Balte schreef:Ik denk dat ze hier vooral bedoelen voor je broer
Nee,volgens mij bedoelen ze,om voor mij onduidelijke redenen, voor ts !
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar ik heb daar nooit spijt van gehad. Je bent op dat moment zo in shock dat het fijn is dat er iemand is die alles regelt en erover waakt dat je geen "domme" dingen doet. Zo had ik op een gegeven moment het voorstel aan alimentatie dat de papa ging betalen terug lager gezet waarop mijn advocate zei, euh ben je gek
CalipsoLover schreef:Het kindje zelf heeft het er ook moeilijk mee, die is enorm arrogant en slecht gezind constant, waar ik me ook wel druk in kan maken maar ik ga er gewoon niet meer op in.

tyleysmiley schreef:Ik ga helemaal mee in bovenstaande, vier jaar oud nog maar, arm kruimeltje, hoe kun je die arrogant noemen. Voor zo'n jong kind is het nog het ergste vind ik, dat gesleep over en weer en al die spanningen, want geloof maar, daar hebben die kleintjes voelsprieten voor... Wat ik van je broer vind, houd ik maar voor me, maar vind ook niet dat je zo kunt praten over zijn ex, elke situatie heeft twee kanten en niets hoeft te zijn wat het lijkt.
dus misschien is 'arrogant' bij sommige wat hard in de keel geschoten, maar ze is zeker niet ongewenst door haar grote nicht, zo onvolwassen ben ik niet. Ik heb haar ontzettend graag maar soms heeft ze wel al een enorm grote mond voor haar leeftijd, wat voorbeeldjes; "kijk niet naar mij" "jij mag niet tegen mij praten" "je bent mijn vriendin niet meer"... Maar dat is allemaal onschuldig en weet ook dat haar wispelturigheid door de situatie komt, want ze begrijpt er echt geen reet van
CalipsoLover schreef:Kindje is zelf ook gewoon een enorme divadus misschien is 'arrogant' bij sommige wat hard in de keel geschoten, maar ze is zeker niet ongewenst door haar grote nicht, zo onvolwassen ben ik niet. Ik heb haar ontzettend graag maar soms heeft ze wel al een enorm grote mond voor haar leeftijd, wat voorbeeldjes; "kijk niet naar mij" "jij mag niet tegen mij praten" "je bent mijn vriendin niet meer"... Maar dat is allemaal onschuldig en weet ook dat haar wispelturigheid door de situatie komt, want ze begrijpt er echt geen reet van

Natuurlijk zie ik haar graag, dat is niet anders dan normaal, je ziet je familie altijd graag, hoe vervelend ze ook kunnen zijn soms. Daarom dat haar woorden mij ook kunnen kwetsen, al is het maar een fase. Vaak reageer ik ook gewoon met "Jammer, want jij bent wel mijn vriendin" of blijf ik naar haar kijken en dan zeg ik "maar ik kijk zo graag naar je schattig snoetje" dus ik ga ook nooit boos worden, of ik negeer haar.