maria1990 schreef:Mijn privéleven blijft privé en is ook niet op te vragen via PB
Saaahaaaaaaai

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
plutolover schreef:ik en mijn vriend doen ook mn ding. maak niet uit hoelaat diegene thuis is of wat dan ook. Automatisch hou je wel beetje rekening met elkaar. Vooral met avond eten vind ik het soms wel fijn om te weten of hij mee eet of niet, of later van werk is. En anders eet ik alleen, en kan hij zelf de rest opwarmen in de magnetron makkelijk zat. Andersom geld hetzelfde
ik wordt alleen soms kriegel van vriendinnen als ik een keer over mijn vriend 'klaag'. Want ik mag niet klagen want ik heb het zo getroffen met hem, want ja hij brengt me weg met de trailer enz, doet veel voor me enz. klaagt niet over mijn paard(en) bla bla.. En dan denk ja hij doet veel voor mij enz. maar daarnaast doe ik ook veel voor hem.
maar ik zou het ook prima alleen kunnen redden. Al ben ik wel het type dat ik snel iemand mist en dan vooral savonds of ind in wat mindere periodes een arm om mij heen. Ik ben heel lang single geweest tot mn 25e. Van me 23e tot ik hem leerder kennen 2 scharrels gehad.. En was ik toen wel bang om alleen achter te blijven.. heb me toen wel alleen gevoeld. Maar dat kwam meer doormijzelf omdat ik gewoon een klote jeugd heb gehad. En ik niet in mijzelf geloofde (soms nog niet hoor haha)
maar mocht het om wat voor rede uit gaan. Red ik mij prima alleen. Zie ik mijzelf ook niet snel in een relatie duiken. En heeel soms ook al ligt er geen druk op mijn relatie of negatieve spanningen. Mis ik het om weer single te zijn. maaar dat is meestal voor korte duur.
ik merk wel dat ik nu mijn paard overdags voornamelijk doe we elkaar ook meer zien, dat ik dit beter werkt dan toen ik nog 40 uur werkte in de winkel en ik savonds wel naar stal moest.. dan zag ik hem hooguit een uurtje en dan was het op naar stal. En ik kan gewoon niet ff snel snel paard doen. Ik heb daar minimaal 2 uur voor nodig.. mijn stal is ook nog 30 minuten rijden dus ben ik zo zeker 3 uur weg. Daar had ik wel wat moeite mee meer meer omdat ik hem dan gewoon minder zag en ik zelf dat niet prettig vond, hijzelf vond het wel prima. Maar goed oplossing was een bijrijder nemen voor 2 avonden ind de week.
Lusitana schreef:Nee, hier ook geen behoefte aan klefheid, ben volkomen asexueel.
En genegenheid die je krijgt van dieren is ook gewoon genegenheid, hoor, en dan zit er tenminste geen bijbedoeling achter.
Witchcraft schreef:Lusitana schreef:Nee, hier ook geen behoefte aan klefheid, ben volkomen asexueel.
En genegenheid die je krijgt van dieren is ook gewoon genegenheid, hoor, en dan zit er tenminste geen bijbedoeling achter.
Ik ook! Vind het vreselijk om een paar avonden in een bed te moeten belanden en dan maar aan een behoefte van een man te moeten voldoen....Ik vind er niks aan en beleef er geen plezier aan.
Ik vind het best als ik een partner krijg die hier ook zo over denkt en waar je gewoon leuke dingen mee kunt gaan doen en delen. EN dan af en toe gewoon een kus (geen klef gezoen!) En een kroel vind ik ook helemaal prima.
Witchcraft schreef:Ik ook! Vind het vreselijk om een paar avonden in een bed te moeten belanden en dan maar aan een behoefte van een man te moeten voldoen....Ik vind er niks aan en beleef er geen plezier aan.
Ik vind het best als ik een partner krijg die hier ook zo over denkt en waar je gewoon leuke dingen mee kunt gaan doen en delen. EN dan af en toe gewoon een kus (geen klef gezoen!) En een kroel vind ik ook helemaal prima.
MiniMeLona schreef:Ik wil daar wel op antwoorden Werecat;
Ik ben al ruim 7 jaar zonder kerel en dus eigenlijk ook zonder seks. ( ik heb het geloof 4 jaar geleden voor het laatst nog een keer gedaan en dat was niks om over naar huis te schrijven, dus niet die lekkere variant waar ik het eerder over had).
En ik overdrijf niet dat ik er wel pap van lustte in mijn losbandige jonge jaren en ook in mijn (langdurige) relaties, laten we het er op houden dat het daar in ieder geval nooit op klapte...
Maar hoe langer je geen seks hebt, hoe minder dat gevoel wordt en dat nu dus werkelijk tot 0 is aanbeland bij mij. (ik wil best heel soms eens met mijzelf spelen, maar ben geloof ik net een kerel, want dat doe ik alleen als ik niet de slaap kan vatten en na het orgasme lig ik direct in coma, ik weet het ik ben erg).
Ik ben nu dus op een punt beland dat ik dat soort gevoelens van lust, erotiek, etc. gewoonweg niet meer heb.
En ik dus zelfs al zou er een lekker stuk vlees klaar liggen op mijn bed (dromen zijn bedrog) dan nog zou ik er niet aan beginnen, vooral ook omdat ik als de dood ben dat ik dan erna als een of andere prutsmuts in mijn nakie, kerels van straat ga plukken en verkrachten...
(ok ik overdrijf zoals gewoonlijk, maar jullie begrijpen mijn punt denk ik wel).
SparklingApp schreef:Ik vind het wel leuk als er mensen reageren die wel een relatie hebben en dan vragen hebben oid, of hoe zij er tegenaan kijken, maar ik vind dat in het dagelijks leven ook niet erg.
MiniMeLona schreef:Nou nog even over de seks als je geen partner hebt:
Merken de langdurige singles onder ons het ook niet dat hoe langer je zonder seks zit, hoe a seksueler je wordt?
En als je dan weer eens keer seks ( de lekkere variant wel te verstaan) hebt gehad, je erna gewoon 1 grote sloerie bent die nergens anders meer aan kan denken?Of ben ik daar alleen in?