_San87_ schreef:Maureen95 schreef:
Hoe bedoel je dat?
Een prikpil is een staafje onder je huid. Die slik je niet, die wordt geprikt.
Oooh

Ik bedoelde dat ik die inderdaad iedere 3 maanden in mijn bil laat zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Ik krijg vooral de kriebels van zo'n idioten van rond de 12 die blijkbaar van thuis uit meekrijgen dat het okay is om naar meiden van 22 (mij dus) dingen te roepen als "wil je mijn penis zien?!" "Mag ik je nummer lekker wijf?" etc... En dit zowel als ik ergens heen fiets als ook op mijn werk als bouwmarkt caissière... Waar de ouders nota bene naast staan!
_San87_ schreef:Nala schreef:Ik krijg vooral de kriebels van zo'n idioten van rond de 12 die blijkbaar van thuis uit meekrijgen dat het okay is om naar meiden van 22 (mij dus) dingen te roepen als "wil je mijn penis zien?!" "Mag ik je nummer lekker wijf?" etc... En dit zowel als ik ergens heen fiets als ook op mijn werk als bouwmarkt caissière... Waar de ouders nota bene naast staan!
Naar ze toe gaan en zeggen 'laat maar zien'.
_San87_ schreef:Ik heb echt nog nooit koters op stepjes en fietsjes e.d. in de supermarkt gezien. Wel met die kleine poedersuiker-winkelwagentjes waarmee ze vervolgens testen of je achillespezen het nog doen.
Nala schreef:Femke_Tweety schreef:Met een minachtend opgetrokken wenbrauw diep vanuit je keel
"Zeg jochie, denk je nou écht dat jíj iets hebt dat zo bijzonder is dat ík er interesse in heb?"
Werkt onherroepelijk....
Ik denk dat ik dat niet met een pokerface kan brengen
_San87_ schreef:Ik heb echt nog nooit koters op stepjes en fietsjes e.d. in de supermarkt gezien. Wel met die kleine poedersuiker-winkelwagentjes waarmee ze vervolgens testen of je achillespezen het nog doen.