Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:06

Nayomie schreef:
Ook nu weer wat stil maar ik probeer het hier even. Het is vakantie en ik heb al wat fotoshoots staan maar er staat nog iets op het lijstje wat ik graag zou willen doen deze vakantie. Ik zou graag nog een studio fotoshoot willen doen. Dit omdat ik mijn skills hiervoor wat wil vergroten gezien ik het vrijwel nooit doe. Hiervoor zoek ik alleen nog een model die het leuk vindt om te doen en zin heeft om samen te werken. Even wat op een rij.

* kost je niks, ik wil het alleen voor mijn portfolio en social media gebruiken, dus daar moet je wel mee akkoord gaan dan
* je krijgt zelf ook de foto’s, dan wel met een klein logo
* fotoshoot is op locatie bij mij thuis, kattenallergie is daarom niet handig, met twee (hele lieve) kittens in huis :D
* Datum kan in overleg
* Ervaring niet vereist
* Thema in overleg

Als iemand geïnteresseerd is, laat maar weten.

Zelf geen interesse, maar misschien is het handig je woonplaats erbij te vernoemen :)

Nayomie

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:07

Bewust niet neergezet ivm privéomstandigheden. :)

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:09

Nayomie schreef:
Bewust niet neergezet ivm privéomstandigheden. :)

Ahha ok.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 14:20

Nayomie schreef:
Ook nu weer wat stil maar ik probeer het hier even. Het is vakantie en ik heb al wat fotoshoots staan maar er staat nog iets op het lijstje wat ik graag zou willen doen deze vakantie. Ik zou graag nog een studio fotoshoot willen doen. Dit omdat ik mijn skills hiervoor wat wil vergroten gezien ik het vrijwel nooit doe. Hiervoor zoek ik alleen nog een model die het leuk vindt om te doen en zin heeft om samen te werken. Even wat op een rij.

* kost je niks, ik wil het alleen voor mijn portfolio en social media gebruiken, dus daar moet je wel mee akkoord gaan dan
* je krijgt zelf ook de foto’s, dan wel met een klein logo
* fotoshoot is op locatie bij mij thuis, kattenallergie is daarom niet handig, met twee (hele lieve) kittens in huis :D
* Datum kan in overleg
* Ervaring niet vereist
* Thema in overleg

Als iemand geïnteresseerd is, laat maar weten.

Ik ben geïnteresseerd mar vraag me af rond welke omgeving :) Mag via PB