Black Friday 2018

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mxren
Berichten: 71
Geregistreerd: 04-02-15
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 12:52

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Hopelijk is er een aanbieding op de galaxy s8.. Houd alles nu al een paar weken goed in de gaten voor de prijs

rosslover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:03

ik ben opzoek naar een nieuwe macbook, ik weet niet of apple mee doet maar heeft iemand al iets gezien?

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:05


Mandarijn
Berichten: 9074
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:49

Rinkex schreef:
Fitzroy schreef:
Eigenlijk is het voor de retailbranche helemaal niet fijn dat Black Friday hier ook geïntroduceerd wordt, zo met Kerst en Sinterklaas voor de deur. Dit zijn toch de tijden dat mensen hun kado’s even goed wel kopen.

Zelf wil ik parfum, kleding en schoenen en mijn salaris wordt vandaag al gestort :D

bol heeft nu tot 60% korting op parfum :D

Ik keek net ook bij bol.com, googelde daarna het product en met korting was ie bij bol nog 10 euro duurder dan gemiddeld. :+

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:53

Ici Paris heeft ook de hele week al aanbiedingen maar nog geen parfums die ik wil. Ga eens even op bol kijken.

Gianti

Berichten: 10956
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:57

Vorige jaar mijn lease auto genomen op blacfriday :') benieuwd waar ik nu weer mee thuis kom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:40

Autumnn schreef:
Ik moest ook erg lachen om de Black Friday van Hema. "tot wel 20% korting" :D

Een piercingsite heeft black friday week... 10%!!! :Y)

KarmaChansy

Berichten: 6932
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:41

ik dacht misschien de IKEA heeft hier ook korting, ik wil een nieuwe bank maar helemaal niks :+

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:50

Heb een matras gekocht bij Swiss Sense met € 160,- korting. In plaats van € 670,- ben ik nu € 510,- kwijt (nog een enorm hoog bedrag, maar ik heb snel last van pijn in mijn onderrug dus een goed matras is goud waard. Ik zie het maar zo: matras gaat 10 jaar mee, dus kost mij € 50,- per jaar).

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:51

eekhoornerik schreef:
Heb een matras gekocht bij Swiss Sense met € 160,- korting. In plaats van € 670,- ben ik nu € 510,- kwijt (nog een enorm hoog bedrag, maar ik heb snel last van pijn in mijn onderrug dus een goed matras is goud waard. Ik zie het maar zo: matras gaat 10 jaar mee, dus kost mij € 50,- per jaar).

Een goed matras koop je ook niet voor 500€ maar dat even terzijde :Y)

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:00

Daar zijn de meningen over verdeeld...;). Heb nu een Pullman en ja het ligt lekker maar ventileert totaal niet. Heb het er stikheet op. Een matras van de Lidl is door de consumentenbond zelfs als beste getest dit jaar. Kost € 100,- :+

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:06

rosslover schreef:
ik ben opzoek naar een nieuwe macbook, ik weet niet of apple mee doet maar heeft iemand al iets gezien?


Amac is 5% op Mac en iPad :j

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:35

Ik wil graag een nieuwe BH (bij HKM hebben ze ''maar'' 25%) en sporthorloge, iemand een idee waar ik deze het beste kan kopen?

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:30

eekhoornerik schreef:
Daar zijn de meningen over verdeeld...;). Heb nu een Pullman en ja het ligt lekker maar ventileert totaal niet. Heb het er stikheet op. Een matras van de Lidl is door de consumentenbond zelfs als beste getest dit jaar. Kost € 100,- :+

Haha tja moeders werkt in een beddenwinkel dus die zal er wel verstand van hebben :+

Emita

Berichten: 3243
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:32

Net bij Vodafone geweest, die hebben vanaf vandaag al black friday. Helaas geen goedkopere telefoon, maar wel flinke korting op mijn abonnement! En het maandbedrag wil ook wat. Dus.... :D toch de iPhone xs genomen

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:35

Ik twijfel of ik wacht tot vrijdag, of dat ik toch maar nu de korting van HP in :+

Toch 200 euro korting <3. De twiiiijfeels :')

malih

Berichten: 4668
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:55

Sterre98 schreef:
Ik twijfel of ik wacht tot vrijdag, of dat ik toch maar nu de korting van HP in :+

Toch 200 euro korting <3. De twiiiijfeels :')


Aanschaffen en wachten en in de doos laten zitten. En als je vrijdag een betere deal tegen komt breng je de gene die je al had weer terug:-p

fokfanaat

Berichten: 20221
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:57

sureido schreef:
Haha tja moeders werkt in een beddenwinkel dus die zal er wel verstand van hebben :+


ja die leren genoeg verhalen om flink duur te kunnen verkopen

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:57

malih schreef:
Sterre98 schreef:
Ik twijfel of ik wacht tot vrijdag, of dat ik toch maar nu de korting van HP in :+

Toch 200 euro korting <3. De twiiiijfeels :')


Aanschaffen en wachten en in de doos laten zitten. En als je vrijdag een betere deal tegen komt breng je de gene die je al had weer terug:-p

_/-\o_ :')

Anoniem

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:58

Ik hoop bij een webshop een hoofdstel in de juiste kleur te kunnen aanschaffen!

En verder misschien een nieuwe lens voor m'n camera en een toffe winterjas!

Sterre98

Berichten: 6347
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:01

malih schreef:
Sterre98 schreef:
Ik twijfel of ik wacht tot vrijdag, of dat ik toch maar nu de korting van HP in :+

Toch 200 euro korting <3. De twiiiijfeels :')


Aanschaffen en wachten en in de doos laten zitten. En als je vrijdag een betere deal tegen komt breng je de gene die je al had weer terug:-p


Wachten is lastig :+
Kan het geld helaas maar 1x uitgeven :')
En ik wil assassins creed odyssey er direct bij halen en spelen natuurlijk :+

Dani

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:10

Ik heb ook een hele wensenlijst. Een nieuwe winterjas (van een specifiek merk dus ik hoop dat ze aan Black Friday doen), wat nieuwe kleren voor mij, kerstoutfit voor 't kind, Sinterklaascadeautjes, nieuwe afzuigkap, als er een héle goeie deal is ook een nieuwe vaatwasser, en een nieuwe hondenmand. En dat is dan exclusief impulsaankopen. :')

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:15

fokfanaat schreef:
sureido schreef:
Haha tja moeders werkt in een beddenwinkel dus die zal er wel verstand van hebben :+


ja die leren genoeg verhalen om flink duur te kunnen verkopen

Haha ja dat zal, dan heb je een heel slecht winkel beleid als je dat je personeel aanleert en zal je snel genoeg verlies maken. Niet alle dure matrassen zijn namelijk geschikt voor alle personen, dat ligt aan gewicht/hoe je op bed ligt en andere zaken.

Maar óf je bent in de slechte winkels geweest óf je hebt er gewoon weinig kaas van gegeten en dan moet je je mening ook niet geven ;) en ik merk al dat er weinig verstand van is vanuit jouw kant.

Hoop dat als je echt pijn hebt je een keer naar een goede zaak gaat waar ze je adviseren op basis van je klachten en niet op basis van prijs. En sowieso je bed niet online bestellen :+

Maar dit is off topic :D sorry.

Meliaforever

Berichten: 12043
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:45

Ik vind 500 euro voor een matras ook best veel geld al. :=

Van Haren heeft vrijdag 20% korting.

Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 19:09

sureido schreef:
Haha ja dat zal, dan heb je een heel slecht winkel beleid als je dat je personeel aanleert en zal je snel genoeg verlies maken. Niet alle dure matrassen zijn namelijk geschikt voor alle personen, dat ligt aan gewicht/hoe je op bed ligt en andere zaken.

Maar óf je bent in de slechte winkels geweest óf je hebt er gewoon weinig kaas van gegeten en dan moet je je mening ook niet geven ;) en ik merk al dat er weinig verstand van is vanuit jouw kant.

Hoop dat als je echt pijn hebt je een keer naar een goede zaak gaat waar ze je adviseren op basis van je klachten en niet op basis van prijs. En sowieso je bed niet online bestellen :+

Maar dit is off topic :D sorry.


Ik weet dat het enorm off topic is en ik me er eigenlijk niet mee moet bemoeien maar ik kan me niet inhouden :')

Wat loop jij ontzettend onaardig en denigrerend te reageren in dit topic zeg.. ''Een goed matras koop je niet voor 500 euro'' en niemand heeft er kaas van gegeten behalve jij. We gaan toch ook niet bij jouw jas, telefoon, fiets, auto, paard, huis of weet ik veel zeggen dat dat niet goed is omdat je er te weinig geld aan hebt besteed :?

Weer ontopic: Ik ga vrijdag even naar de EJ, het tentenkamp is open en in de winkel is black Friday, dat zal wel weer neerkomen op de standaard 25% korting, maar is toch altijd mooi meegenomen :)