Het waait wel vaker hard.

Het regent nu wel al een tijdje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:De wind waait hier dwars door het huis, maar ik zit geloof ik liever hier dan in mijn kamertje op Texel. Dit huis voelt iets steviger aan. Ik hoop wel dat mijn autootje daar niet is weggewaaid, maar dat zal wel wat meevallen. Alle deuren rammelen hier en voel gewoon een koude luchtstroom door het huis gaan, terwijl dit huis echt wel goed geïsoleerd is. Verder weinig aan de hand.
Siersma schreef:Jorex schreef:De wind waait hier dwars door het huis, maar ik zit geloof ik liever hier dan in mijn kamertje op Texel. Dit huis voelt iets steviger aan. Ik hoop wel dat mijn autootje daar niet is weggewaaid, maar dat zal wel wat meevallen. Alle deuren rammelen hier en voel gewoon een koude luchtstroom door het huis gaan, terwijl dit huis echt wel goed geïsoleerd is. Verder weinig aan de hand.
Je hebt niet toevallig een roze autotje bij t teso kantoor staan toch?
Warboel schreef:Ik stapte net uit de auto en toen waaide m’n bril bijna af![]()
We hebben wel een losliggende dakplaat op de flat... hing toevallig een briefje van de week dat die binnenkort vervangen gaan worden![]()
[ [url=m/aCSdH1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K31uJI.jpg]Afbeelding[/url] ]
M’n auto staat gelukkig buiten schot van de dakplaten en de straat is afgezet, dus politie en brandweer is ook weer pleite. Hopelijk houdt het dak het als de storm straks op z’n (haar?) hoogtepunt is.
Ianthe schreef:Hier las ik dat je de rolluiken naar beneden moet doen, dat hebben al die Duitsers. Maar die van mijn huis zijn van die slappe dingen. Lijkt mij eerlijk gezegd niet heel slim om die naar beneden te doen als het zo hard waait? Hoor ze bij normale wind ook al klapperen als ze naar beneden zijn...
Pepperrr schreef:Ianthe schreef:Hier las ik dat je de rolluiken naar beneden moet doen, dat hebben al die Duitsers. Maar die van mijn huis zijn van die slappe dingen. Lijkt mij eerlijk gezegd niet heel slim om die naar beneden te doen als het zo hard waait? Hoor ze bij normale wind ook al klapperen als ze naar beneden zijn...
Nee juist omhoog laten! Als er wind achter de rolluiken komt gaan ze kapot!
Marije_1997 schreef:Renske_W schreef:In zuid-west Friesland vind ik het nog best meevallen.
Het waait wel vaker hard.
Het regent nu wel al een tijdje.
Zuid west Friesland waait het altijd harder hahahah als ik naar oudega rijd als het hier wel mee valt, waai ik daar altijd met m'n auto bijna weg hahaha
Rebecca schreef:Er was 100+ voorspeld dacht ik