Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloempje13 schreef:Ik heb nog geen individuele therapie gehad hoor, dit was de gemiddelde reactie van de betrokken therapeuten. Heb inmiddels wel n doorverwijzing maar denk dat ik nog ff wacht, hij roept ook steeds dat ik toch ook therapie nodig heb want met mij is ook wat aan de hand. Ja jij bent er aan de hand ja, pfff. Maar dat gaat ie gebruiken denk ik.
Bloempje13 schreef:Ik ben altijd veel te eerlijk... ik ga dat n keer laten vallen ben ik bang. Maar ik zit nu ook zo in het circus in, eerst dit maar eens af zien te ronden, daarna maar scherven rapen...
bigone schreef:Past helemaal in hun plaatje, niet in de jouwe. Heb de indruk dat je steeds assertiever i.p.v. lijdzaam slachtoffer bent, hartstikke knap.
(dat was ook zn grootste probleem) fokfanaat schreef:Ik denk zeker dat er een erfelijke component is, mijn vader heeft echt heel veel trekken, zijn vader was ook een nare moeilijke man heb ik begrepen, in de hele familie komt ook vreselijk veel ruzie en gezeik voor.
Zelf heb ik wel zelfreflectie, maar loopt ik ook niet over in empathie, en ben best egoïstisch