[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:16

_San87_ schreef:
Maureen95 schreef:

Hoe bedoel je dat?

Een prikpil is een staafje onder je huid. Die slik je niet, die wordt geprikt.

Oooh _O- Lange werkdag gehad. :')

Ik bedoelde dat ik die inderdaad iedere 3 maanden in mijn bil laat zetten :P

fleurtjeuh

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:16

Prikpil is een injectie die je eens per 3(?) maanden krijgt
Implanon is een staafje onder je huid
Pil slik je

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:17

Akires1 schreef:
[ [url=m/l7COOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, een topic met allemaal mensen die hoopten dat de heksen zouden winnen in het boek van Roald Dahl ;)

Jaaaa alle snoepwinkels vol met muizenkindertjes *\o/* ~~}>

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:25

Niobe schreef:
Nee een prikpil krijg je eens in de 3 maanden geinjecteerd. Een staafje onder de huid is een implanon

Ik dacht dat implanon de merknaam was, mi scuzie :=.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:27

_San87_ schreef:
Niobe schreef:
Nee een prikpil krijg je eens in de 3 maanden geinjecteerd. Een staafje onder de huid is een implanon

Hahaha ja dat is ook eigenlijk zo, misschien kan ik beter zeggen implantaat dan

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:43

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

Hahaha ja dat is ook eigenlijk zo, misschien kan ik beter zeggen implantaat dan

Ja maar ik bedoel dus merknaam van de prilpil :P. Maar dat is niet zo.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 19:59

De prikpil heet anders; Depo provera.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:23

Aaaaaaaarg.

Net in de Jumbo een koter met loopfiets. Kind van een jaar of 4, 5 misschien al wel, met snélle loopfiets op gestroomlijnde rubberbanden met extra grip of zoiets.

Maar nog niet het benul en fysiek de mogelijkheden om snelheid en bochten in te schatten.

Nadat ik de eerste keer opzij moest springen, kreeg moeders een pissige blik van mij.

Het blaag raakte nog eens een stelling.

Bij de kassa stond ik achter hen.

Koter triptrappelde in noodtempo naar buiten, door de schuifdeuren.
Moeders riep net op tijd 'terugkomen'.

Deze keer bochtenwerk waar Max Verstappen jaloers op zou zijn. (Een toevalstreffer bleek even later)

Het geheel kwam weer naar binnen ge-bowlingbald, recht op moeder én mij aan.

Ook nu kon ik op tijd uitwijken.

Moeders moest nog wat hebben bij de servicebalie, terwijl ik bij mijn kassa afrekende.

Voor het fatsoen nét even te hard meldde ik aan het gegeneerde kassameisje dat mij hielp dat ik mij er knap aan kan ergeren als ik continue opzij moet springen in de gangpaden, en vroeg of dit soort speelgoed überhaupt is toegestaan binnen.
Ik gaf ook aan dat ik vermoedde dat het niet gewaardeerd zou worden als ik hetzelfde deed. Met mijn fiets.
Het kassameisje was beleefd, je voelde de gêne maar tegelijkertijd ook haar ingehouden lachen.

Ik vermoed dat moeders mij heeft kunnen verstaan. Daar ben ik redelijk zeker van.

Ze dropen vrij haastig af.

Deze keer kon de jonge Maxime Verstappen haar bochtenwerk niet houden, en net voor de schuifdeuren, op de natte stoep, crashte ze met een fikse glijder richting fietsenstalling.

Beetje sneu voor het blaag.
Maar inwendig moest ik toch behoorlijk grinniken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:28

Maar echt, wat bezielt die ouders ook. :roll: Ik werd van de week in de supermarkt ook bijna onderuit gemaaid door een koter op een step. Doe dat lekker buiten, en laat dat ding thuis als je boodschappen moet doen. Kind gaat echt niet dood van z’n eigen pootjes gebruiken om zichzelf voort te bewegen.

Je schrijft trouwens wel heel leuk. :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:31

Ik krijg vooral de kriebels van zo'n idioten van rond de 12 die blijkbaar van thuis uit meekrijgen dat het okay is om naar meiden van 22 (mij dus) dingen te roepen als "wil je mijn penis zien?!" "Mag ik je nummer lekker wijf?" etc... En dit zowel als ik ergens heen fiets als ook op mijn werk als bouwmarkt caissière... Waar de ouders nota bene naast staan! 8)7

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:32

Ik heb echt nog nooit koters op stepjes en fietsjes e.d. in de supermarkt gezien. Wel met die kleine poedersuiker-winkelwagentjes waarmee ze vervolgens testen of je achillespezen het nog doen :r.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:32

Nala schreef:
Ik krijg vooral de kriebels van zo'n idioten van rond de 12 die blijkbaar van thuis uit meekrijgen dat het okay is om naar meiden van 22 (mij dus) dingen te roepen als "wil je mijn penis zien?!" "Mag ik je nummer lekker wijf?" etc... En dit zowel als ik ergens heen fiets als ook op mijn werk als bouwmarkt caissière... Waar de ouders nota bene naast staan! 8)7

Naar ze toe gaan en zeggen 'laat maar zien'.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:35

_San87_ schreef:
Nala schreef:

Soms heb ik daar inderdaad de neiging toe ja... Het beste nog mee naar huis gaan en de ouders vragen of ze dat zo leren _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:35

Nala schreef:
_San87_ schreef:

Soms heb ik daar inderdaad de neiging toe ja... Het beste nog mee naar huis gaan en de ouders vragen of ze dat zo leren _O-

Ik weet haast zeker dat ze dan zo rood als een boei worden en afdruipen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:37

Met een minachtend opgetrokken wenbrauw diep vanuit je keel

"Zeg jochie, denk je nou écht dat jíj iets hebt dat zo bijzonder is dat ík er interesse in heb?"

Werkt onherroepelijk....

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:38

(ja, ik ben slecht, ik weet het....)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:39

_San87_ schreef:
Nala schreef:

Ik weet haast zeker dat ze dan zo rood als een boei worden en afdruipen.

Precies

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:39

Femke_Tweety schreef:

"Zeg jochie, denk je nou écht dat jíj iets hebt dat zo bijzonder is dat ík er interesse in heb?"

Werkt onherroepelijk....

Ik denk dat ik dat niet met een pokerface kan brengen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:43

“Kus jij je moeder met die mond?” is mijn favo. :))

_San87_ schreef:
Ik heb echt nog nooit koters op stepjes en fietsjes e.d. in de supermarkt gezien. Wel met die kleine poedersuiker-winkelwagentjes waarmee ze vervolgens testen of je achillespezen het nog doen :r.

Gelukkig heeft Engeland die niet. <3 Maar wel mensen die denken dat de supermarkt dé plek is om je kind te leren lopen. Of praten. Of mandjes oppakken. (En nee, als je het niet heel erg vindt, ga ik niet vijf minuten wachten tot Stormpje met z’n spastische kinderklauwtjes eindelijk dat mandje van de voor hem te hoge stapel heeft weten te wurmen terwijl moeders de rest van de stapels blokkeert om kirrend toe te kijken hoe Stormpje jammerlijk faalt.)

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:45

Damm, jullie hebben veel gepraat. even 2,5 pagina erbij.

Ik heb gelukkig weinig dingen meegemaakt de afgelopen uren. Maar heel eerlijk? Ben een tikkie sjaggie dus misschien dat mijn hoofd ook op standje onweer stond dat ze om mij heen zijn gegaan.

Ik heb gelukkig geen ervaring met vliegen en met jullie verhalen betwijfel ik of ik ooit op een vliegtuig ga stappen. Het kind van mijn beste vriendin kan ik het beste hebben. Prima opgevoed jochie en die namen we op zijn 6de al mee naar restaurants. Hij wist dondersgoed dat hij niks hoefde te proberen. Al probeerde hij het wel laatst in de winkel. Moest oppassen maar ook nog een boodschap doen. Dus we gingen samen. Bij een snoepgoed winkel probeerde hij zijn zin door te drammen. Ik keek hem aan met mijn "probeer het eens" blik. Zegt die; "als ik nu vervelend wordt gaan we zeker geen taart samen maken?" :+ :Y) :') Hij vind het leuk om te bakken en aangezien moeders een eitje nog laat aanbakken is dat ons ding.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 20:57

Nala schreef:
Femke_Tweety schreef:

Werkt onherroepelijk....

Ik denk dat ik dat niet met een pokerface kan brengen _O-

Sorry, heeft geen zin, heb m’n vergrootglas niet bij me...

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 21:25

Ik kom in de supermarkt ook vaak kleine kinderen met van die kinderwinkelkarretjes tegen. Dan gaan ze racen of kijken ze totaal niet waar ze lopen. Ik kijk ze altijd heel boos aan. Dan zijn ze meestal wel weg :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 22:40

Mensen vragen me vaak waarom wij er geen willen.

Nou.. mijn vriend werkt offshore dus vaak langere tijd van huis en ik werk 30u/week, deels zorg en deels administratie. Maandag een dag van 9 tot 13 en 16-21 gedaan, thuis om 21.30. Vandaag 8-17 gedaan, nouja. Dat was de bedoeling. Mijn laatste afspraak liep gigantisch uit en was pas om 19u30! mijn bureau aan het afsluiten. Kan je je voorstellen wat dat geeft als je met een koter zit? Ik kan niet even tijdens die gesprekken onderbreken "sorry ff oppas regelen" of afkappen. Daar zijn die gesprekken te delicaat voor.

Nee echt, Godzijdank geen kinderen hier.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 23:12

Zo hehe, ik ben bij gelezen. :')

En ben ook weer van de partij!
Heb me in topic 1 wel eens gemeld, maar lees voornamelijk mee. Ik maak niet zo veel boeiends mee, gelukkig ook geen kinder dingen dus. :')

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 00:16

_San87_ schreef:

Die kleine poedersuiker mogen ze van mij ook wel afschaffen idd!

En kinderen op fietsjes met zo'n stok met 'n vlag, die dingen zijn levensgevaarlijk als ze vlak langs je slingeren en ze maken krassen op auto's.

Snap niet dat dingen waarmee kinderen schade toebrengen aan andermans eigendommen niet gewoon verboden worden in publieke ruimtes.