Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:31

Ah zo: probeer het dan gewoon met een bithoofdstel. Waarom iets nieuws kopen, wanneer het net zo gemakkelijk gaat met wat je al hebt.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:02

Ceffyl schreef:
Haha ja betrapt :P Ik weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden :') Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.

Om hier even op door te gaan: ik wil graag de Dyson Airwrap. Ontiegelijk duur voor een krultang, maar hij lijkt me zo fijn. En als je zoekt op Instagram is het resultaat ook zo mooi <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:06

MarJon schreef:
Ceffyl schreef:
Haha ja betrapt :P Ik weet niet of ik er wel vanaf gepraat wil worden :') Het gaat indd om de SuperSonic, hij schijnt heel fijn te zijn.

Om hier even op door te gaan: ik wil graag de Dyson Airwrap. Ontiegelijk duur voor een krultang, maar hij lijkt me zo fijn. En als je zoekt op Instagram is het resultaat ook zo mooi <3

:roll: :roll: :roll: >;) >;)
500 EURO. VOOR EEN KRULTANG. BEN JE WEL HELEMAAL LEKKER?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 14:10

Krul je je haar zo vaak dan? Voor eens per jaar hoef je geen duur ding te kopen, dat is echt zonde. Bovendien geloof ik echt niet dat hij zo goed krult als Instagram beweert. Dat zou natuurlijk wel mooi zijn maar wees realistisch, dan had iedereen wel zo'n ding.

Maar goed, stel je gebruikt hem vrijwel dagelijks. Dan zijn er 2 opties: hij werkt of hij werkt niet.

Scenario: 'hij werkt'.
- je bent veel te veel geld kwijt
- je ziet eruit als een mislukte barbiepop
- je moet elke dag je haar krullen omdat je blijkbaar niet met je eigen haar gezien wil worden
- je moet constant bang zijn in de regen
- je moet hem altijd bij je hebben

Scenario: hij werkt niet
- je bent veel en veel en veel te veel geld kwijt
- het ding ligt te verstoffen in de kast
- je bent een mooie vakantie misgelopen
- je bent bijna een half jaar eten misgelopen
- echt nog zoveel meer, ik weet niet eens waar ik moet beginnen :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:17

MarJon schreef:
Ceffyl schreef:

Ja nou. Dat resultaat is ook te bereiken met krultangen of stijltangen met een cijfertje minder.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:19

Hahaha. :') Jullie hebben ook allemaal gelijk hoor. Mijn hoofd zegt ook dat het belachelijk is. Maar toch dat ene stukje hersenen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:24

Marie_Anne schreef:
500 EURO. VOOR EEN KRULTANG. BEN JE WEL HELEMAAL LEKKER?

Dit _/-\o_ _/-\o_

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:36

Hooeeeveel.... paasei.
Is hij van goud.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:38

Krultang die zó duur is dat je er stij(eil)l van acheroverslaat.

Ook handig.
Wil je krul krijg je stijl...

Niet doen dus.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 14:53

Mando schreef:
Hooeeeveel.... paasei.
Is hij van goud.

Al dan niet te diamantjes? Echt geldverspilling......

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 15:52

MarJon schreef:
Hahaha. :') Jullie hebben ook allemaal gelijk hoor. Mijn hoofd zegt ook dat het belachelijk is. Maar toch dat ene stukje hersenen :))

Geef je geld uit aan alcohol en drink dat stukje hersenen even héél snel weg.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:12

MarJon schreef:
Ceffyl schreef:

Tip: José Eber.
En koop je wat leuks van de overige centjes :P

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:45

Help, ik wil een nieuwe trailer. De oude is recent goedgekeurd maar hij is zo oud en niet mooi en roestig aan de buitenkant en hij moet volgend jaar wel weer wat gerestaureerd worden... en een ifor Williams heeft zo'n mooie klep aan de voorkant die ik best wel wil

Han21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:45

Wat een leuk topic!

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, de samsung s10, maar mijn huidige telefoon is nog gewoon goed. Dus ik dacht hem op marktplaats te zetten, maar blijf het zonde vinden :') .

Kan iemand me van dit idee af helpen?

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 16:47

MarJon schreef:
Ceffyl schreef:

Blijven van die gemaakte lelijke krullen, 1 regenbuitje of soms alleen al het vocht in de lucht en het zakt er uit. Zie je er uit als een depressieve schapendoes, van 500,-

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:29

Han21 schreef:
Wat een leuk topic!

Ik wil een nieuwe telefoon kopen, de samsung s10, maar mijn huidige telefoon is nog gewoon goed. Dus ik dacht hem op marktplaats te zetten, maar blijf het zonde vinden :') .

Nu hoef je je geen zorgen te maken om je telefoon op de grond te laten kletsen. Als je een nieuwe hebt wel, en dan baal je dus gruwelijk als dat gebeurt, zeker met zo'n dure.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 17:33

Marjolijn: waarom wil je dan een nieuwe? Ben je echt zo oppervlakkig dat het alleen het uiterlijk is? Denk je dat je paard beter gaat lopen van een nieuwe trailer? Je kunt je geld beter in lessen steken...

Die telefoon snap ik ook niet. De techniek gaat zo snel, er is altijd wel weer iets anders om te willen. Gewoon je oude houden, dat zouden meer mensen moeten doen. Niet steeds vervangen en alles nieuw nieuw nieuw.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:36

Mar_jolijn schreef:
Help, ik wil een nieuwe trailer. De oude is recent goedgekeurd maar hij is zo oud en niet mooi en roestig aan de buitenkant en hij moet volgend jaar wel weer wat gerestaureerd worden... en een ifor Williams heeft zo'n mooie klep aan de voorkant die ik best wel wil

Een trailer moet niet mooi zijn, een trailer moet degelijk en veilig zijn om je paard van A naar B te vervoeren. En als je huidige trailer dat kan, is er dus geen noodzaak om nu een nieuwe te kopen. Eventueel kan je volgend jaar de restauratiekosten tegenover de aanschafprijs van een nieuwe zetten en dan een goede afweging maken, maar het is te zot om nu zo een grote kost aan te gaan enkel om de mooi.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:37

Han21 schreef:
Wat een leuk topic!

Binnen een paar maanden is het volgende model er waarschijnlijk al weer, wil je altijd het nieuwste model en heb je daar het geld voor over? Zoja, kopen. Zonee, gewoon pas een nieuwe kopen als je oude kapot/versleten is.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:41

Han21 schreef:
Wat een leuk topic!

Klinken met de S10 al je telefoongesprekken ineens als engelengezang? Nee? Dan niet doen.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 17:44

ista schreef:
Han21 schreef:
Wat een leuk topic!

Klinken met de S10 al je telefoongesprekken ineens als engelengezang? Nee? Dan niet doen.

En zo ja, ook niet doen...

Je zult toch steeds engelen horen als je je telefoon opneemt....

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 18:08

Mando schreef:
Hooeeeveel.... paasei.
Is hij van goud.

Nee enkel van Dyson een goed merk maar ze hanteren buitenproportione prijzen. Sommige mensen zijn daar gevoelig voor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 23:47

Hahaha, burn _O-

Ben wel echt verbaasd over die prijzen van Dyson. Kom op, het is hete lucht. Doe ff normaal.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:53

Sheran schreef:
Hahaha, burn _O-

Ben wel echt verbaasd over die prijzen van Dyson. Kom op, het is hete lucht. Doe ff normaal.

In geval van de haardroger is dit wel heel letterlijk :') _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:54

Sheran schreef:
Hahaha, burn _O-

Nou ja, het is ook materiaal en techniek. Maar 500 euro is echt bizar.