quickie schreef:Terug komend op je oude bericht, ziekmelding in fase als gaat gewoon via het UWV. Deze betalen en regelen dan alles. Fase b gaat eerst voor de duur van je contract via het uitzendbureau. Waar ik heel erg benieuwd naar ben is waarom je nu opeens zo veel stress, prikkels Ed hebt dat je je ziek wilt melden. Is niet negatief bedoeld, maar vindt het soms apart dat als mensen jaren het "prima" redden opeens het niet met trekken als ze hulp krijgen. (Sorry voor het onbegrip)
Het is juist dat men vaak instort als ze hulp krijgen.
Denk je in: je houd je altijd groot, baggert maar door, en blijft overeind op adrenaline.
En dan komt er een therapeut, die door je muurtje heen breekt, waardoor je adrenaline wegvalt: dan merk je dus pas hoe uitgeput je bent en stort je in.
Ik heb jaren met lyme gelopen zonder dat we wisten wat het was, ik ging toch door hoe ziek ik ook was.
Toen de diagnose kwam heb ik 2 volle maanden niks gekund, volledig ingestort ben ik en ik sliep zowat alleen nog maar, ik kón niet meer, écht niét meer.
Nog steeds vind ik dat bizar, maar zo werkt het nou eenmaal, als er ruimte voor is gaat het fout en tot die tijd overleef je.