Hier 3 katten, 9 parkieten (zooi!!) En 2 pony's aan huis. Dus hooi, haar en zand
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Ekenna schreef:Hier nog steeds suuuuper blij met mijn Philips SpeedPro max! Doet niet onder voor de Dyson V8 die we eerst hadden. Sterker nog, ik zou deze Philips eerder opnieuw kopen dan de Dyson. De Philips zuigt 360 graden om zich heen en gaat langer mee.
Maar bij de Dyson lijkt me ook juist die kleine motorborstel zo handig voor de hondenharen op de meubels....heeft de Philips ook zo’n opzetstuk? En Sprintje, welke Dyson had jij? Suzanne F. schreef:Noor schreef:Hoe stofzuigen jullie onder het bed bijvoorbeeld? Lukt dat wel goed met een steelstofzuiger?
Onder het bed doe ik ook gewoon met de Dyson. Hier zuigt hij wel alle kruimels op. Al heb ik geen kattenbak dus kan dat niet testen.
Noor schreef:Suzanne F. schreef:Onder het bed doe ik ook gewoon met de Dyson. Hier zuigt hij wel alle kruimels op. Al heb ik geen kattenbak dus kan dat niet testen.
Dank voor je reactie. Gebruik je dan nog een speciaal opzetstuk?
MissWeenie schreef:Oh jee....straks wordt ik ook weer aan het twijfelen gebracht door deze laatste posts: Dyson of PhilipsMaar bij de Dyson lijkt me ook juist die kleine motorborstel zo handig voor de hondenharen op de meubels....heeft de Philips ook zo’n opzetstuk? En Sprintje, welke Dyson had jij?
MissWeenie schreef:Kan de Philips ook net als de Dyson als handzuiger met handig opzetstuk voor de meubels worden gebruikt? Vloer is 1 ding, maar wil als het lukt toch ook graag minstens 1x per week m’n meubels ontharen
Ik denk dat ik m’n kans afwacht met Black Friday, las ergens dat Dyson vorig jaar 30% korting gaf toen?
IrisDH schreef:Voor degenen die een ING rekening hebben, met de ING spaarpunten kun je een 100,- tegoedbon van Dyson 'kopen' met points only
Bij vakantieveilingen hebben ze momenteel ook een steelstofzuiger, weet het merk even niet meer, die heeft mijn vriend gekocht. Nu één keer gebruikt en ik vind hem ideaal!