_San87_ schreef:
heerlijk deze

en prachtige tekening weer San87!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:_San87_ schreef:Mijn honden verstaan bepaalde woorden iets te goed. Vriend en ik hebben het inmiddels niet meer over de honden een plasje laten doen, maar ik laat de honden even p-l-a-s-s-e-n
.
Zo kennen ze hier voor dezelfde activiteit de woorden
-uit
-wandelen
-aan het riempje
-buiten
-plasje doen
-outside
-w-a-n-d-e-l-e-n
-marcheren
-naar de great outdoors
Zucht. Ze worden steeds slimmer
san4nie schreef:Delen met jullie zal wel beter zijn voor mij ja! Hij is echt heel lekker. Niet te vet, knapperige rand. Door bakfilmpjes wil ik juist extra graag. Heel Holland bakt is echt zo slecht voor mij.
Haha, jullie honden. Die beesten zijn zo slim hè.
Alweer zo’n prachtig vogeltje san!
_San87_ schreef:Blijheid schreef:
Zo kennen ze hier voor dezelfde activiteit de woorden
-uit
-wandelen
-aan het riempje
-buiten
-plasje doen
-outside
-w-a-n-d-e-l-e-n
-marcheren
-naar de great outdoors
Zucht. Ze worden steeds slimmer
Echt he. De mijne kunnen ook klokkijken
.
musiqolog schreef:Zo, ik heb vandaag het eerste van de zes bestelde boeken uitgelezen. 400 bladzijden. Morgen begin ik in een boek van 650 pagina's. Allemaal Duitstalig en soms gortdroog.
In het vervolg ga ik wel vaker de avond vrijhouden. Gewoon een paar uur iets anders doen dan studiestampen. Ik heb nog wel wat onvoltooide composities liggen, daar zou ik bijvoorbeeld aan verder kunnen gaan. Of misschien nog een paar nieuwe stukjes, voor één instrument. Iedereen zit nou opgesloten met zijn muziekinstrument, dan kunnen ze dat mooi spelen.
En o ja, deze tip kreeg ik onlangs: mail eens iemand van wie je al jaren niets meer gehoord hebt! Iedereen zit nu in de oliebol, dus mensen met wie je verder geen gedoe hebt (gehad), zullen blij zijn om weer eens iets van je te horen.
_San87_ schreef:In één dag! Netjes.
Percy schreef:Uit het hoofd spelen kan hij wel, Rachmaninoff ook, improviseren vindt hij maar niets.
Jee, wat een ellende San87, vreselijk dat je niet nar je moeder kan.
Ikzelf kan trouwens geen enkel instrument bespelen en ik ga er nu al helemaal niet meer aan begonnen.
Mijn weerstand is helaas ook minder door mijn reuma medicatie. Mag vandaag mijn spuiten weer zetten. Dit is al de vijfde week thuis, hoop dat het onze deur voorbij gaat.