Yvankaxx schreef:Bedankt voor de lieve reacties op mijn outfit! Helaas mocht het niet baten, ben niet aangenomenDus de volgende sollicitaties zijn de deur uit.
Vandaag een simpele outfit, zit op school en hier is het altijd fris dus vandaar het vest.
[ [url=m/D1S9hQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gave outfits komen er voorbij ,lekker zomers!
Toffe broek! Vind deze lengte altijd erg leuk. Geen idee waarom ik zelf nooit draag

bontesok schreef:Goedemiddag!
Ik ga nog even alles op mijn gemak doorlezen.
Dit ben ik vandaag :[ [url=m/Y57uht.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XW9Xjr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Past super bij je deze stijl!
lotthje schreef:Dreamguide wat een gave schoenen heb jij steeds!
[ [url=m/npogDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hierbij mijn outfit van vandaag. Panty twee die een ladder kreegToch maar ff zoeken of ik er nog een heb liggen.
Meer eens dat ik hem zelf in taille zou dragen! Maar zeker mooie rok en leuke kleur shirt!
MyWishMax schreef:BiBiQ, leuke outfit zeg! Shirtje is mooi en met jasje netjesHelemaal mijn ding haha. Ik heb ook wel wat bij Shein besteld, goed op maten letten en ik lees vaak de reviews van het kledingstuk even na, maar tot nu toe geen miskopen.
Frummels, wat staat die jumpsuit je goed zeg! Schoenen zijn ook erg leuk!
Hannemarie, ik vind tot nu toe echt al jouw outfits heel gaaf. Ik snap niet dat je niet vaker vragen krijgt waar alles vandaan komt irl
Dreamguide, wat heb jij geweldige schoenen elke keer! Die maken je outfit echt meteen speciaal. Outfits zijn zoals je zelf al zegt casual, maar wel erg leuk zo
_Kimm, broek vind ik erg mooi, maar dat shirt is geweldig haha
Lotthje, ik heb een hekel aan strijken en heb ook zulke shirtjes, helaas. Die wil ik altijd aan als ik net geen tijd heb om alles te pakken. Maar ik vind het een mooi shirt en die kleur staat je goed!
Yvanka, leuke jurk! Is de sollicitatie goed gegaan?
Foxy, ik vind het ook leuk staan zo.
DeEenhoorn wat een grappige print op het shirt!
Ultimo, heeft het jurkje nu een capuchon? Leuke outfit zo
Dreamguide, die blouse vind ik eigenlijk erg leuk staan. Juist ook door het oversized!
_Kimm, jouw makkelijke thuisblijfoutfit ziet er gewoon leuk uit, mijn thuisblijfoutfits zijn niet fotowaardig
Zo, dat was even bijlezen.
Mijn outfit van gisteren, zit nu nog in joggingbroek haha
[ [url=m/f8DBuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Like it! Vooral je blazer vind ik erg mooi
Vandaag een casual sollicitatie. Kleuren zijn nooit correct in mijn slaapkamer