900 vierkante meter is een flinke rijbak, kunnen mensen zich een voorstelling maken van de hoeveelheid grond Bij een galoppeer stuk van 10 bij 90 niet.
daantjuhhh
Geplaatst: 21-12-18 16:43
Avalanche81 schreef:
Kleintje rijbak dan toch? 10 meter brede rijbaan is niet groot
Maar wel 90 meter lang. Als je het zou omrekenen naar rijbak is het een oppervlakte van een rijbak van 20 bij 45.
Ik ken iemand die fokte Duitse Herders (of ze dat nog doet, weet ik niet, al jaren geen contact meer mee) maar gebruikte ganzen voor de bewaking, en haar hondjes waren niet voor de poes maar ze zei dat ganzen dat veel beter deden
Moonfight
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-18 19:08
fokfanaat schreef:
of ganzen..
Die stonden al op de planning
Ceetje_bokt
Geplaatst: 21-12-18 19:12
Moonfight schreef:
fokfanaat schreef:
of ganzen..
Die stonden al op de planning
Mijn opa had vroeger waakgamzen op de boerderij. Ik ben trouwens blij dat ik zie dat je kan meelachen om de flauwekul hier... hoewel die slidingstops zijn wel een heel goede, zeker als de witte was net buiten hangt.
Een oudtante van mij had ook ganzen om te waken en echt, no way dat je er bij haar in kwam zonder aankondigen. Heb er nu nog schrik van
Hier ooit andersom gehad op een terrein van ons. Wij wouden een stuk grond maar de verbitterde buren die vruchtgebruik hadden ‘gebruikten’ de grond ineens toen we wouden kopen. Meneer ging ganse dagen met de scootmobiel op en neer rijden. Ach, het lukte ook zonder dat stuk en nu zitten ze er mee, wij wouden het alleen voor het mooie.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 21-12-18 19:57
Ganzen vind ik niet eng maar het zijn idd hele goede wakers! Ik zie net op Bokt dat er een advertentie staat voor 3 ganzen te koop
Vriend van mij bezorgde post bij iemand met ganzen (liepen los), het was rennen voor zijn leven (zeker toen ik hem had wijsgemaakt dat ze mensen opaten )