Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 23:17

:D

Zou toch wel wereldnieuws zijn :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-18 23:19

HahHa dat dan weer wel.

Maar donderdag was het op de echo nog een baby met een kop vol haar en 7cm grote voeten. Volgens de gyn waren die nogal grootuitgevallen :Y)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 23:37

Big Foot? Bestaat ie toch!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 23:50

Ik weet wel wat Lautje krijgt heeft ze zelf een beetje verklapt :D

Weet iemand of er al ergens HOJ in de sale is? Of binnenkort?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 00:09

Ik aas erop.

Jeetje Lau wist ik niet, lijkt wel anders assortiment.

Vindt jammer dat ik zoveel aan andere heb uitgegeven Brenda is zo behulpzaam en staat op haar vrije dag nog voor me klaar.
Suusensuus ga ik waars in de gaten houden en ik vind Lola Olivia ook heel leuk.

House of Jamie kixxonline heeft heel groot assortiment die hou ik in de gaten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 08:56

Lola & Olivia stopt er mee. Zij heeft ook een kledinglabel, Petit blush, en gaat haar focus daar op leggen.

Kisdepartment heeft al wel wat korting op hoj maar niet bijzonder veel (20%?).

Hier zal er wel weer een blondje met blauwe ogen uit de oven komen.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 11:15

Grappig hoe dat zo kan verschillen, kids onderling. Ik heb schijnbaar een kopietje van grote broer gemaakt, alleen wij zien het niet :+

Die roze trui met vosjes is wel heel schattig!

Ik vind deze echt te leuk, weet iemand hoe die valt? Want om nu al te bestellen in maatje 12-18 maanden terwijl kind nog geen 4 maanden is... :=

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 11:28

Ik heb een twee-eiige jongenstweeling die echt totaaaal niet op elkaar lijken, ook heel grappig!!

Ik zag op de facebookverkoopgroep een hele gave velvet legging, maar mn vriend vind hem echt lelijk. Maarja ik kleed de jongens aan haha.

Weet iemand of in de kerstvakantie ook nog sale is bij kids department of een vergelijkbare winkel? Wij wonen niet in de buurt maar wel leuk om een keer te gaan kijken!

De grootste van de 2 zit alweer in 68! Had ik niet gedacht toen ze met 2500 en 2800 gram geboren werden (nu 13 weken oud). Hier in 2 z8 boxpakjes en -mutsjes.

Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 12:29

Hier vandaag een jurkje! Wel in onze stijl dus iets stoerder zeg maar. Blauw met aan de binnenkant van de cappuccino grijs met roze stipjes. Printje is allerlei dieren. Jurkje van Moodstreet mini en maillot van prenatal.

Afbeelding

Afbeelding

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 12:36

Stoer jurkje!

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 12:48

Wat een schattige slofjes reusje! 1 kindje kleden is leuk, maar 2 kindjes matchen lijkt me nog leuker haha!

Pff ik ben een beetje gefrustreerd.
Ik krijg bijna elke week (ongewenste) cadeautjes voor dl. Hoe kan ik op een niet kwetsende manier aangeven dat ik hier echt niet op zit te wachten? Ik heb een leuk setje voor kerst liggen. Krijg ik gisteren een bontje 'leuk voor kerst!' Uh ja bedankt maar niet mijn stijl. Maar dat durf ik dan niet te zeggen, en wil niet ondankbaar overkomen. En vervolgens kan ik het straks niet maken om niet aan te trekken natuurlijk. :(

Maar kreeg ook nog superlelijke slofjes 'waren maar 1 euro, kon ik niet laten liggen'. Tis allemaal goed bedoeld maar ik wil het niet!! -O- als het nou een enkele keer is maar ik wil juist drastisch minderen met spullen, ben al heel erg aan het opruimen en dingen naar de kringloop aan het t doen..

Of doe ik nu te moeilijk? >;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-18 13:06

Is het van direct familie of vrienden dat je het krijgt?

Als het van je moeder is of zus/schoonzus gewoon zeggen dat je echt voldoende hebt en al wat hebt voor kerst.
Vrienden zou ik zeggen oh joh is echt niet nodig ik heb al zoveel. En vervolgens het gewoon niet aantrekken.
Heb ik ook gedaan met sommige kraamcadeautjes :Y)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 13:09

Ik doneer dat soort cadeaus gelijk aan stichting babyspullen en zeg dat ook tegen de gulle gever :o (wel op een vriendelijke manier, dat wij al genoeg hebben en ik het een ander gun) scheelt een hoop overbodige spulletjes!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 13:44

Ik ben licht en blond met blauwe ogen.. Ik krijg wel steeds donkerder haar.

Ons B heeft papa's ogen.. Bruin/groen, nu donkerblond haar. Geboren met zeer donker haar.. Ben beniwuwd welke kant het op gaat..

Blond met donkere ogen is wel mooi vind ik.

Qua kleding shoppen we niets op 't moment :)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 13:45

Als meelezer die alleen nog maar kraamcadeau's geeft ipv krijgt :Y)

Ik zou het graag eerlijk horen als je het niks vindt, dan neem ik het wel weer mee. Ik maak en naai kraamcadeautjes zelf en dat vind ik iets teveel moeite voor iets wat ongedragen weer weggaat ;)
Ik vind het leuk om iets persoonlijks te maken, maar soms ook wel lastig want ieder zijn smaak natuurlijk.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 14:28

Reusje0504 schreef:
Ik heb een twee-eiige jongenstweeling die echt totaaaal niet op elkaar lijken, ook heel grappig!!

Ik zag op de facebookverkoopgroep een hele gave velvet legging, maar mn vriend vind hem echt lelijk. Maarja ik kleed de jongens aan haha.

Weet iemand of in de kerstvakantie ook nog sale is bij kids department of een vergelijkbare winkel? Wij wonen niet in de buurt maar wel leuk om een keer te gaan kijken!

De grootste van de 2 zit alweer in 68! Had ik niet gedacht toen ze met 2500 en 2800 gram geboren werden (nu 13 weken oud). Hier in 2 z8 boxpakjes en -mutsjes.

[ [url=m/tKrFUx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die foto <3

@Emoe: ik zou t eerlijk zeggen inderdaad, dat het niet nodig is en je omkomt in de spullen. Ik weiger overigens kleding aan te trekken bij mijn kind wat ik vreselijk vind. Helaas pindakaas, gaat gewoon op marktplaats :')

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 14:33

Ik zou het ook graag weten, dan neem ik het ook terug mee. Wie weet kan ik er dan iemand anders wel mee plezieren.
Om die reden ben ik altijd blij dat men in België vaak werkt met geboortelijsten. Weet ik tenminste dat mijn cadeau niet op marktplaats terrecht komt.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:06

Ik weet niet meer wie het ooit was in een baby-topic maar er was een moeder die financieel niet breed had.
Kijk als ik het niet breed heb, dan maakt het me geen ruk uit....vooral pantoffels niet.....gewoon dragen

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:12

Mijn schoonouders komen ook wel eens met kleding aan was niet helemaal mijn smaak is. Trek ik vaak aan als ze daar gaat spelen. Gelukkig komt ze ook regelmatig met hele leuke dingen aan zetten. Zo ligt er nog een heel gaaf spijkerjurkje te wachten tot ze die past.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:14

Alles wat ik niet meer gebruik gaat naar een kraamkliniek in Gambia met ernaast een weeshuis voor meisjes van 0-18 jaar. Rompers, t shirts, broeken enz. Alles wat een beetje unisex is.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:19

Mijn schoonmoeder heeft nog nooit iets zomaar gekocht...... voor beide kids niet, alleen verjaardag...geen sint, geen kerst......
Is geen verplichting maar steekt wel beetje nu heeft N daar geen last van 8-) maar mama vind het raar

Mijn eigen moeder koopt elke week iets van ondergoed sokken maillot ... schoenen...ik haat schoenen...speelgoed enzenz

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 15:33

Ik krijg eigenlijk nooit zomaar iets.. Maar anders zou ik het wel dragen bij 'm denk.. Ligt er aan...

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 16:02

Lastig Emoe. De slofjes zou ik bijvoorbeeld bewaren voor bij de opvang ofzo, bij het kerst dingetje had ik denk ik gezegd dat de outfit al klaar lag. Voor de toekomst zou ik toch proberen uit te leggen dat je juist probeert te consuminderen.

Mijn moeder koopt regelmatig wat, gelukkig weet ze over het algemeen wel wat ik leuk vind. Laatst wel een trui met een wat heftig kleurtje die ik niet zelf gekocht zou hebben, maar gek genoeg staat het hem eigenlijk hartstikke leuk.

Deze:

Afbeelding

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 17:33

Ik vind het wel een stoere trui Niwla!

Wat schattig die tweeling <3 Mooie boxpakjes ook.

Dat moodstreet jurkje vind ik ook erg leuk, dat merk komt hier volgens mij niet zo vaak voorbij.

A draagt nieuw gekregen kleertjes meestal wel. Als het doorgevertjes zijn ben ik wel wat selectiever maar als daar wat leuks tussen zit draagt ze het ook.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 18:34

Hier geven gelukkig alleen mijn ouders soms kleding. Die weten wat mijn smaak is. En anders gebruiken ze het op hun oppasdag :+