Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Ik zal nog eens wat plaatsen zegIk weet dat het goedbedoeld is, maar je kunt feedback ook minder bot brengen (sandwich-methode, anyone?)
Dit is een eerste versie en mijn eerste versies bevatten inderdaad vaak lange zinnen maar aan de andere kant: een tekst met alleen maar korte zinnen leest voor mij ook voor geen meter. Afwisseling is key, zeg maar. Ik heb gelukkig een goede beta-reader die me op dit soort dingen wijst, dus komt goed
Prulletje, nogmaals bedankt voor de verbeteringen voor het Duits
julius_juut schreef:Ik merk alleen dat de verhalen (zelfs als ik ze nog niet uitgeschreven heb) hetzelfde thema/dezelfde lijn volgen. Dump door omstandigheden iemand van kamp A bij kamp B en zie hoe die er mee omgaat. Dat moet ik echt bewust NIET doen, anders wordt het net een soort Avatar/Pocahontas geval waar je alleen de namen hoeft veranderen in een samenvatting. XD
Telpeva schreef:Eadeverell kende ik al, als je je daar lid maakt kan je alle formulieren in 3 downloads binnen halen, dat scheelt een boel clickwerk! Anders zijn de sheets ook individueel te zien en te downloaden maar dan ben je lang bezig. Ik vind hem ook fijn! Ik gebruik niet alles maar sommige dingen wel (toevallig van de week nog bezig geweest met haar city building sheets, leuk die dingen!)
Sannens schreef:I am sorry, ik zie nu dat mijn manier van reageren wat bot over komt inderdaad! Was niet zo bedoeld, want ik vind de rest van de opbouw van je zinnen juist wel heel prettig. Ik hou zelf ook altijd van lange zitten met veel bijzinnen, maar dit is zelfs voor mij wel erg veel hihi!
Plus, respect dat je in het Engels schrijft en daarbij ook nog stukjes Duits. Dat doe ik je echt niet na!
Ik schreef vroeger nogal veel verhalen enzo, maar ik merk gewoon dat ik niet echt meer durf te schrijven. Misschien ben ik gewoon niet gemaakt voor de lange uitgebreide verhalen ofzo. Want ik loop al wel tijden met een kinderboek in mijn hoofd rond, met veel korte verhaaltjes.
Foaly schreef:Mijn 'record' voor langste verhaal staat op iets minder dan 80k. En daar heb ik bijna een halfjaar erover gedaan, dus wat iemand zei over 'tienduizenden woorden eruit rammen': Hoe dan?. Ik houd het dus ook liever bij kortere verhalen, dan houd ik tenminste overzicht
Foaly schreef:Mijn 'record' voor langste verhaal staat op iets minder dan 80k. En daar heb ik bijna een halfjaar erover gedaan, dus wat iemand zei over 'tienduizenden woorden eruit rammen': Hoe dan?. Ik houd het dus ook liever bij kortere verhalen, dan houd ik tenminste overzicht