Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:GUSTIxBILL schreef:Tegen de kou kan je je kleden
Tegen de warmte niet
Hier ben ik het niet mee eens. Bijna het hele jaar heb ik het ijskoud, maakt niet uit hoeveel lagen ik draag. Maar de mensen die het altijd warm hebben lijken het wel voor het zeggen te hebben. In de winter mag de verwarming niet hoger, want warm. Is het eindelijk zomer moet de airco op standje vriezen, want warm. En ik zit altijd kou te lijden.
Nu is het eindelijk eens mooi weer en iedereen klaagt zo hard over het weer, maar als ik midden in de winter maar nog een extra trui aantrek krijg ik opmerkingen als ‘heb je het nou alwéér koud?’
Het is zo weer over, in NL is het het grootste deel vh jaar gewoon koud pokkenweer. Mogen we gewoon eens even genieten van die paar heerlijke warme dagen? Weten de mensen die het altijd warm hebben eens hoe belabberd wij koukleumen het 80% van het jaar het hebben.
Nibbit schreef:Ceffyl schreef:Hier ben ik het niet mee eens. Bijna het hele jaar heb ik het ijskoud, maakt niet uit hoeveel lagen ik draag. Maar de mensen die het altijd warm hebben lijken het wel voor het zeggen te hebben. In de winter mag de verwarming niet hoger, want warm. Is het eindelijk zomer moet de airco op standje vriezen, want warm. En ik zit altijd kou te lijden.
Nu is het eindelijk eens mooi weer en iedereen klaagt zo hard over het weer, maar als ik midden in de winter maar nog een extra trui aantrek krijg ik opmerkingen als ‘heb je het nou alwéér koud?’
Het is zo weer over, in NL is het het grootste deel vh jaar gewoon koud pokkenweer. Mogen we gewoon eens even genieten van die paar heerlijke warme dagen? Weten de mensen die het altijd warm hebben eens hoe belabberd wij koukleumen het 80% van het jaar het hebben.
Hier nog een koukleumik vind dit ook heerlijk.
Oke 35 graden is iets overdreven, maar met 25-30 functioneer ik prima
Anna79 schreef:Tip voor slechte slapers; petfles met water in de vriezer, die in een handdoek wikkelen en mee op bed. Verder heb ik het raam vannacht open gehad omdat ik al zo'n hoofdpijn had en vanaf dat het licht werd slaapmasker op. Redelijk geslapen.
Wat vinden jullie van het volgende; ik reed laatst langs een weiland met schapen die niet geschoren waren, heb toen 144 gebeld maar die zeiden dat scheren nu gevaarlijk was ivm verbranden. Oké maar met bijna 40 graden verbrand zo'n schaap toch levend met die dikke vacht? Ik zag laatst op tv dat schapen juist een extra scheerbeurt kregen...