Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:Denken mensen dat bij een lock down het virus verdwijnt om nooit meer terug te keren?
Robijntjah schreef:Ohja, over de toespraak inderdaad. Tjah, volgens mij is het kiezen uit 3 kwaden waarvan 1 niet eens mogelijk.
Ik denk dat ze de beste optie kiezen tenzij we onze maatschappij echt stelselmatig willen veranderen naar minimaal contact ook op lange termijn.
san4nie schreef:Robijntjah schreef:Ohja, over de toespraak inderdaad. Tjah, volgens mij is het kiezen uit 3 kwaden waarvan 1 niet eens mogelijk.
Ik denk dat ze de beste optie kiezen tenzij we onze maatschappij echt stelselmatig willen veranderen naar minimaal contact ook op lange termijn.
Als ik hier nu al lees dat mensen “er klaar mee zijn”, dan zal dat vast niet lukken nee. Denk dat dit inderdaad nog de beste optie is, zoals we het nu moeten doen.
Robijntjah schreef:Hier ook al een week benauwdheidsklachten, heel mild, alsof ik een strakke band om mijn ribben heb, mijn longen te groot zijn voor mijn borstkas zeg maar. Met vlagen en echt per houding afhankelijk. Ik ken dit helemaal niet en weet niet of 't überhaupt echte klachten zijn zeg maar gezien de hele situatie natuurlijk sowieso nogal wat losmaakt.
Ik zei al tegen mijn moeder: in het gunstigste geval is dit Corona en blijft het voor mij hierbij en kan ik daarna weer op bezoek komen.
Saskia9 schreef:Robijntjah schreef:Hier ook al een week benauwdheidsklachten, heel mild, alsof ik een strakke band om mijn ribben heb, mijn longen te groot zijn voor mijn borstkas zeg maar. Met vlagen en echt per houding afhankelijk. Ik ken dit helemaal niet en weet niet of 't überhaupt echte klachten zijn zeg maar gezien de hele situatie natuurlijk sowieso nogal wat losmaakt.
Ik zei al tegen mijn moeder: in het gunstigste geval is dit Corona en blijft het voor mij hierbij en kan ik daarna weer op bezoek komen.
Nou precies dit! Dit zei ik afgelopen week ook tegen mijn moeder. Dat ik ook een gek gevoel in mijn longen heb. Totaal niets om me zorgen te maken, maar voelt anders dan anders. Vreemd om dat bij jou ook te lezen dan haha
mvdende schreef:Er wordt door meerdere wereld leiders aangegeven dat tussen de 60-80% van de bevolking het virus gaat krijgen.
Stoppen gaan we het dus echt niet meer kunnen doen!
De enigste manier is om het virus te vertragen.
Ik heb op dit moment echt iets van: laat mij het maar snel krijgen, grote kans dat het mild verloopt en dat ik daarna immuun ben voor één tijdje.
Het niet weten vind ik echt niet fijn en op elk dingetje dat ik nu in mn lijf voel, gaat de gedachte door mn hoofd: is dit corona?
Dan liever even head first en het krijgen en er doorheen zijn.
Saskia9 schreef:Robijntjah schreef:Hier ook al een week benauwdheidsklachten, heel mild, alsof ik een strakke band om mijn ribben heb, mijn longen te groot zijn voor mijn borstkas zeg maar. Met vlagen en echt per houding afhankelijk. Ik ken dit helemaal niet en weet niet of 't überhaupt echte klachten zijn zeg maar gezien de hele situatie natuurlijk sowieso nogal wat losmaakt.
Nou precies dit! Dit zei ik afgelopen week ook tegen mijn moeder. Dat ik ook een gek gevoel in mijn longen heb. Totaal niets om me zorgen te maken, maar voelt anders dan anders. Vreemd om dat bij jou ook te lezen dan haha
Giolli schreef:mvdende schreef:Er wordt door meerdere wereld leiders aangegeven dat tussen de 60-80% van de bevolking het virus gaat krijgen.
Stoppen gaan we het dus echt niet meer kunnen doen!
De enigste manier is om het virus te vertragen.
Ik heb op dit moment echt iets van: laat mij het maar snel krijgen, grote kans dat het mild verloopt en dat ik daarna immuun ben voor één tijdje.
Het niet weten vind ik echt niet fijn en op elk dingetje dat ik nu in mn lijf voel, gaat de gedachte door mn hoofd: is dit corona?
Dan liever even head first en het krijgen en er doorheen zijn.
Deze gedachte kwam ook in mij op, maar ik had hier ook ergens gelezen dat je het meerdere keren kunt krijgen?
knollentuin schreef:Saskia9 schreef:
Er zullen op deze manier best heel veel mensen al een corona besmetting doorlopen , ondertussen doe je gewoon de dingen die je nog mag en besmet je ongemerkt anderen, dat is dus de bedoeling. de meeste mensen zullen zo antistoffen zonder ernstig ziek zijn aanmaken.
Ik geloof dat er op dit moment veel meer mensen besmet zijn dan we in kunnen denken, ik zou deze cijfers wel eens willen weten, al is het maar een schatting.
Robijntjah schreef:knollentuin schreef:
Er zullen op deze manier best heel veel mensen al een corona besmetting doorlopen , ondertussen doe je gewoon de dingen die je nog mag en besmet je ongemerkt anderen, dat is dus de bedoeling. de meeste mensen zullen zo antistoffen zonder ernstig ziek zijn aanmaken.
Ik geloof dat er op dit moment veel meer mensen besmet zijn dan we in kunnen denken, ik zou deze cijfers wel eens willen weten, al is het maar een schatting.
Oh dat denk ik zeker, ik weet echt niet of dit Corona is hoor, jammer wel dat ik daar nu niet achter kan komen omdat ik dan toch weer een stuk zekerder zou staan in het bezoeken van bijvoorbeeld mijn ouders.
knollentuin schreef:Saskia9 schreef:
Saskia9 schreef:Oh nee ik heb verder geen pijn ofzo.
Ben normaal echt ontzettend nuchter en alles gaat bij mij altijd vanzelf weg tot het erger wordt persoon.. Maar dit is raar. Alsof ik diep wil ademhalen maar alsnog veel minder lucht mijn longen in komt. Lastig uit te leggen. Ben niet echt benauwd, maar wel kortademig denk ik