Black Friday

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:48

Krijgen we nu zaterdag beelden te zien op Youtube van vechtende bokkers bij Divoza?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-19 11:56

Britta31 schreef:
Krijgen we nu zaterdag beelden te zien op Youtube van vechtende bokkers bij Divoza?

Ik ga vrijdag naar de mediamarkt om een Nintendo switch voor mijn zoon te kopen. Ben benieuwd of daar nog relletjes uit gaan breken :D

Autumnn

Re: Black Friday

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:59

Precies. Ik wil al heel lang een Apple Watch maar ga hem binnenkort kopen vanwege de kortingen :) Ik ga geen dingen verzinnen om te kopen.

Net als EJ, ik koop daar pas wat als er korting is, anders is het zonde van mijn geld :')

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:02

Autumnn schreef:
Precies. Ik wil al heel lang een Apple Watch maar ga hem binnenkort kopen vanwege de kortingen :) Ik ga geen dingen verzinnen om te kopen.

Net als EJ, ik koop daar pas wat als er korting is, anders is het zonde van mijn geld :')

Precies, net als Divoza, die hebben zo vaak kortingsacties dat je een dief van je portemonnee bent anders. :j

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:03

Britta31 schreef:

Nope, wij staan gewoon netjes in de rij, zoals we overal netjes en braaf in de rij gaan staan. Zelfs als die rij nergens naar toe lijkt te gaan. Wij zijn kudde dieren. Persoonlijk ga ik echt geen fuss maken op minder dan 80% korting. Jammer maar helaas.

Al heb ik wel eens een nacht voor de winkel overnacht voor 1 minuut gratis winkelen voor de eerste 10 klanten. Maar dat was in een periode dat ik geen geld had en mijn boodschappen zo goed als op waren.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:25

Britta31 schreef:

Wat heeft divoza dan voor acties?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:51

Nicole schreef:
HypoStore komen hele mooie kortingen eraan morgen en aankomend weekend!!

Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?
Iemand weet of de hornbach ook kortingen heeft?

Vanharte

Mamaloes doet mee aan bf!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 12:57

Britta31 schreef:

Is de korting van Divoza dan enkel geldig in de winkel of ook online?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:00

Alja schreef:
Nicole schreef:
HypoStore komen hele mooie kortingen eraan morgen en aankomend weekend!!

Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?
Iemand weet of de hornbach ook kortingen heeft?

Vanharte

Mamaloes doet mee aan bf!

thank you <3 Zet mamaloes ook op lijstje :D Hopelijk dat wat kan vinden.. Het is allemaal zo nieuw voor me dat niet weet wat allemaal nodig is haha

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:06

Nicole schreef:
thank you <3 Zet mamaloes ook op lijstje :D Hopelijk dat wat kan vinden.. Het is allemaal zo nieuw voor me dat niet weet wat allemaal nodig is haha

Die standaard uitzetlijstjes zijn wel fijn om te gebruiken.
Tip; hydrofiele luiers heb je nooit genoeg (vooral de standaard maat, 60x60) en een paar grotere doeken zijn ook fijn met douchen/bad, eigenlijk voor alles handig :')

En persoonlijk zou ik sommige dingen ook nog even lekker niet aanschaffen, die van bv de prenatal is wel heel uitgebreid. 3 lakens etc. is echt niet nodig. PB anders gerust over de twijfel dingen :D Ik ben bezig met het lijstje voor nr. 2, nu verschilt het natuurlijk wel wat je nodig hebt qua seizoen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:12

Mijn tip is; koop niet teveel want op de een of andere manier doe je het toch :+

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:17

LienC schreef:
Nicole schreef:

Die standaard uitzetlijstjes zijn wel fijn om te gebruiken.
Tip; hydrofiele luiers heb je nooit genoeg (vooral de standaard maat, 60x60) en een paar grotere doeken zijn ook fijn met douchen/bad, eigenlijk voor alles handig :')

En persoonlijk zou ik sommige dingen ook nog even lekker niet aanschaffen, die van bv de prenatal is wel heel uitgebreid. 3 lakens etc. is echt niet nodig. PB anders gerust over de twijfel dingen :D Ik ben bezig met het lijstje voor nr. 2, nu verschilt het natuurlijk wel wat je nodig hebt qua seizoen.

Dank je wel! Ja hydrofiele luiers in overvloed (van mijn tante en moeder gehad van al mijn neefjes en nichtjes en broertje haha dus ik sterf in die dingen :') :')

Alja schreef:
Mijn tip is; koop niet teveel want op de een of andere manier doe je het toch :+

Dat en ze zijn er uit binnen een week :') :')

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 13:19

*\o/* **\O/** *\o/* **\O/** *\o/*

Afbeelding

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 21:56

Bij Coolblue is nu een witte airfryer xxl met draaiknoppen in de aanbieding.
Van €249 voor € 149

Bij Philips zelf staat hij ook voor de adviesprijs € 279.99

In Nl alleen bij Coolblue te bestellen. En in Duitsland bij een winkel voor € 204

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 22:08

Autumnn schreef:
sureido schreef:
Ik zou niet voor een 8 gaan. Ik heb een 8 plus en merk soms al dat ie moeite heeft met de nieuwste updates.

Ik heb dan ook een 8 en merk echt helemaal niet dat hij ergens problemen mee heeft. Gebruik hem voor werk, zitten dus zwaardere programma’s op, meer opslag etc. Trekt hij allemaal makkelijk. Ben echt helemaal verliefd er op <3

Mm ik twijfel nog even verder. Voor mijn bankrekening is de Iphone 8 beter haha, scheelt toch 200 euro :')

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:01

Leuk (en slecht :') ) topic om mee te lezen. Ik hoop dat Ariat schoenen nog ergens mee gaan doen in de aanbieding. Volgens mij is het merk tot nu toe overal uitgesloten.

Verder heb ik al een inbouw combimagnetron en een bestekset met mooie korting gescoord.
Laatst bijgewerkt door koenlover op 27-11-19 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:02

alicelover schreef:
thirteenn schreef:
Ik heb zojuist voor mn verjaardag van divoza in de mail een cadeaubon gekregen van 10 euro. schrok ervan dat ze zoveel geven gezien bol.com 2,50 doet haha. Maar ik bestel er nooit wat en zou niet weten wat ik nodig heb. Ga morgen nog even goed kijken maar anders wil ik mn bon aan iemand hier geven. Waren geloof ik wel wat mensen die bij divoza wilde shoppen, toch?

Vorige jaren kon je hem altijd inleveren. Sinds dit jaar alleen vanaf 50,- en geloof dat hij ook niet gecombineerd mag met een actie. Vind die van ej leuker, 25% op een artikel naar keuze. :o

Ik heb hem dit jaar ingeleverd icm een 25% kortingsactie. Dus dat kan nog steeds.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:09

monsterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:16

koenlover schreef:
Leuk (en slecht :') ) topic om mee te lezen. Ik hoop dat Ariat schoenen nog ergens mee gaan doen in de aanbieding. Volgens mij is het merk tot nu toe overal uitgesloten.

Verder heb ik al een inbouw combimagnetron en een bestekset met mooie korting gescoord.

Ik zag net bij ruitersport.com dat de Ariat nu al wel in de aanbieding waren! Ik heb alleen geen ervaring met die webshop, maar kwam voorbij omdat ik ook Ariats zocht!

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:19

Laatst bijgewerkt door xLiez op 27-11-19 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:20

Ruitersport.com is toch Reinders uit Hoogeveen?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:27

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 23:32

Autumnn schreef:
Steeph schreef:
Zou dit een foutje zijn..? Vier seizoenen dekbed van €129.95 voor €19.95...
https://www.dekbed-discounter.nl/dekbed-discounter-dekbed-micro-comfort-4-seizoenen.html

Ik wilde hem ook bijna bestellen maar €19,95 is voor de 140cm :D

Als ik verder lees naar de reviews denk ik niet dat de €129,95 correct is. Staat meerdere keren “scherpe prijs”
Ik schaal hem onder misleidende BF deal }>

Goeie! Ik had hem gegoogeld en daar ook veel te koop voor €39.95 :n

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 00:03

Misschien een gekke vraag: ik wil voor vrijwilligerwerk van aankomende zomer eigenlijk wat dingen inslaan als betadine, betadine scrub, gaasjes, sudocrem etc. Iemand enig idee of ik die dingen ook nog ergens met korting kan scoren?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 01:43

Het eerste is al besteld, een gymshark sportlegging :+