Tips om kind in auto niet te vergeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:35

nynke55 schreef:
Oh, dat kan ik me helemaal voorstellen! Opgetogen kinderen die blij zijn dat ze de auto uit mogen en rond rennen. Dan heb je daar het oog op, kijken of ze niet onder een auto lopen. En dan je auto van een afstandje op slot doen.

Ja met dan een zo'n lolbroek die zich heeft verstopt :o

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:36

Oh wat erg Jolliegirl. Mijn eigen kind vergeten zou ik erg vinden, maar die van een ander nog erger denk ik -O-

Mungbean

Re: Tips om kind in auto niet te vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 12:37

„Erg“ is een redelijk understatement denk ik.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-18 14:01

Zo zie je maar Jolliegirl, je kunt inderdaad ook nog het kind van een ander vergeten %)

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 12:24

Hier nu weer een verhaal van een dokter (ja echt) die zn twee koters van 1 en 2 in de auto had laten zitten om even boodschappen te doen. In dit geval ook niet vergeten trouwens, gewoon even boodschappen doen. Gelukkig heeft iemand de auto open gebroken en de kinderen er uit gehaald.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 14:10

Zo zie je maar dat opleiding niet veel doet... := Kan je ook kijken naar dat sociaal experiment waar mensen elektrische shocks toegediend krijgen (Milgram experiment), zat ook een dokter bij. En ondanks dat je bij zo'n opleiding zou moeten weten dat mensen dood gaan bij een bepaald voltage bleef hij gewoon doorgaan, gelukkig was de 'persoon' die de shocks kreeg niet echt... Anders was die mooi dood geweest.

Beetje off topic misschien, maar intelligentie zegt dus lang niet alles. (Al kan je ook weer discussiëren wat dat nu weer precies is, want er zijn genoeg mensen met een hogere opleiding die niet altijd intelligent overkomen.. :') )