Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:10

DeMolenhoek schreef:
Zelfde ervaring als Dorus. Bleek hier uiteindelijk de bank te zijn met een reclame praatje *zucht*

En dan op de vraag "proberen jullie mij iets te verkopen, want dan heb ik geen interesse", ook nog glashard antwoorden dat ze mij "alleen maar willen informeren over een uniek aanbod dat ze mij mogen doen" -:(-

En voor degenen die vinden dat ik het topic oneigenlijk zou gebruiken:
dit, dat schijnheilige "we-begrijpen-uw-nee-niet"-gedoe van callcentres, dat zou ik denk ik best wel eens een ergernis van mij willen noemen.
Zo.
Dat lucht op.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:13

sureido schreef:
SindyKaya schreef:
Dat iedereen een hbo’er als kamergenoot wilt, mbo’ers willen ook op kamers.
Al de zoveelste kamer afgewezen gekregen omdat ik op het mbo zit :

Omdat mbo’ers verplichte lessen hebben doorgaans en meeste studenten huizen mensen zoeken die mee gaan stappen etc.

Hier word gewoon doordeweeks gestapt hoor :))

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:15

Joh, gewoon zeggen dat je de studie doet op het HBO die gelijkend is met de studie die je nu op het MBO doet. En als je dan eenmaal binnen bent "hbo? Nee, mbo!" :j

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:18

Aan de kapper die tussendoor zoveel andere klanten moest helpen en collega's met vragen voor andere klanten te woord moest staan dat ik na 2 uur nog niet klaar was, dus heb gezegd dat ze het föhnen maar moest laten zitten, omdat ik anders mijn volgende afspraak niet zou redden. Normaal ben ik met een uur wel klaar, dus was er wel een beetje klaar mee... :o

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:31

Dat we een opdracht voor de opleiding moeten doen maar de leraren zelf ook niet zo goed weten wat we moeten gaan aanleveren. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:35

Ik zou ingeleid worden vandaag met 41 weken. Maar wegens spoed gevallen , is mijn plek verzet naar zondag avond eventueel maandagochtend.

Zegt mevrouw assistent gynaecoloog , ach het is maar 2 of 3 dagen nog #) -:(- _-:(

Breakingpoint bereikt , huil al vanaf vanmorgen 09.00 uur en het stopt niet.

Manlief ging ook nog gewoon zonder kus de deur uit vanmorgen dus bijna een echtscheiding in mijn hoofd..

Normaal ben ik echt niet zo , maar hormonen en zelfmedelijden |o :x :r

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:38

Rustig blijven,op de bank,voorraad eten bij je en het uit zitten.Ik ben met 42 weken ingeleid.En morgen je man als sloofje gebruiken.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 14:50

Collega,s die lopen te mopperen op elkaar en nog net niet lopen te schelden en tieren naar elkaar en ik sta er midden in :( ben zo toe aan weekend

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:23

Ik ben met 44 weken geboren, het kan dus altijd erger! (Mijn arme mams :(:) )

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:50

Ik begin ziek te worden, geen tijd voor :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:53

Buikpijn, terwijl dat helemaal niet zou moeten nu. -O-

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 15:55

Vandaag een bloedneus krijgen terwijl ik net op mijn paard zit voor een lekker ritje.... Daar erger ik me aan.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:41

Aan dat ik een twee uur lange mental breakdown huilbui had over mijn examens die ik aan het leren was. En nu doet alles pijn, alles is teveel en ik alleen maar naar mijn boeken kijken is genoeg om me weer aan het janken te krijgen. Ik haat mezelf, zo zo zo zo erg. Waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn met mezelf?? De lat iets minder hoog leggen?

Ik ga niet meer leren vandaag, gaat het nu toch niet worden. Zucht. Het is gewoon teveel. En dan heb ik eigenlijk het liefst iemand nodig die steun bied maar niemand doet dat want ze weten dat ik het toch wel haal, en ik heb niet eens vrienden. Dus zit ik helemaal alleen met dit rot gevoel. Waar ik me nog meer aan erger.
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 10-05-19 16:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:43

Daphx93 schreef:

Mijn baby met 28. Ik teken voor 41 of 44, scheelt een hoop ellende en zorgen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:47

Wat heftig MB, hoe maken jij en de kleine het nu? Ik ben zelf met +- 30 weken geboren, dat was voor mijn ouders een zeer stressvolle periode.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:49

Ik goed, baby goed, maar ze is de enige in de groep op de NICU die het zo goed doet. We hebben écht bizar veel mazzel gehad tot nu toe.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 16:53

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik een twee uur lange mental breakdown huilbui had over mijn examens die ik aan het leren was. En nu doet alles pijn, alles is teveel en ik alleen maar naar mijn boeken kijken is genoeg om me weer aan het janken te krijgen. Ik haat mezelf, zo zo zo zo erg. Waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn met mezelf?? De lat iets minder hoog leggen?

Ik ga niet meer leren vandaag, gaat het nu toch niet worden. Zucht. Het is gewoon teveel. En dan heb ik eigenlijk het liefst iemand nodig die steun bied maar niemand doet dat want ze weten dat ik het toch wel haal, en ik heb niet eens vrienden. Dus zit ik helemaal alleen met dit rot gevoel. Waar ik me nog meer aan erger.

:(:) Kop op! Denk aan wat je wel hebt en kunt. Daarvan krijg je een beter gevoel. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:52

Vanmiddag een afspraak gemaakt om een pony te bezichtigen, net een appje gehad dat hij net verkocht is?!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:54

Dat ik niet weet welke schroeven ik zondag onder pony moet draaien, want ik rij nooit met schroeven.. :')

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:55

Dat ik echt trek heb vandaag & baal van mezelf omdat ik al de hele week de sportschool niet van dichtbij gezien heb, was zo goed bezig

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:02

Lestrange01 schreef:

Misschien help ik je iets door te zeggen dat ik tijdens het maken van de examens dacht dat ik zou zakken, vervolgens flut antwoorden op ging schrijven (iets met 'laat ook maar') en uiteindelijk ruim geslaagd ben voor 2 profielen? Denk dat je een ontzettende bikkel bent qua leren, over anderhalve week ben je er vanaf! Nog even volhouden (:

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:11

MarcoBorsato schreef:
Daphx93 schreef:

Mijn baby met 28. Ik teken voor 41 of 44, scheelt een hoop ellende en zorgen.

Ooh heftig!

Beide snel opknappen en hopelijk blijft ze het zo goed doen!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:23

Dat ik nu echt de griep te pakken heb.
Gelukkig kan onze dochter nachtje extra bij opa en oma slapen. Beide zo ziek als wat..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:43

Dat sommige mensen hun manier als de enige manier zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 21:53

Ik de oplader van mijn telefoon heb laten liggen bij mijn ouders en te moe ben om weer terug te sjokken