Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:27

Kayleigh__ schreef:
Ik vind het belachelijk dat er op het nieuws altijd gezegd word “10 doden waaronder 2 kinderen”. Of iets soortgelijks.
Een kinderleven is niet meer waard dan dat van een volwassenen en hoeft wat mij betreft ook niet apart benoemd te worden. :o

Het zelfde in Oss idd. Mijn ouders wonen naast station west waar vorig jaar dat ongeluk met de stint gebeurd is. Blijbkaar is het 3 miljoen keer erger als er kinderen om het leven komen dan de volwassene die een aantal weken terug ook op station west is aangereden door een trein en is overleden.

Want over de kinderen met de stint wordt nu soms nog steeds over gesproken maar de persoon van een aantal weken terug lijkt alweer vergeten te zijn...

Napie

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:40

En dat er dan iemand wordt geintervieuwd die dan zegt: ja ik heb zelf ook kinderen

Ja dus?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:43

Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen denken er mooier van te worden als ze zich vol laten spuiten met Botox of fillers oid, het worden gewoon monsters met onbeweeglijke wangen en lippen!
Kan me ook niet voorstellen dat ze het zelf mooi vinden en dan die lippen op de foto’s :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:43

Napie schreef:
En dat er dan iemand wordt geintervieuwd die dan zegt: ja ik heb zelf ook kinderen

Ja dus?

Haha doet me denken aan wanneer een vliegtuig neerstort oid en iemand dan zegt "ja dat had ik kunnen zijn, een neef van een vriend van mijn oom ging er 24 jaar geleden op vakantie" :')

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:48

Vloggers, Vegans, paarden met lange manen/sokken en stille, lieve en zachtaardige mensen. en mensen die zonder make up bloedmooi zijn kan ik wel wat aan doen.

Exit aub.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:49

fransje23 schreef:
- warm fruit is vies!

JA

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 20:50

Honden zijn stom en stinken. Ook grootste erfenis als die kwijlbakken zomaar bij andere thuis mogen doen wat ze willen van baasje. Hier al verschillende keren aanvaring gehad met een familielid. Die kwijlbak op visite was 1 ding. Maar dat ze hen op de bank bij mij zette liet mijn bloed koken.

Het leven is poedersuiker en hard voor iedereen. Het enige wat anders is, is hoe je er zelf mee omgaat.

Soms vind ik medische behandelingen te ver gaan. Een mens leeft nou eenmaal niet eeuwig.

De mensen die zich alles aantrekken en alles racistisch kunnen maken inclusief alle special snowflakes. Get A Life als je daar tijd voor heb.

Ik kan niet geloven dat mensen echt afgekeurd kunnen zijn voor werk. Die groepen die echt niks kunnen, zie ik echt een ongeschoolde Stephan Hawkings voor me.

Ik kan echt intens genieten van een uur strijken met muziek op.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:02

Maar strijken is ook best satisfying. Net als bladblazen of hogedrukreinigen. :j

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:07

miss_lizje schreef:
Ik kan niet geloven dat mensen echt afgekeurd kunnen zijn voor werk. Die groepen die echt niks kunnen, zie ik echt een ongeschoolde Stephan Hawkings voor me.

Veel te kort door de bocht. Ik kan tientallen redenen bedenken maar zal me beperken tot het feit dat werkgevers iemand met een stevig medisch verleden domweg niet aannemen.

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:10

Nederlanders zijn opdringerig, luid en moeten ophouden altijd hun mening te spuien. :Y)

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:13

Eeuwige discussies met collega's met kinderen die de zomervakantie opeisen 'want wij kunnen nooit anders. Alles is dan duur en daarom zijn wij zielig maar hebben we er wel recht op'.
Ja, en ik heb gekozen voor jouw kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:21

Waarom zou je zonder kinderen in het hoogseizoen op vakantie willen :+

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:25

Pepernoten mogen het hele jaar verkocht worden wat mij betreft :Y)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:26

Ik heb een hekel aan vakantie. Niet op vakantie gan, dat vind ik leuk, maar 2 maanden zomervakantie vind ik écht te veel. Ben dan 2,5 week weg en de andere 1,5 maand verveel ik me dood en kan niet wáchten tot ik weer naar school/stage mag. Bweh.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:26

Nathalie18x schreef:
Pepernoten mogen het hele jaar verkocht worden wat mij betreft :Y)

:j

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:29

Pepperrr schreef:
Maar strijken is ook best satisfying. Net als bladblazen of hogedrukreinigen. :j

Dit doet me denken aan de gang vegen op stal. Heerlijk om die super nette gang te zien als je klaar bent!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:33

Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)

daphne_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:36

Iinge_ schreef:
Balenciaga schreef:
Unpopular opinions, oftewel een mening die jij ergens over hebt die niet veel mensen schijnen te delen. Het internet staat er de laatste tijd vol mee en dat levert veel grappige memes op :) Naar aanleiding hiervan ben ik wel benieuwd welke unpopular opinions er op bokt zoal zijn. TS Begint :D

- Ik vind Bohemian Rhapsody echt het stomste lied ooit
- De TV serie Friends vind ik zwaar overrated

- How I met you mother vind ik ook niks, zo flauw :n

En omdat dit bokt is zijn paardgerlateerde meningen uiteraard ook welkom, brand los! :D

Zo fijn om nog een medestander te vinden. :D

Nog wat andere onpopulaire meningen van mij:
- Olijven zijn gewoon echt heel erg poedersuiker.
- Marvel ook. :+

Ik join deze, vele over overgewicht (overgewicht is gewoon niet gezond) en nog een heel stel!

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:36

chanicha schreef:
Waar ik ook een gruwelijke hekel aan heb is dat mensen denken er mooier van te worden als ze zich vol laten spuiten met Botox of fillers oid, het worden gewoon monsters met onbeweeglijke wangen en lippen!
Kan me ook niet voorstellen dat ze het zelf mooi vinden en dan die lippen op de foto’s :r

Daar zeikt juist iedereen over :D

daphne_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:39

Rebel_Jits schreef:
Mensen die iets krijgen door eigen toedoen, hoeven wat mij betreft geen behandeling te krijgen voor die miserie. Voorbeeld: een roker krijgt longkanker. Jammer joh, had je maar niet moeten roken. Alcoholist en lever kapot? Helaas, maar voor jouw bedje ook 5 anderen die nooit een druppel hebben aangeraakt.
Idioten ruimen zichzelf wel op, die moet je niet beschermen. Iets met: survival of the fittest. (dus niet de fattest!)

I second that!!!

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:42

Tjonge wat een onbarmhartigheid en genadeloosheid komt hier regelmatig voorbij.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:43

Ja, daarvoor moet je in een ander topic zijn.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:43

MPR4 schreef:
Ik haat, maar haat dan ook echt de (Nederlandse) zomer.
Vlees vind ik 9 van de 10 keer om te kotsen.

Palmera schreef:
Ik vind dat een wereldwijde eenkindspolitiek ingevoerd moet worden.
En gewoon met gedwongen abortus erbij, wél gratis anticonceptie.

En hiermee ben ik het eens.

Gedwongen abortus? Je meent dat echt serieus?
Heb je daar wel eens echt diepgaande gedachtes over laten gaan? Echt er even voor zitten?

Wat een schokkende dingen worden hier geroepen.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:45

mysa schreef:
Tjonge wat een onbarmhartigheid en genadeloosheid komt hier regelmatig voorbij.

Hoop die hoog van de toren blazen hoor. Zo zwart-wit kun je niet echt zijn. ( hoop ik dan maar)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 21:46

Rebel_Jits schreef:

Mee eens! Hoewel, waarschijnlijk totdat het een familielid of vriend van mij betreft.. hypocriet dan wel weer eigenlijk :=

Oh enne niet zozeer een mening maar meer guilty pleasure, ik kijk als 28 jarige graag naar over the top make-up filmpjes van met name Amerikanen die zichzelf maar wat geweldig vinden.
Ik heb echt het idee dat ik de enige 18 op plusser ben die dit doet :')