"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:48

Laurora schreef:
Tja varkens staan er sowieso om bekend dat ze het eten van andermans biggen niet schuwen. Toen het beestje moord en brand begon te krijsen was dat voor haar dus geen teken om los te laten :(

He jeetje zeg, wat sneu :(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 21:52

Oooh dit verhaal heb ik zo vaak moeten aanhoren, het is ook nog steeds een verhaal dat terug komt... _O-
En ben blij dat het vroeger was, en ben ook echt blij dat we geen caravan meer hebben..

We gingen op vakantie met z'n allen en we hadden nog geen ingebouwde wc in de caravan zitten,
dus we moesten allemaal in een emmertje plassen/poepen, en die werd dan later leeg gegooid ergens op de camping.

Ik als klein meisje (denk 4-5jr oud) had die pot dus laten vallen in de voortent... 8)7
Het eerste wat ik deed met mijn 2 andere broers keihard wegrennen,
en vaderlief kon je echt aan de andere kant van de camping horen schreeuwen dat we terug moesten komen!

We zijn zeker 3-4uur weg gebleven, en de voortent was natuurlijk daarna weer brandschoon.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:03

Nog zo'n klassieker hier tijdens verjaardagen. Mijn oom en tante gingen ooit eens ergens in het buitenland kamperen, waren wel veel Nederlanders. Tante had nogal last van constipatie en besloot wat laxeerpillen te slikken. En nog wat pillen. En nog wat pillen.

Paar uur later, het was al donker, tante schiet wakker en rent als een malle richting de toiletten (uiteraard zonder wc-rol onder haar arm) en haalt het dan ook niet. Halverwege na wat moeite een gelukzalig moment en na snel rond te hebben gekeken snelde tante weer de tent in.

Zitten ze de volgend ochtend aan het ontbijt, horen ze opeens achter zich: 'Gadver de gadver, die honden schijten hier ook overal!'. Tante draait zich om, ziet een dame, sandalen dragend, hinkelt door het veld gaan en is vervolgens kruipend van het lachen de tent ingekropen.

Moraal van het verhaal, rustig aan met de laxeerpillen.

P.s. ik zou het zelf anders opgelost hebben :')

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:06

Ailill schreef:
Nog zo'n klassieker hier tijdens verjaardagen. Mijn oom en tante gingen ooit eens ergens in het buitenland kamperen, waren wel veel Nederlanders. Tante had nogal last van constipatie en besloot wat laxeerpillen te slikken. En nog wat pillen. En nog wat pillen.

Paar uur later, het was al donker, tante schiet wakker en rent als een malle richting de toiletten (uiteraard zonder wc-rol onder haar arm) en haalt het dan ook niet. Halverwege na wat moeite een gelukzalig moment en na snel rond te hebben gekeken snelde tante weer de tent in.

Zitten ze de volgend ochtend aan het ontbijt, horen ze opeens achter zich: 'Gadver de gadver, die honden schijten hier ook overal!'. Tante draait zich om, ziet een dame, sandalen dragend, hinkelt door het veld gaan en is vervolgens kruipend van het lachen de tent ingekropen.

Moraal van het verhaal, rustig aan met de laxeerpillen.

P.s. ik zou het zelf anders opgelost hebben :')

Hè gadver!!

ierusju

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:38

Ik zat een keer met een vriendin in haar vakantie huisje. Het huisje was ooit een noodhuisje die is neergezet in Zeeland na de watersnoodramp. Het is dus een wat ouder huisje met veel kieren en gaten. Iedere avond hadden we last van naaktslakken in de gang van het huisje en we kwamen er maar niet achter waar ze vandaan kwamen. We wisten 2 oplossingen voor naaktslakken; een schoteltje bier en zout. We waren beide nog geen 18, dus zijn we voor het zout gegaan. Eerst een heleboel zout gegooid in een gat waarvan we dachten dat ze daar uit zouden komen. Helaas zaten ze er de volgende avond weer. Dus wij de zout gepakt en bovenop de slak gestrooid, in de hoop dat hij zou omdraaien en wegkruipen? Nou dat deed die dus niet... De slak begon te schuimen en borrelen. Zooo smerig.
Dat doe ik dus noooit meer.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:41

ierusju schreef:
Ik zat een keer met een vriendin in haar vakantie huisje. Het huisje was ooit een noodhuisje die is neergezet in Zeeland na de watersnoodramp. Het is dus een wat ouder huisje met veel kieren en gaten. Iedere avond hadden we last van naaktslakken in de gang van het huisje en we kwamen er maar niet achter waar ze vandaan kwamen. We wisten 2 oplossingen voor naaktslakken; een schoteltje bier en zout. We waren beide nog geen 18, dus zijn we voor het zout gegaan. Eerst een heleboel zout gegooid in een gat waarvan we dachten dat ze daar uit zouden komen. Helaas zaten ze er de volgende avond weer. Dus wij de zout gepakt en bovenop de slak gestrooid, in de hoop dat hij zou omdraaien en wegkruipen? Nou dat deed die dus niet... De slak begon te schuimen en borrelen. Zooo smerig.

_O- Mijn moeder dacht eens hetzelfde met een mega naaktslak op de schuifpui...... Op 1,5 meter hoogte... Ik denk dat je wel kon raden wat het eindresultaat was :').

Een kwestie "doe ik nooit" zonder meer...

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:53

Xyris schreef:
ierusju schreef:

_O- Mijn moeder dacht eens hetzelfde met een mega naaktslak op de schuifpui...... Op 1,5 meter hoogte... Ik denk dat je wel kon raden wat het eindresultaat was :').

Een kwestie "doe ik nooit" zonder meer...

:r :r :r

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:56

hilarische verhalen hier.
Toen totally spys helemaal hip was op tv wilde ik dit als klein meisje heel graag nadoen. Dus soort karatehouding op de leuning van de bank.
Echter was ik toen ook al vrij onhandig. Ben voorover de bank afgekukeld met mijn gezicht op het hoekje van een glazen tafel... Resultaat bont en blauw gezicht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:04

Achter iemand gaan zitten die met een schep bezig is. Zus sloeg de schep over haar schouder en daar zat mijn hoofd. Ze heeft op een cm na mijn oog gemist, godzijdank.
Bijna 10 jaar later en ik heb nog een litteken bij m'n oog. :P

En vroeger speelden we altijd "als mama er niet is dan doen we wat we willen" dat hield in, als een malle over alle tafels, banken, krukjes, stoelen en noem maar op rennen. (en natuurlijk had mama dat wel door :+) Tot ik ergens van af kukelde met mijn hoofd op de punt van een tafeltje. Dat werd een ritje dokter. Waar ik zo vreselijk hard zat te krijsen dat de dokter de hechtingen die in mijn hoofd moesten maar zonder verdoving zette. Het waren er niet zoveel en harder schreeuwen kon ik toch niet.

Ik heb het spelletje nooit meer gedaan.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:12

Ierpier schreef:
11 jaar oude ik: "Ik kan fietsen zonder mijn handen aan het stuur... En ik kan fietsen zonder mijn voeten op de trappers... Kan ik dat ook allebei tegelijkertijd?"
Nee... nee, dat kon niet :')

kijk mama zonder handen! *\o/*
Kijk mama zonder voeten!

Kijk mama zonder tanden! :))

Edit
besluiten dat je met je broertje best even op het ''balkon'' kan staan (ik was 7 hij 4) wat eigenlijk niet gemaakt was om als balkon te dienen, dit moest aangegeven worden bij de bouw van het huis en mijn ouders hebben toen besloten om het voor onze eigen veiligheid niet te doen. het ''balkon'' was op zolder.
op de verdieping onder ons hele barsten in het plafond, omdat het niet berekend was op het extra gewicht, we hadden hele erge lekkage kunnen krijgen als dit in de winter gebeurd was of nog erger er doorheen kunnen zakken.
mijn ouders waren not amused.

of tijdens de zomervakantie in spanje in een oude/dode boom klimmen en aan een tak gaan hangen. tak zegt knak en daar lig je dan elleboog tot schouder helemaal open.
mijn ouders waren not amused.

op de pony van je vriendin crossen, pony kon onder de bakrand door maar ik niet. je nog net kunnen laten vallen en je zelf opvangen met een gestrekte arm, conclusie; twijgbreuk wat gebroken moest worden in het ziekenhuis
mijn ouders waren not amused

met vier jaar op de hooogste glijbaan staan tijdens je vakantie die aan het zwembad lag, nog roepen ''kijk papa'' en zonder zwembandjes van de glijbaan af.
mijn ouders hebben de volgende dag de spullen gepakt en zijn van de vakantie zo naar huis gereden. ze waren dood en dood op :=
Laatst bijgewerkt door Lillian__ op 18-06-18 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:14

meisje_ schreef:
hilarische verhalen hier.
Toen totally spys helemaal hip was op tv wilde ik dit als klein meisje heel graag nadoen. Dus soort karatehouding op de leuning van de bank.
Echter was ik toen ook al vrij onhandig. Ben voorover de bank afgekukeld met mijn gezicht op het hoekje van een glazen tafel... Resultaat bont en blauw gezicht :')
Lol!!

Er komen steeds meer verhalen naar boven: Ex schoonmoeder die beide benen in haar nek kon leggen. En vervolgens van de bank, recht naar beneden, met haar voorhoofd op de tafel knalt :')

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 23:22

Weet nog op de camping hadden we een dartbord aan een boom. Mijn zus was de hele tijd dom aan het gooien en ik liep voorbij met een cakje. Net toen ik die aan mijn vader wou geven gooide mijn zus drie pijltjes tegelijk recht omhoog, en alle drie in mijn arm geland. Heb het litteken nog steeds. Man wat deed dat zeer.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:30

alice0cullen schreef:
Weet nog op de camping hadden we een dartbord aan een boom. Mijn zus was de hele tijd dom aan het gooien en ik liep voorbij met een cakje. Net toen ik die aan mijn vader wou geven gooide mijn zus drie pijltjes tegelijk recht omhoog, en alle drie in mijn arm geland. Heb het litteken nog steeds. Man wat deed dat zeer.

Een cakje? Had je een drol in je hand?

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:07

Nee een muffin :+

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:19

Liesje1611 schreef:
DezeNaam schreef:
Oh bahh... _O- Dat doet me eraan denken, nooit meer in de zomer op blote voeten/kousen op straat lopen (in de nacht)!
Ik ging even een wafel gooien naar een vriendin die tegenover me woonde, maar het had net geregend ofzo en er waren dus verdomd veel slakken op straat... Helaas had ik dat pas door toen ik glibberige oliebol aan mijn voeten voelde, echt geweldig. :+

Je ging even wat _O-

Hahaha ik moet hardop lachen

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:25

Elke keer weer tijdens tentamenperiodes té laat beginnen met leren (dag van te voren), dan denk ik "dat doe ik dus nooit meer" -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:30

Vroeger... toen ik met een buurtmeisje speelde en aan het fietsen was en zij achterop wat het heel leuk zonder handen te fietsen met haar achterop :j Ging heel lang goed en toen bedacht ik.... wat nou als ik mijn ogen dicht doe, dat gaat ook vast goed.
Bam daar lagen we samen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:13

prugelpiet schreef:
Achter iemand gaan zitten die met een schep bezig is. Zus sloeg de schep over haar schouder en daar zat mijn hoofd. Ze heeft op een cm na mijn oog gemist, godzijdank.
Bijna 10 jaar later en ik heb nog een litteken bij m'n oog. :P
.

Dat herinnert mij ergens aan

Niet achter je zus staan die aan het midgetgolven is , ze zei ja ga daar maar staan maar werd vol op mijn oog geraakt door die midgetgolf stick :7

Hij was mooi blauw de rest van de vakantie :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:18

Alleen mijn broer met de midgetgolf stick en mijn zus met 40 jaar later nog een litteken op haar kin.

EmmaK95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:32

Ik vind t zo grappig dat t verhaal van de een weer een nieuw verhaal oproept bij de ander

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:59

Tegen schrikdraad pissen.....dat doe ik dus nooit meer.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:03

Cowboy55 schreef:
Tegen schrikdraad pissen.....dat doe ik dus nooit meer.

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:05

Auw.. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:06

10-jarige ik was redelijk gevoelig voor opmerkingen als: "Dat durf jij niet" :+

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:17

In het gras gaan liggen met een wit shirt...