Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Oh jeetje wat een verhalen hier zeg![]()
Die van Tivoli.. oh my, vind het zo sneu voor je dat ik in staat ben nu nog het cadeau te kopen wat je toen graag wilde hebben![]()
Hier gelukkig geen traumatische herinneringen. Wel een grote teleurstelling, ik was een jaar of 10 en wilde uiteraard heeeeel heel graag een eigen pony. Toen belde mijn vader op vanuit zijn werk dat hij een leuk cadeau voor me gekocht had. Dus ik vroeg meteen of het 4 benen had, of het hinnikte, dat soort vragen. Het antwoord was steeds ja dus ik was thuis helemaal aan het stuiteren. Komt 'ie thuis met een ponykalender.
Was wel even de teleurstelling van de maand kan ik je vertellen![]()
Verder heb ik totaal geen klagen, ik heb eigenlijk altijd wel leuke cadeaus gekregen gelukkig.
Oh ja, op die heksenbezem na toen ik in mijn gothic/skater periode zat als puber. Kon ik niet om lachen destijds.
Aranel schreef:Oh ik weet er nog één, hoe kan ik die vergeten!
Toen ik 14 of 15 werd kreeg ik van mijn vriendengroepje voor tientallen euro's aan cadeaus van de seksshopEcht een opblaaspop, butt plug enzovoort. Ik dacht dat ik alles op de avond zelf weg had gegooid, maar blijkbaar had één meisje die er was een vibrator gauw tussen de bank (het zitgedeelte en de rugleuning) gestopt op het moment dat mijn ouders binnen kwamen. Daar kwam ik een week later achter toen ik op de bank zat en iets voelde trillen in mijn rug. Heb het ding uit de bank gevist en in de sloot gegooid toen ik de hond ging uitlaten
Tivoli schreef:Tsja, ik weet niet eens meer of er toen wel iets van is gezegd. De school had (begin jaren ‘90) geen pestbeleid.
WesternWay schreef:Mijn broer kreeg met sinterklaas met lootjes trekken van zijn leraar als surprise een schildpad. En het kado was een stopwatch. Omdat hij een trage leerling was. Ik kan het me nog zo herinneren, mijn moeder was woest op die man! Wat bezielt je.
Knert schreef:Oooh nou...
https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds
Te ruil tegen;
- gave recratieponygrapje
- klein recreatie paard Hahhaa grapje
- gewoon recreatiepaard (geen grapje)
Knert schreef:Knert schreef:Oooh nou...
https://www.bol.com/nl/p/nightlife-home ... lsrc=aw.ds
Te ruil tegen;
- gave recratieponygrapje
- klein recreatie paard Hahhaa grapje
- gewoon recreatiepaard (geen grapje)
Mijn vriendin vindt hem leuk.
Geruild voor 6 bokbiertjes.
Oké dat ding heeft blijkbaar 32 euro gekost en de 6 bokjes 4,5 euro in de aanbieding , maar ze vindt hem zo leuk dat ik blij ben dat het lelijke ding een eigenaar heeft wat er blij mee is.
germie schreef:Snoep en pepernoten terwijl je EXPLICIET had aangegeven: Geen snoep en pepernoten. Daarna heb ik meerdere keren gezorgd dat ik mijn eigen lootje had. Zelf gedichtje er bij en niemand die het doorhad.
En dit ben ik helemaal gaan doen nadat wat klasgenoten die je ook op andere clubs tegenkwam het nodig vonden om beledigende gedichten te maken en met opzet iets te kopen wat ik niet wilde hebben. De gedichten waren verscheurd voordat ze voorgelezen waren, maar nooit was er een meester of leraar die ingreep. Nadat ik dus gewoon altijd mijn eigen lootje had kon ik gewoon gezellig meedoen.
SusanH schreef:Maar waarom zou je geen cadeau voor jezelf mogen kopen? Ik vind het trouwens ook wel slecht uitgelegd dan. Zeker bij iemand met ASS kan het goed zijn om te checken of diegene echt heeft begrepen wat nu de bedoeling is, en om eventueel iemand te laten helpen op de achtergrond.