Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ga geen dingen verzinnen om te kopen.
Autumnn schreef:Precies. Ik wil al heel lang een Apple Watch maar ga hem binnenkort kopen vanwege de kortingenIk ga geen dingen verzinnen om te kopen.
Net als EJ, ik koop daar pas wat als er korting is, anders is het zonde van mijn geld :')
Britta31 schreef:Krijgen we nu zaterdag beelden te zien op Youtube van vechtende bokkers bij Divoza?
Nicole schreef:HypoStore komen hele mooie kortingen eraan morgen en aankomend weekend!!
Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?
Iemand weet of de hornbach ook kortingen heeft?
Alja schreef:Nicole schreef:HypoStore komen hele mooie kortingen eraan morgen en aankomend weekend!!
Ik ben zelf nog op zoek naar heel veel baby spulletjes maar kan geen baby zaak echt vinden die ook aan black friday doen (babyfoon, babykamer etc etc) iemand tips?
Iemand weet of de hornbach ook kortingen heeft?
Vanharte
Mamaloes doet mee aan bf!
Zet mamaloes ook op lijstje
Hopelijk dat wat kan vinden.. Het is allemaal zo nieuw voor me dat niet weet wat allemaal nodig is haha Nicole schreef:thank youZet mamaloes ook op lijstje
Hopelijk dat wat kan vinden.. Het is allemaal zo nieuw voor me dat niet weet wat allemaal nodig is haha
Ik ben bezig met het lijstje voor nr. 2, nu verschilt het natuurlijk wel wat je nodig hebt qua seizoen.
LienC schreef:Nicole schreef:thank youZet mamaloes ook op lijstje
Hopelijk dat wat kan vinden.. Het is allemaal zo nieuw voor me dat niet weet wat allemaal nodig is haha
Die standaard uitzetlijstjes zijn wel fijn om te gebruiken.
Tip; hydrofiele luiers heb je nooit genoeg (vooral de standaard maat, 60x60) en een paar grotere doeken zijn ook fijn met douchen/bad, eigenlijk voor alles handig![]()
En persoonlijk zou ik sommige dingen ook nog even lekker niet aanschaffen, die van bv de prenatal is wel heel uitgebreid. 3 lakens etc. is echt niet nodig. PB anders gerust over de twijfel dingenIk ben bezig met het lijstje voor nr. 2, nu verschilt het natuurlijk wel wat je nodig hebt qua seizoen.
Alja schreef:Mijn tip is; koop niet teveel want op de een of andere manier doe je het toch
Autumnn schreef:sureido schreef:Ik zou niet voor een 8 gaan. Ik heb een 8 plus en merk soms al dat ie moeite heeft met de nieuwste updates.
Ik heb dan ook een 8 en merk echt helemaal niet dat hij ergens problemen mee heeft. Gebruik hem voor werk, zitten dus zwaardere programma’s op, meer opslag etc. Trekt hij allemaal makkelijk. Ben echt helemaal verliefd er op
) topic om mee te lezen. Ik hoop dat Ariat schoenen nog ergens mee gaan doen in de aanbieding. Volgens mij is het merk tot nu toe overal uitgesloten. alicelover schreef:thirteenn schreef:Ik heb zojuist voor mn verjaardag van divoza in de mail een cadeaubon gekregen van 10 euro. schrok ervan dat ze zoveel geven gezien bol.com 2,50 doet haha. Maar ik bestel er nooit wat en zou niet weten wat ik nodig heb. Ga morgen nog even goed kijken maar anders wil ik mn bon aan iemand hier geven. Waren geloof ik wel wat mensen die bij divoza wilde shoppen, toch?
Vorige jaren kon je hem altijd inleveren. Sinds dit jaar alleen vanaf 50,- en geloof dat hij ook niet gecombineerd mag met een actie. Vind die van ej leuker, 25% op een artikel naar keuze.
koenlover schreef:Leuk (en slecht) topic om mee te lezen. Ik hoop dat Ariat schoenen nog ergens mee gaan doen in de aanbieding. Volgens mij is het merk tot nu toe overal uitgesloten.
Verder heb ik al een inbouw combimagnetron en een bestekset met mooie korting gescoord.
Steeph schreef:Zou dit een foutje zijn..? Vier seizoenen dekbed van €129.95 voor €19.95...
https://www.dekbed-discounter.nl/dekbed-discounter-dekbed-micro-comfort-4-seizoenen.html
Autumnn schreef:Steeph schreef:Zou dit een foutje zijn..? Vier seizoenen dekbed van €129.95 voor €19.95...
https://www.dekbed-discounter.nl/dekbed-discounter-dekbed-micro-comfort-4-seizoenen.html
Ik wilde hem ook bijna bestellen maar €19,95 is voor de 140cm![]()
Als ik verder lees naar de reviews denk ik niet dat de €129,95 correct is. Staat meerdere keren “scherpe prijs”
Ik schaal hem onder misleidende BF deal