_Penotti schreef:Lichte mate niet perse, maar wel mensen die zeggen, ik ben zo beroerd geweest in januari, zo heb ik dat nog nooit gehad. En nu dan inderdaad niet weten wat het is geweest.
Maar goed, ik heb 1 keer in mijn leven echt de griep gehad, benauwd was ik daar dan niet bij zoals je nu hoort.
Maar ook echt ziek ziek. Je gaat dan echt niet even met een paracetamolletje op toch werken, of toch iets doen in huis.
Drinken was al moeilijk binnen te houden en een keer op neer naar het toilet een hele beproeving.
Dus die mensen kunnen ook de gewone griep een keer gehad hebben en nu linkt iedereen elke griep verschijnsel aan corona.
Precies...
Mijn ouders zijn halverwege februari goed ziek geweest. Samen een week thuis gebleven en het zijn geen thuisblijvers. Benauwd, hoesten, hoofdpijn...
Niet een echte griep in mijn optiek, want die is zoals jij het noemt. In tegenstelling tot wat een corona patiënt in het nieuws zei vrij aan het begin. Die beweerde ook dat hij met een griepje een paracetamol nam en dan wel kon werken 
Als je dan ook hoort dat er mensen geen klachten hebben... Vind ik het wel een mogelijkheid.
Maarja... Een gewone verkoudheid kan dit ook doen. Ik krijg ook hoofdpijn van hele nachten hoesten.
Het is zo vaag gewoon...