Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selka

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:21

Wat een nare paardengrapjes allemaal! Ik ben gelukkig als kind wel verrast met een pony. Wat wás ik dolgelukkig <3 Had een hoopje poep of een fiets echt niet kunnen waarderen *verwend nest hier*!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:26

Aranel schreef:
Oh jeetje wat een verhalen hier zeg :oo
Die van Tivoli.. oh my, vind het zo sneu voor je dat ik in staat ben nu nog het cadeau te kopen wat je toen graag wilde hebben :')

Hier gelukkig geen traumatische herinneringen. Wel een grote teleurstelling, ik was een jaar of 10 en wilde uiteraard heeeeel heel graag een eigen pony. Toen belde mijn vader op vanuit zijn werk dat hij een leuk cadeau voor me gekocht had. Dus ik vroeg meteen of het 4 benen had, of het hinnikte, dat soort vragen. Het antwoord was steeds ja dus ik was thuis helemaal aan het stuiteren. Komt 'ie thuis met een ponykalender .
Was wel even de teleurstelling van de maand kan ik je vertellen :+
Verder heb ik totaal geen klagen, ik heb eigenlijk altijd wel leuke cadeaus gekregen gelukkig.

Oh ja, op die heksenbezem na toen ik in mijn gothic/skater periode zat als puber. Kon ik niet om lachen destijds.

Wat lief :o Het kind in mij wilde alleen maar een speelgoedpaardje :D die verzamelde ik.

Een heksenbezem is ook best wel een sneer hoor! Zal ik dan voor jou een pony kopen, dan geef jij mij een speelgoedpaard :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:30

Oh ik weet er nog één, hoe kan ik die vergeten!

Toen ik 14 of 15 werd kreeg ik van mijn vriendengroepje voor tientallen euro's aan cadeaus van de seksshop := Echt een opblaaspop, butt plug enzovoort. Ik dacht dat ik alles op de avond zelf weg had gegooid, maar blijkbaar had één meisje die er was een vibrator gauw tussen de bank (het zitgedeelte en de rugleuning) gestopt op het moment dat mijn ouders binnen kwamen. Daar kwam ik een week later achter toen ik op de bank zat en iets voelde trillen in mijn rug. Heb het ding uit de bank gevist en in de sloot gegooid toen ik de hond ging uitlaten :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:38

O ik herinner me er nog eentje, namens mijn ouders :+

Als kind speelde ik alleen maar met knuffels, ik wilde geen poppen, want dat vond ik maar raar :') Hadden mijn ouders ergens een handgemaakt poppenbedje gekocht (he, ze wilde niet horen dat ze het niet geprobeerd hadden om mij met poppen te laten spelen :)* ) en daar zat een teddy beer in. Ik maakte het cadeautje open en kon de rest van de avond alleen nog maar roepen dat ik een nieuwe beer had :))

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:15

Aranel schreef:
Oh ik weet er nog één, hoe kan ik die vergeten!

Toen ik 14 of 15 werd kreeg ik van mijn vriendengroepje voor tientallen euro's aan cadeaus van de seksshop := Echt een opblaaspop, butt plug enzovoort. Ik dacht dat ik alles op de avond zelf weg had gegooid, maar blijkbaar had één meisje die er was een vibrator gauw tussen de bank (het zitgedeelte en de rugleuning) gestopt op het moment dat mijn ouders binnen kwamen. Daar kwam ik een week later achter toen ik op de bank zat en iets voelde trillen in mijn rug. Heb het ding uit de bank gevist en in de sloot gegooid toen ik de hond ging uitlaten :')

Heeeel.... bijzonder :=
Ik vind zoiets best wel intiem en zou me echt voor schut gezet voelen :o
Hoewel ik over een flinke dosis gezonde humor beschik, zou ik dit om m’n 14e niet kunnen waarderen. :=
Mijn ‘piemeltijd’ kwam pas veel later dan 14 :D

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:21

Dat was in onze vriendengroep ‘traditie’ als je 18 werd. Vond er ook niet veel aan.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:47

Tivoli schreef:
Tsja, ik weet niet eens meer of er toen wel iets van is gezegd. De school had (begin jaren ‘90) geen pestbeleid.

Toen was het, net als in mijn post hier, toch al wel heel anders dan nu. Er werd veel meer toegelaten aan gemene grapjes in de klas. Vreselijk

WesternWay schreef:
Mijn broer kreeg met sinterklaas met lootjes trekken van zijn leraar als surprise een schildpad. En het kado was een stopwatch. Omdat hij een trage leerling was. Ik kan het me nog zo herinneren, mijn moeder was woest op die man! Wat bezielt je.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:46

Vroeger bij mn verjaardag kwamen er verschillende familieleden die gewoon bij de deur 5 of 10 euro uit de portemonnee pakte en gaven soms ook met de opmerking even kijken of ik nog wat heb.

Het is natuurlijk hartstikke lief, maar het voelde meer of ze entree betaalde dan dat ze voor mn verjaardag gaven :')

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:36

Knert schreef:
Oooh nou...

https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds

Te ruil tegen;
- gave recratiepony :') grapje
- klein recreatie paard Hahhaa grapje
- gewoon recreatiepaard (geen grapje)

Mijn vriendin vindt hem leuk.

Geruild voor 6 bokbiertjes.
Oké dat ding heeft blijkbaar 32 euro gekost en de 6 bokjes 4,5 euro in de aanbieding , maar ze vindt hem zo leuk dat ik blij ben dat het lelijke ding een eigenaar heeft wat er blij mee is.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:52

Ik heb eigenlijk nooit een rot cadeau gehad, maar wel gekocht met de vriendengroep. Ze werd 18 dit jaar dus wij met zn alle geld ingezameld. Gekocht: een busje “vet weg” ( voor in de keuken) want we sporten maar we eten teveel. Een dildo en toch nog iets leuks: een happy socks Beatles box. Alles ook extra poedersuiker ingepakt op de kleutermanier hahaha

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 03:30

Knert schreef:
Knert schreef:
Oooh nou...

https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds

Te ruil tegen;
- gave recratiepony :') grapje
- klein recreatie paard Hahhaa grapje
- gewoon recreatiepaard (geen grapje)

Mijn vriendin vindt hem leuk.

Geruild voor 6 bokbiertjes.
Oké dat ding heeft blijkbaar 32 euro gekost en de 6 bokjes 4,5 euro in de aanbieding , maar ze vindt hem zo leuk dat ik blij ben dat het lelijke ding een eigenaar heeft wat er blij mee is.

Te vroeg geruild, ik lag vanavond ineens naast m'n paard, dus een ruil was best verleidelijk. O:)
Nee, ook een grapje, Paard kan het ook niet helpen dat mijn balans niet altijd je van het is.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 07:47

Zandknuffelen is dan ook best een teleurstellend cadeau van paardlief. Ik zou hem er wel op aanspreken.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:01

Snoep en pepernoten terwijl je EXPLICIET had aangegeven: Geen snoep en pepernoten. Daarna heb ik meerdere keren gezorgd dat ik mijn eigen lootje had. Zelf gedichtje er bij en niemand die het doorhad.
En dit ben ik helemaal gaan doen nadat wat klasgenoten die je ook op andere clubs tegenkwam het nodig vonden om beledigende gedichten te maken en met opzet iets te kopen wat ik niet wilde hebben. De gedichten waren verscheurd voordat ze voorgelezen waren, maar nooit was er een meester of leraar die ingreep. Nadat ik dus gewoon altijd mijn eigen lootje had kon ik gewoon gezellig meedoen. :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:07

Toen ik afgelopen jaar 30 werd zei m'n man dat ie niks wist, dus ook niks gekregen....

Best een domper, vindt 30 toch wel een mooie mijlpaal, en dan krijg je niks van je eigen man....

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:09

germie schreef:
Snoep en pepernoten terwijl je EXPLICIET had aangegeven: Geen snoep en pepernoten. Daarna heb ik meerdere keren gezorgd dat ik mijn eigen lootje had. Zelf gedichtje er bij en niemand die het doorhad.
En dit ben ik helemaal gaan doen nadat wat klasgenoten die je ook op andere clubs tegenkwam het nodig vonden om beledigende gedichten te maken en met opzet iets te kopen wat ik niet wilde hebben. De gedichten waren verscheurd voordat ze voorgelezen waren, maar nooit was er een meester of leraar die ingreep. Nadat ik dus gewoon altijd mijn eigen lootje had kon ik gewoon gezellig meedoen. :D

Je eigen lootje, ideaal! Kun je lekker precies kopen wat er op je lijstje staat :D en een gedicht met alleen maar leuke dingen over jezelf :))

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:11

Een milkareep met aardbeienvulling :r :')

Ik was 6 jaar oud, dol op chocolade, maar vond aardbeienvulling in choco echt goor.
Maarrrr, netjes opgevoed als ik was, heb ik de gulle gever beleefd bedankt en de reep aangenomen. :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:13

Ken ook een jongen die zijn eigen lootje had getrokken en niks had gezegd. Had een fantastische surprise voor zichzelf gemaakt met een mooi cadeau en gedicht. Hij vond het fantastisch en de familie kwam er niet uit wie het had gemaakt tot die vol trots vertelde dat die het zelf was :')
Jongen in kwestie was autistisch en snapte niet het concept dat je dan het lootje terug deed en een nieuwe pakte :=

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:48

Maar waarom zou je geen cadeau voor jezelf mogen kopen? Ik vind het trouwens ook wel slecht uitgelegd dan. Zeker bij iemand met ASS kan het goed zijn om te checken of diegene echt heeft begrepen wat nu de bedoeling is, en om eventueel iemand te laten helpen op de achtergrond.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:52

SusanH schreef:
Maar waarom zou je geen cadeau voor jezelf mogen kopen? Ik vind het trouwens ook wel slecht uitgelegd dan. Zeker bij iemand met ASS kan het goed zijn om te checken of diegene echt heeft begrepen wat nu de bedoeling is, en om eventueel iemand te laten helpen op de achtergrond.

Ging normaal wel zoals het hoorde maar dat jaar pakte die zijn eigen.
Jongen heeft volgens mij de leukste Sinterklaas ooit gehad en was echt helemaal in zijn nopjes :')

Waarom niet eigenlijk als je die van jezelf wilt maken haha

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:55

Huh maar als je je eigen lootje trekt, is er toch minimaal nog één persoon die ook zijn eigen lootje trekt? :o?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:56

Achaiah schreef:
Huh maar als je je eigen lootje trekt, is er toch minimaal nog één persoon die ook zijn eigen lootje trekt? :o?

Nee hoor, dat hoeft niet. Als je met 30 bent, heb je nog 29 andere mensen

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:56

Surprises zijn de horror. Ik deed ook altijd mijn best iets creatiefs en persoonlijks te maken op de basisschool. En een keer kreeg ik gewoon een doos met ranzig spul erin. Het leek op een combi poep en kots (gelukkig rook het naar zompige koek :')) daar moest ik de cadeautjes uit vissen

Dat hoeft niet achaiah

Achaiah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 09:59

Oké, kwartje valt.. laten we het er maar op houden dat het voor mij te vroeg is voor logica en rekensommen _O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:00

Ik heb in groep 8 voor de surprise een doos oud papier gekregen met een gedicht waar op stond dat de Sint het vervelend vond dat ik zoveel over paarden praatte :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 11:12

Toen ik nog thuis woonde had ik de buurvrouw in paniek op de stoep. Haar zoon was spoorloos en op school zeiden ze dat hij boos weg was gegaan. Of ik mee wilde gaan zoeken. Wat bleek nou. De juf had hem aangesproken op zijn surprise. Hij lag al niet lekker in de groep en ze moesten echt iets maken. Alle kinderen en hun ouders hadden echt moeite gedaan. Mijn buurvrouw is niet echt creatief en vond het zonde van de tijd gok ik. Dus die had een kapotte bal gepakt en daar de cadeautjes in gedaan. De juf wilde voorkomen dat zijn klasgenootjes naar zouden doen over de surprise en had aan hem gevraagd of hij voor morgen nog wat kon maken.

Uiteindelijk heb ik maar geholpen. Van een doos hebben we een mooi Ajax shirt gemaakt. Dat zag er leuk uit