leuk zo'n topic!! praat graag mee als dat mag. Al mooi wat jaartjes alleen en totaal geen probleem mee. Maar moet ook eerlijk toegeven dat ik voor deze c... tijd ook weinig thuis was en als ik dan een keertje wat meer tijd had om thuis te zijn dan was dat echt genieten. Lekker even een rust momentje en lekker lui zijn. Dan zit ik nu opeens al weken thuis. Eerste weken ging best wel goed en elke ochtend mooi op tijd op mijn thuis kantoor. Zo noem ik het inmiddels maar thuis kantoor.. werkte wel vaker een keer een dag deel of dagje thuis, maar dat is anders dan hele weken.. Het begint wel iets te wennen maar moest vooral de eerste weken wel wat onthaasten. Ik zat zo in een flo van hup overdag werken, daarna 2 a 3 paarden rijden, wedstrijden, trainingen, vergaderingen, besturen, organisatie wedstrijden ect ect ect… hooguit 2 avonden in de week op een normale tijd thuis en voor de rest meestal pas na 22u. Dat is nu allemaal anders, oké de paarden doen na het werk kan nog wel steeds. Dat is wel echt super fijn! Dan kan ik toch even van huis en lekker bezig zijn. Op stal dat van mijn ouders is zie ik af en toe nog wel eens iemand, maar we houden wel allemaal afstand. Mijn ouders vallen in de risico categorie.

)
). Ben er echt klaar mee en ga dit echt niet jarenlang trekken. En maanden ook liever niet.
Maar ik vind het heel tof dat je een boek schrijft! Bij mij loopt het scheppingsproces wat minder vlot. Ik schrijf heel af en toe een korte compositie (mensen die, zoals Sheran, in het "thuiszijn en bezigheden"-topic zitten, weten dat al) en ik ben aan mijn proefschrift bezig dat nu even niet opschiet. Maar dat is een momentopname: over een maand zijn we een stuk verder...
Bekende vrouwen van mijn eigen leeftijd knuffel ik normaal gesproken wel, maar mijn vrienden/kennissen zie ik sowieso amper. Mijn moeder en mijn broertje waren hier eind maart nog; toen ging het eigenlijk best met anderhalve meter afstand houden.
Hoe zit het trouwens met hondentrimsalons, mogen die binnenkort weer open? Dan heb je iets extra's om naar uit te kijken als je weer beter bent!
hier ook gehoord dat we in ieder geval tot september thuis moeten werken, en misschien langer ook.