Nynkster schreef:Gini schreef:
Ik doe dat als ik mijn hond bij heb, 90-100 rijden, dan rijd ik even voorzichtig als met een trailer zodat het voor mijn hond ook een aangename rit is.
Van dat soort mensen komen helemaal geen ongelukken, misschien frustratie bij diegenen die lekker 140 willen knallen, maar geen ongelukken.
Tsja, ik vind dat wel gevaarlijk. Als je 90-100 rijdt ga je net iets sneller dan een vrachwagen. Als je dan in gaat halen en iemand komt wel met 140 aan rijden. Dan moet je binnen No time 50km per uur remmen. Als degene achter je dan niet oplet zit je er al achterop.
Dat heet deelnemen aan het verkeer. Je bent niet alleen op de weg, dus ja, je moet vooruit kijken, anticiperen en reageren op wat anderen doen. Van punt A naar B in een constante snelheid kunnen rijden zonder dat iemand je 'stoort', is in het drukbevolkte Nederland/België een te hoge verwachting.

Omdat als ik eerst m'n haren was en daarna m'n lichaam en ga scheren ben ik altijd bang dat er showergel/scrub oid in m'n haren komt en ze zijn al zo snel vettig
Ook handig om te weten hoe lang ik erover ga doen met files etc.