat je een grotere maat hebt kleding hebt? Misschien is de pasvorm wel anders.

Nee vreselijke print ook gewoon, snap niet hoe iemand hier voor kan vallen. En ook gewoon totaal niet wat bij mij past of wat ik had gevraagd.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:24

Mijn pakket komt vandaag aan als het goed is. Ben benieuwd wat erbij is gekomen, ik kan het niet terug zien op de site onder bestellingen