Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Doe eens liefAfkatten lost niks op.
Het is gewoon ruk als plannen niet door kunnen gaan en dat mag ook gezegd worden toch? Zeker als het je enige houvast lijkt te zijn.
germie schreef:[
Het is een beetje wat er gebeurt met karuna in dat andere topic. Als je je ziek voelt en je mag van een dokter naar buiten, dan weten de bokt-dokters het ook weer beter.
Jammer dat het zo moet.
germie schreef:Zullen we het gewoon ontopic houden? Je hoeft geen woorden te verdraaien of mensen iets aan te praten. Dat is ook niet zo netjes.
Of ik mijn dagen mee kan nemen heb ik al gevraagd, nog geen antwoord. Ik ga in ieder geval niet in Nederland op vakantie. Daar heb ik niets aan. Hooguit een paar dagen weg. Maar alles wat ik leuk vind is verder in het buitenland te vinden. Helaas. Ik heb al wel aangegeven dat ik weg ben zodra het kan. Geen nee op gehad.
germie schreef:mylittlejoy schreef:De grafieken van de RIVM lopen ook inmiddels door tot in september/oktober. Aangezien de reisbranche als laatste weer zal mogen opstarten, zou ik het niet aandurven om iets te boeken nu.
Ze liegen al weer. De eerste grafieken gingen tot half mei.
Ik moet toch echt mijn vakantiedagen opmaken in 2020, en in Nederland kan ik geen vakantie vieren. Dan neem ik niet eens vrij. Ik ga de vakantiedagen ook niet verkopen, want ik heb al extra recht op geld van deze roverheid vind ik.
Maar er zijn ook heel veel landen afhankelijk van het toerisme. Dus ik hoop dat toerisme juist ook weer opstart z.s.m. Ik leef nu gewoon niet. Het is elke dag afzien. Jullie mogen me vinden zeuren, maar reizen is gewoon mijn leven. Ik werk om te leven en ik leef niet om te werken. En nu leef ik niet.
Echwel schreef:Gisteren zei directeur KLM dat ze nog een half jaar geen toerisme verwachten
Na juni zal eerst langzaam de horeca open gaan en daarna gaan ze verder kijken
Cinderella"
[quote="germie schreef:mylittlejoy schreef:De grafieken van de RIVM lopen ook inmiddels door tot in september/oktober. Aangezien de reisbranche als laatste weer zal mogen opstarten, zou ik het niet aandurven om iets te boeken nu.
Ze liegen al weer. De eerste grafieken gingen tot half mei.
Ik moet toch echt mijn vakantiedagen opmaken in 2020, en in Nederland kan ik geen vakantie vieren. Dan neem ik niet eens vrij. Ik ga de vakantiedagen ook niet verkopen, want ik heb al extra recht op geld van deze roverheid vind ik.
Maar er zijn ook heel veel landen afhankelijk van het toerisme. Dus ik hoop dat toerisme juist ook weer opstart z.s.m. Ik leef nu gewoon niet. Het is elke dag afzien. Jullie mogen me vinden zeuren, maar reizen is gewoon mijn leven. Ik werk om te leven en ik leef niet om te werken. En nu leef ik niet.