Ik hoop dat de hameraars een buikgriep als nooit tevoren krijgen, zodat zij ook het tekort aanvoelen, pffff...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Whale schreef:Telpeva schreef:Dan vraag ik mij toch af, waarmee maak je jezelf daar beneden dan droog?
Wat ik zie op het filmpje met warme lucht die dat ding uitblaast.
wilmatj schreef:Lijkt wel onwijs veel water te verbruiken of valt dat mee?
Esther schreef:Isabonny schreef:Gemiddeld gebruiken we per persoon 56 velletjes toiletpapier per dag.
Hoeveel??Hoe dan?
daffie1986 schreef:Jullie weten ook wat de schade is van dat "natte papier"? Dit kun je gewoon echt niet doorspoelen ook al staat op de verpakking van wel. Gewoon wc-papier lost op, die doekjes gaan allemaal klonteren en zorgen dat de mensen van de reinigingsdienst tussen de chemische stoffen moeten om al die blokken doekjes er uit te halen.
Emmaa_ schreef:daffie1986 schreef:Jullie weten ook wat de schade is van dat "natte papier"? Dit kun je gewoon echt niet doorspoelen ook al staat op de verpakking van wel. Gewoon wc-papier lost op, die doekjes gaan allemaal klonteren en zorgen dat de mensen van de reinigingsdienst tussen de chemische stoffen moeten om al die blokken doekjes er uit te halen.
Goed vochtig wc-papier heeft tegenwoordig dezelfde structuur als wc-papier en lost dus wel op. Er zijn echter veel mensen die gewone 'vochtige doekjes' gebruiken, die lossen dan weer niet op. Ik vind het best smerig als mensen geen vochtig toiletpapier gebruiken, met een droog wc-papiertje kan je de boel nooit schoonmaken daar..
daffie1986 schreef:Jullie weten ook wat de schade is van dat "natte papier"? Dit kun je gewoon echt niet doorspoelen ook al staat op de verpakking van wel. Gewoon wc-papier lost op, die doekjes gaan allemaal klonteren en zorgen dat de mensen van de reinigingsdienst tussen de chemische stoffen moeten om al die blokken doekjes er uit te halen. Die doekjes richten echt veel schade aan.
Isabonny schreef:Wat ik zie op het filmpje met warme lucht die dat ding uitblaast.